Nou, pfoe.quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ streeft ons wederom voorbij en we staan er bij en kijken er naar.
is wel iets te makkelijk, begrijp wel dat Dick voor " zekerheidjes" gaat al is het afwachten hoe die het gaan doen en zo'n gat wat je met AZ hebt qua jeugd ga je niet in een half jaar goedmakenquote:Op zondag 9 augustus 2020 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je trainer het voor het zeggen heeft qua transfers gaat er iets niet goed hoor.
Kijk even naar de relatief jonge spelers die AZ alweer binnen heeft binnen gehengeld en zet dat af tegen onze aanwinsten. Natuurlijk zijn er de bekende verzachtende omstandigheden (zoals elk seizoen) van geen geld en nu nu de Corona, maar daar hebben andere clubs ook mee te maken.
Hopelijk is Conteh een schot in de roos, maar je hebt eigenlijk elk seizoen een stuk of 5 jonge spelers nodig met potentieel. Liefst uit de eigen jeugd, maar anders door slim scouten. Arnesen moet zijn oren ook helemaal niet laten hangen naar een trainer dat is eigenlijk al een brevet van onvermogen.
Linssen valt ook wel te billijken, op zich een prima rendement. En trainer pleasen is op zich ook niks mis mee dat was met Labyad ook zo bij Ten Hag maar je moet daarnaast wel een keer instroom van cash gaan genereren in de vorm van beleid. Dat was ook het grootste probleem dat mensen met Van Geel hadden, puur qua resultaten was het waarschijnlijk de best presterende TD van de afgelopen 40 jaar maar de club kwam financieel geen steek verder en dat liet zich ook aantekenen op het veld.quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel iets te makkelijk, begrijp wel dat Dick voor " zekerheidjes" gaat al is het afwachten hoe die het gaan doen en zo'n gat wat je met AZ hebt qua jeugd ga je niet in een half jaar goedmaken
Met die balans zit het toch ook wel prima nu. Niet echt dankzij Arnesen nog maargoedquote:Op zondag 9 augustus 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Linssen valt ook wel te billijken, op zich een prima rendement. En trainer pleasen is op zich ook niks mis mee dat was met Labyad ook zo bij Ten Hag maar je moet daarnaast wel een keer instroom van cash gaan genereren in de vorm van beleid. Dat was ook het grootste probleem dat mensen met Van Geel hadden, puur qua resultaten was het waarschijnlijk de best presterende TD van de afgelopen 40 jaar maar de club kwam geen steek verder .
Maar daarom houden ze toch Kökcü en Senesi in de Kuip? Das een hoop kapitaal. Verder is het probleem met Dickie natuurlijk dat hij totaal niet naar de lange termijn kijkt. En aangezien Dickie de man was die ons vorig seizoen van plek 11 naar 3 kreeg en er een aardig machtsvacuüm is in de Kuip, heeft hij nu veel te zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Linssen valt ook wel te billijken, op zich een prima rendement. En trainer pleasen is op zich ook niks mis mee dat was met Labyad ook zo bij Ten Hag maar je moet daarnaast wel een keer instroom van cash gaan genereren in de vorm van beleid. Dat was ook het grootste probleem dat mensen met Van Geel hadden, puur qua resultaten was het waarschijnlijk de best presterende TD van de afgelopen 40 jaar maar de club kwam financieel geen steek verder en dat liet zich ook aantekenen op het veld.
transferwindow is nog lang open dus de kans dat je nog een topper kwijt raakt is echt wel aanwezigquote:Op zondag 9 augustus 2020 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daarom houden ze toch Kökcü en Senesi in de Kuip? Das een hoop kapitaal. Verder is het probleem met Dickie natuurlijk dat hij totaal niet naar de lange termijn kijkt. En aangezien Dickie de man was die ons vorig seizoen van plek 11 naar 3 kreeg en er een aardig machtsvacuüm is in de Kuip, heeft hij nu veel te zeggen.
Onder vGeel kwamen we een hoop financieel verder natuurlijk (hij heeft toch ook maar honderd keer herhaald hoe hij het was die de club financieel gezond heeft gekregen) maar hij nam geen risico’s om verder te durven groeien inderdaad.
Gelukkig liggen ze wel allemaal langdurig vast. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
transferwindow is nog lang open dus de kans dat je nog een topper kwijt raakt is echt wel aanwezig
Punt is dat je eigenlijk nu al moet anticiperen op vertrek van die twee om straks niet zowel financieel als sportief weer in zo'n welbekend tussenjaar terecht te komen. Verder is het natuurlijk redelijk armoedig wat er aan (potentieel) kapitaal op het veld staat vergeleken met de rest van de top. Daarbij blijft het scoutingapparaat, de inbreng van de TD en de doorstroming uit de jeugd toch wel een beetje achter.quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daarom houden ze toch Kökcü en Senesi in de Kuip? Das een hoop kapitaal. Verder is het probleem met Dickie natuurlijk dat hij totaal niet naar de lange termijn kijkt. En aangezien Dickie de man was die ons vorig seizoen van plek 11 naar 3 kreeg en er een aardig machtsvacuüm is in de Kuip, heeft hij nu veel te zeggen.
