Noem maar eens een club waar dat niet zo isquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Veelal zei ik. Voor de komst van die gasten staat zeker de afgelopen jaren een blik aan middelmatige spelers tegenover.
Inmiddels is het ook alweer even stil. Mag je trouwens voor dat geld ook wel gewoon als zekerheid rekenen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Senesi schijnt wel belangstelling voor te zijn
quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Inmiddels is het ook alweer even stil.
Oh maar dat gegeven op zich is ook het probleem niet, zolang je er een paar fatsoenlijke (lees talentvolle) aankopen tegenover zet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem maar eens een club waar dat niet zo is
Dat is dan ook gewoon zo.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, je zit weer in je ALLES IS BETER BIJ ANDEREN fase.
Ben ik het niet mee eens, vind juist dat er voor het eerst in tijden een redelijk gebalanceerde basisselectie staat met genoeg talent erachter.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar dat gegeven op zich is ook het probleem niet, zolang je er een paar fatsoenlijke (lees talentvolle) aankopen tegenover zet.
Bij ons is het elk seizoen dezelfde discussie, er is geen geld, trainer kiest voor zekerheid... Je moet er toch niet aan denken dat Berghuis straks vertrekt of zijn been breekt. Er zit gewoon weinig talent in deze selectie om dat op te vangen en geld is er nooit, hopelijk kunnen Summerville en Azarkan verrassen.
En de linkerkant dan?quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, vind juist dat er voor het eerst in tijden een redelijk gebalanceerde basisselectie staat met genoeg talent erachter.
Enige pijnpunt lijkt de rechterkant van de verdediging te zijn.
quote:
Senesi, Hendriks, Johnston, Haps, Malacia. Lijkt me niet direct iets om je zorgen over te maken.quote:
Die moeten ook eerst maar eens Europees voetbal zien te behalen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op, PSV zit in een nauwelijks betere situatie, en ook voor AZ is het weer afwachten of het geen one season wonder is en wanneer zij weer instorten.
Daar staan toch wel wat namen tussen die op zijn minst twijfelachtig zijn. Omdat ze nog nooit in het eerste gespeeld hebben of geblesseerd zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Senesi, Hendriks, Johnston, Haps, Malacia. Lijkt me niet direct iets om je zorgen over te maken.
Daarom des te prettiger dat de beoogde basisspelers fit zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar staan toch wel wat namen tussen die op zijn minst twijfelachtig zijn. Omdat ze nog nooit in het eerste gespeeld hebben of geblesseerd zijn bijvoorbeeld.
Berghuis vertrekt alleen voor een flinke som geld, die kan je dan weer herinvesteren. Het vertrek van Botteghin en Fer was een groter probleem geweest.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar dat gegeven op zich is ook het probleem niet, zolang je er een paar fatsoenlijke (lees talentvolle) aankopen tegenover zet.
Bij ons is het elk seizoen dezelfde discussie, er is geen geld, trainer kiest voor zekerheid... Je moet er toch niet aan denken dat Berghuis straks vertrekt of zijn been breekt. Er zit gewoon weinig talent in deze selectie om dat op te vangen en geld is er nooit, hopelijk kunnen Summerville en Azarkan verrassen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom des te prettiger dat de beoogde basisspelers fit zijn.
Of ben jij van mening dat PSV en AZ 22 gelijkwaardige spelers hebben?
Ik raad je vanavond een biertje aan bij je eten in plaats van dat glas azijn. Past ook beter bij het warme weerquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar staan toch wel wat namen tussen die op zijn minst twijfelachtig zijn. Omdat ze nog nooit in het eerste gespeeld hebben of geblesseerd zijn bijvoorbeeld.
Berghuis heet toch een clausule in zijn contract dat hij voor een prikkie weg mag? Omdat hij langer is geblevenquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berghuis vertrekt alleen voor een flinke som geld, die kan je dan weer herinvesteren. Het vertrek van Botteghin en Fer was een groter probleem geweest.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Vind eigenlijk alleen Haps en Malacia beoogde basisspelers, die laatste moet toch geopereerd worden?
Volgens mij gaat het om zo’n 15 miljoen, maar voor Berghuis moet het plaatje dan ook kloppen. Die wil natuurlijk niet nogmaals de paniekaankoop worden van een laaggeklasseerde Engelse club.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Berghuis heet toch een clausule in zijn contract dat hij voor een prikkie weg mag? Omdat hij langer is gebleven
Bedoelde met links de linksback positie. Vond het al een opmerkelijk lijstje waar je mee aan kwam zettenquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor LCV is Senesi basis en voor LB Haps.
Rechter en linkerkant zijn beiden twee posities, Hans.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoelde met links de linksback positie. Vond het al een opmerkelijk lijstje waar je mee aan kwam zetten
Hij heeft die buitenlandse ambitie nog steeds, ik vraag me af ze hem niet ook voor minder laten gaan als het echt iets is wat hij per se wil.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om zo’n 15 miljoen, maar voor Berghuis moet het plaatje dan ook kloppen. Die wil natuurlijk niet nogmaals de paniekaankoop worden van een laaggeklasseerde Engelse club.
Dat kan Feyenoord zich niet veroorloven, dat weet Berghuis ook wel. Anders had ie die clausule niet op moeten nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft die buitenlandse ambitie nog steeds, ik vraag me af ze hem niet ook voor minder laten gaan als het echt iets is wat hij per se wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |