SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
18.23; Border Patrol RTL5
20.34; Briljant! RTL4
21.30; Foodtruck gezocht NPO1
Lieve groet, jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
De tv.gids van vandaag;
20.34; Briljant! RTL4
De tv.gids van vandaag;
20.34; Briljant! RTL4
Ja dat viel mij al op met Fipo en Hier weer verder.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:09 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nu kan je ook sneller je 4 op een rij doen
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja dat viel mij al op met Fipo en Hier weer verder.![]()
Normaal gesproken krijg je altijd een fout melding maar nu niet meerquote:
La casa de papelquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:43 schreef praadje het volgende:
Ik ga nog even wat werken. Heb gisteren mijn Netflix weer geactiveerd, kan ik vanavond nog even wat kijken. Op de pc en vanaf vrijdag op beide televisies![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
Brood met een spiegelei met gesmolten kaas. Vrijdag loempia, zaterdag biefstuk met aardappelkroketten en zondag wrap met pita en knoffo.
Kreeg trouwens van de slager gratis twee loempia's omdat er de afgelopen keer zo'n soort kipshoarma in zat ipv taugé en kip. Fijne slager.
quote:
Like gegeven (volgens mij gebruikt niemand die haha) Jammer dat je geen bericht krijgt als iemand een like geeft, zo heeft het totaal geen zin. @Dannyquote:
Ja klopt valt helemaal niet op als je een Like krijgtquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:15 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Like gegeven (volgens mij gebruikt niemand die haha) Jammer dat je geen bericht krijgt als iemand een like geeft, zo heeft het totaal geen zin.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja klopt valt helemaal niet op als je een Like krijgt
Kreeg je wel de melding van mijn cadeautjequote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja klopt valt helemaal niet op als je een Like krijgt
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Kreeg je wel de melding van mijn cadeautje
Zelfgebakken appeltaart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zelfgebakken appeltaart.Dat ziet er ook lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
[..]
Zelfgebakken appeltaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:35 schreef WcPot het volgende:
Praadje laatst al met haar eigen gemaakt gevulde koeken
[..]
Zelfgebakken appeltaart.Oehh Monk, dat ziet er echt heerlijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macaroni van gisterenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:50 schreef Tassendief het volgende:
Maar wat staat er op het menu bij Wcpot vanavond
Is nog druk bezig met de TV gids. Ze post waarschijnlijk op 18:00:02quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
18.30; Border Control RTL5
19.00; Persconferentie corona NPO1
20.30; In overtreding (H) RTL5
20.30; Buch in de bijzondere bajes SBS6
21.25; Meester Frank Visser (H) SBS6
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
Brood met een spiegelei met gesmolten kaas. Vrijdag loempia, zaterdag biefstuk met aardappelkroketten en zondag wrap met pita en knoffo.
Kreeg trouwens van de slager gratis twee loempia's omdat er de afgelopen keer zo'n soort kipshoarma in zat ipv taugé en kip. Fijne slager.
Oehh mjammie. Laat het smakenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:21 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Broodje beenham
En dan hopelijk een chocoladetaart als toetje
Jaaaaaaaaaa Buchquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
18.30; Border Control RTL5
19.00; Persconferentie corona NPO1
20.30; In overtreding (H) RTL5
20.30; Buch in de bijzondere bajes SBS6
21.25; Meester Frank Visser (H) SBS6
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:21 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Broodje beenham
En dan hopelijk een chocoladetaart als toetje
Bleggh, zou lekker wat bestellen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt, heb niets in huis behalve raketjes
Zit in de oven.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef praadje het volgende:
Moet je de taart nog bakken Tasje? Of waarom hoop je op chocoladetaart, heb je die nog niet in huis?
Zijn herhalingen. Vanavond over zuurdesembrood. Niet echt interessant denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:29 schreef kree het volgende:
Owh er is ook nog keuringsdienst van waarde, of is dat ook een herhaling?
Ohh wat leuk dat je ook aan het bakken bent. Doe je foto als hij klaar is? Pretty please.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:29 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zit in de oven.
Maar ben altijd bang dat ik het verpest hebt
Volgende TT Heel TVSC baktquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh wat leuk dat je ook aan het bakken bent. Doe je foto als hij klaar is? Pretty please.
Ha dat zou wel leuk zijn. Zondag wilde ik bitterkoekjes of kokosmoppen maken maar het wordt een beetje te warm daarvoor. Dus ik sla een weekje over.quote:
Die heb ik ook nog. Straks weer eentje nemenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt, heb niets in huis behalve raketjes
Zondag ga ik cannoli proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha dat zou wel leuk zijn. Zondag wilde ik bitterkoekjes of kokosmoppen maken maar het wordt een beetje te warm daarvoor. Dus ik sla een weekje over.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. Straks weer eentje nemen
Avond iedereen
Wat leuk, ik wist niet dat je van kokkerellen houdt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:34 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zondag ga ik cannoli proberen
Ik heb net een witte magnum opquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. Straks weer eentje nemen
Avond iedereen
Kreeg van AD als buitenkansje een recepten voor toetjesquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat leuk, ik wist niet dat je van kokkerellen houdt.
Ben je mal, eigen merk van de Aldi hier.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo, doe maar duur
Wel lekker ja
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:37 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Kreeg van AD als buitenkansje een recepten voor toetjes
Nou ja, zo'n uitspatting af en toe is wel leuk toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar normaal ben ik niet zo van het kokkerellen
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n uitspatting af en toe is wel leuk toch?