Onder vGeel kwamen we een hoop financieel verder natuurlijk (hij heeft toch ook maar honderd keer herhaald hoe hij het was die de club financieel gezond heeft gekregen) maar hij nam geen risico’s om verder te durven groeien inderdaad.
Dat vind ik wel meevallen eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Punt is dat je eigenlijk nu al moet anticiperen op vertrek van die twee om straks niet zowel financieel als sportief weer in zo'n welbekend tussenjaar terecht te komen. Verder is het natuurlijk redelijk armoedig wat er aan (potentieel) kapitaal op het veld staat vergeleken met de rest van de top. Daarbij blijft het scoutingapparaat, de inbreng van de TD en de doorstroming uit de jeugd toch wel een beetje achter.
Kapitaal genereert zichzelf niet hè? Je moet als er geld is goed herinvesteren, nu is er geen geld en moet je hopen dat de spelers op het veld ooit voor een flink bedrag vertrekken. Maar dat is van ondergeschikt belang aan de sportieve prestaties. Jonge spelers die het niveau direct aankunnen zijn duur, die kan je niet halen zonder middelen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Punt is dat je eigenlijk nu al moet anticiperen op vertrek van die twee om straks niet zowel financieel als sportief weer in zo'n welbekend tussenjaar terecht te komen. Verder is het natuurlijk redelijk armoedig wat er aan (potentieel) kapitaal op het veld staat vergeleken met de rest van de top. Daarbij blijft het scoutingapparaat, de inbreng van de TD en de doorstroming uit de jeugd toch wel een beetje achter.
Zolang je niet in hartje 020 zit, zou Ik mij daar niet druk om maken. Als mensen zich om een Feyenoord mondkapje druk kunnen maken hebben ze meestal geen leven.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:00 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Domme vraag misschien, maar:
Ik ga in september studeren in Utrecht en zal dus met een mondkapje moeten gaan reizen (al zal het meeste wel online zijn) en ik dacht er dus over na om een Feyenoord mondkapje te halen. Alleen vraag ik me af in hoeverre je daarmee gedoe kan verwachten als je in Utrecht zit met een Feyenoord mondkapje? Ik ga zelfs via Schiphol/Amsterdam vaak. Ik ben wel een vrouw dus ik denk dat het daardoor zal meevallen, maar vind het toch een eng idee of zo haha. Wat vinden jullie?
Wie is de topper bij feyenoord dan? Berghuis? Voor de rest zie ik niks bijzonders rondlopen. Ja Kökcü wellicht.quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
transferwindow is nog lang open dus de kans dat je nog een topper kwijt raakt is echt wel aanwezig
Waarschijnlijk krijg je vele mannen achter je aan voor een date.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:00 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ga in september studeren in Utrecht en zal dus met een mondkapje moeten gaan reizen (al zal het meeste wel online zijn) en ik dacht er dus over na om een Feyenoord mondkapje te halen. Alleen vraag ik me af in hoeverre je daarmee gedoe kan verwachten als je in Utrecht zit met een Feyenoord mondkapje? Ik ga zelfs via Schiphol/Amsterdam vaak. Ik ben wel een vrouw dus ik denk dat het daardoor zal meevallen, maar vind het toch een eng idee of zo haha. Wat vinden jullie?
Correct.Om kapitaal te genereren moet je eerst investeren, de vraag is alleen of spelers als Diemers dan de targets zijn waar je naar moet kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kapitaal genereert zichzelf niet hè? Je moet als er geld is goed herinvesteren, nu is er geen geld en moet je hopen dat de spelers op het veld ooit voor een flink bedrag vertrekken. Maar dat is van ondergeschikt belang aan de sportieve prestaties. Jonge spelers die het niveau direct aankunnen zijn duur, die kan je niet halen zonder middelen.
Zoals Senesi en Sinisterra.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.Om kapitaal te genereren moet je eerst investeren, de vraag is alleen of spelers als Diemers dan de targets zijn waar je naar moet kijken.
Het is natuurlijk niet zo dat er nooit geld is of nooit geld is geweest. Alleen worden die schamele miljoenen die er dan zijn al jaren veelal gestoken in de welbekende semi-zekerheidjes.
Waarschijnlijk heb je dan vanaf Schiphol een lege trein.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:00 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dat zijn inderdaad prima aankopen, maar Sinisterra komt (zowaar) nog uit de koker van Van Geel en Senesi was behoorlijk aan de prijs. En Bozenik moet het nog maar ff waarmaken hè.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals Senesi en Sinisterra.