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:44 schreef praadje het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe televisie![]()
![]()
Kan ik vanuit mijn luie bed kijken
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:44 schreef praadje het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe televisie![]()
![]()
Kan ik vanuit mijn luie bed kijken
![]()
Geniet ervanquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt best wel een beetje blij. Ik doe eigenlijk nooit grote uitgaven voor mezelf.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:59 schreef Tassendief het volgende:
Even naar de persconferentie kijken
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:46 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Weer lekker treinen morgen ochtend
Misschien heel stom van mij maar wat is een parkeerboompje? Boompje naast een geldautomaatquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoooi,
Iemand kwam bijna te laat bij een afspraak omdat die persoon niet wilde pinnen bij het parkeerboompje.
Hij gaf als reden dat hij die gegevens niet met de overheid wil delen.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
18.32; Border control RTL5
20.30; 90 days fiance TLC
20.40; Ik vertrek (H) NPO1
21.29; De douane in aktie RTL5
Kijktip; 21.20 Louis Theroux NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/louis-theroux-transgender-kids/94191531
Filmtip 1; 20.30 Pulp Fiction VER https://www.tvgids.nl/tv/pulp-fiction/93837991
Filmtip 2; 21.00 Jacky Brown Canvas https://www.tvgids.nl/fil(...)o-s-derde-kindje-1-2
Bijnaquote:
Klopt inderdaad. En het is ons nog gelukt ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:00 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Uitdaging was gewoon dat wij op de zelfde tijd zouden posten toch
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. En het is ons nog gelukt ook
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:04 schreef praadje het volgende:
De avondklok is opgeheven ivm de hitte
Wat om 3 uur? Doe je dat altijd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:04 schreef praadje het volgende:
De avondklok is opgeheven ivm de hitteKan ik mooi om 3.00 uur vannacht mijn vertrouwde rondje weer gaan lopen
![]()
Waarom hoor ik nu de stem van Jambers. Overdag is praadje een straffe madam. En midden in de nacht wandelt ze om 03:00uur over straatquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat om 3 uur? Doe je dat altijd?zoveel vragen
Haha nee joh, ben je mal. Dan lig ik al uren te slapen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat om 3 uur? Doe je dat altijd?zoveel vragen
... op zoek naar avontuurquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu de stem van Jambers. Overdag is praadje een straffe madam. En midden in de nacht wandelt ze om 03:00uur over straat
Haha, zou zomaar kunnen hey. Ben er gek genoeg voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu de stem van Jambers. Overdag is praadje een straffe madam. En midden in de nacht wandelt ze om 03:00uur over straat
Heb je dan ook een spannend pakje aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen hey. Ben er gek genoeg voor.
Yep, zo'n leren pakje met mijn high heels eronderquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je dan ook een spannend pakje aan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, zo'n leren pakje met mijn high heels eronder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets als dit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:37 schreef praadje het volgende:
Nahh, ik ga meer voor zoietsOok leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook lekker weekend twee dagen vrijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:21 schreef praadje het volgende:
@:Tassendief , was je chocoladetaart nog gelukt?
Ik heb het nu binnen 32.8quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:49 schreef kree het volgende:
Ik moet nog ff naar de supermarkt lopen, maar het is zo heet. Lol 29.9 graad hierbinnen. Pfff mij allemaal te heet eigenlijk. Zal blij zijn als het weer wat koeler gaat worden.
Nog erger pffff het is hier buiten nu net zo warm als binnen, met nog een restje zon op het raam dus zal nog ietsjes warmer worden denk. Totdat de zon wegdraaid over een klein uurtje ofzo. Maar gaat een warm nachtje worden ben ik bang.quote:
Jajaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha nee joh, ben je mal. Dan lig ik al uren te slapen.
quote:
Wat is dit? Wat is daar aan de hand?quote:
Achtervolging in Los Angeles.was aangehouden met kapot achterlicht en ging er van door. Politie zit niet meer achter hem. Mogelijk wel een politiehelikopter, in ieder geval die van Abcquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat is dit? Wat is daar aan de hand?
Ah oke. Echt hard gaan ze niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Achtervolging in Los Angeles.was aangehouden met kapot achterlicht en ging er van door. Politie zit niet meer achter hem. Mogelijk wel een politiehelikopter, in ieder geval die van Abc
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:49 schreef WcPot het volgende:
Ik zit ook weer veilig in mijn zolderkamertje
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En hoe is je zaterdag verlopen in de manager
Jullie lopen uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En hoe is je zaterdag verlopen in de manager
En toch zag ik alleen nog je "achterhoofd".quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:33 schreef Tassendief het volgende:
[..]
[..]
Vorig seizoen kwam je ook vrij laat terug
Je had mij nog ingehaald zelfsquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En toch zag ik alleen nog je "achterhoofd".
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
18.00; Border Security VER
18.34; In Overtreding (H) RTL5
19.30; Helden van Hier RTL5
20.35; TV Toppers NPO1
21.35; Hard Spel NPO1
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
20.35; TV Toppers NPO1
21.35; Hard Spel NPO1
Ik ziet het ja! Dacht dat jij voor mij was geëindigd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je had mij nog ingehaald zelfs
Ronde 10 heeft mij de nek omgedraaidquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ziet het ja! Dacht dat jij voor mij was geëindigd.
Jaaa Hard spelquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
20.35; TV Toppers NPO1
21.35; Hard Spel NPO1