Bozenik was ook wel een gevestigde naam.
Een Feyenoord mondkapje is wel heel tokkie. Draag gewoon zo'n normaal ding joh.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:00 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Jouw punt is dat de beschikbare miljoenen worden uitgegeven aan zekerheidjes. Terwijl de laatste twee miljoenenaankopen Senesi en Bozenik zijn. Dat rijmt niet echt met elkaar.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad prima aankopen, maar Sinisterra komt (zowaar) nog uit de koker van Van Geel en Senesi was behoorlijk aan de prijs. En Bozenik moet het nog maar ff waarmaken hè.
Veelal zei ik. Voor de komst van die gasten staat zeker de afgelopen jaren een blik aan middelmatige spelers tegenover.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw punt is dat de beschikbare miljoenen worden uitgegeven aan zekerheidjes. Terwijl de laatste twee miljoenenaankopen Senesi en Bozenik zijn. Dat rijmt niet echt met elkaar.
Senesi schijnt wel belangstelling voor te zijnquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wie is de topper bij feyenoord dan? Berghuis? Voor de rest zie ik niks bijzonders rondlopen. Ja Kökcü wellicht.
Noem maar eens een club waar dat niet zo isquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Veelal zei ik. Voor de komst van die gasten staat zeker de afgelopen jaren een blik aan middelmatige spelers tegenover.
Inmiddels is het ook alweer even stil. Mag je trouwens voor dat geld ook wel gewoon als zekerheid rekenen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Senesi schijnt wel belangstelling voor te zijn
quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Inmiddels is het ook alweer even stil.
Oh maar dat gegeven op zich is ook het probleem niet, zolang je er een paar fatsoenlijke (lees talentvolle) aankopen tegenover zet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem maar eens een club waar dat niet zo is
Dat is dan ook gewoon zo.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, je zit weer in je ALLES IS BETER BIJ ANDEREN fase.
Ben ik het niet mee eens, vind juist dat er voor het eerst in tijden een redelijk gebalanceerde basisselectie staat met genoeg talent erachter.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar dat gegeven op zich is ook het probleem niet, zolang je er een paar fatsoenlijke (lees talentvolle) aankopen tegenover zet.
Bij ons is het elk seizoen dezelfde discussie, er is geen geld, trainer kiest voor zekerheid... Je moet er toch niet aan denken dat Berghuis straks vertrekt of zijn been breekt. Er zit gewoon weinig talent in deze selectie om dat op te vangen en geld is er nooit, hopelijk kunnen Summerville en Azarkan verrassen.
En de linkerkant dan?quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, vind juist dat er voor het eerst in tijden een redelijk gebalanceerde basisselectie staat met genoeg talent erachter.
Enige pijnpunt lijkt de rechterkant van de verdediging te zijn.
quote:
Senesi, Hendriks, Johnston, Haps, Malacia. Lijkt me niet direct iets om je zorgen over te maken.quote:
Die moeten ook eerst maar eens Europees voetbal zien te behalen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op, PSV zit in een nauwelijks betere situatie, en ook voor AZ is het weer afwachten of het geen one season wonder is en wanneer zij weer instorten.
Daar staan toch wel wat namen tussen die op zijn minst twijfelachtig zijn. Omdat ze nog nooit in het eerste gespeeld hebben of geblesseerd zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Senesi, Hendriks, Johnston, Haps, Malacia. Lijkt me niet direct iets om je zorgen over te maken.
Daarom des te prettiger dat de beoogde basisspelers fit zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar staan toch wel wat namen tussen die op zijn minst twijfelachtig zijn. Omdat ze nog nooit in het eerste gespeeld hebben of geblesseerd zijn bijvoorbeeld.
Berghuis vertrekt alleen voor een flinke som geld, die kan je dan weer herinvesteren. Het vertrek van Botteghin en Fer was een groter probleem geweest.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar dat gegeven op zich is ook het probleem niet, zolang je er een paar fatsoenlijke (lees talentvolle) aankopen tegenover zet.
Bij ons is het elk seizoen dezelfde discussie, er is geen geld, trainer kiest voor zekerheid... Je moet er toch niet aan denken dat Berghuis straks vertrekt of zijn been breekt. Er zit gewoon weinig talent in deze selectie om dat op te vangen en geld is er nooit, hopelijk kunnen Summerville en Azarkan verrassen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom des te prettiger dat de beoogde basisspelers fit zijn.
Of ben jij van mening dat PSV en AZ 22 gelijkwaardige spelers hebben?
Ik raad je vanavond een biertje aan bij je eten in plaats van dat glas azijn. Past ook beter bij het warme weerquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar staan toch wel wat namen tussen die op zijn minst twijfelachtig zijn. Omdat ze nog nooit in het eerste gespeeld hebben of geblesseerd zijn bijvoorbeeld.
Berghuis heet toch een clausule in zijn contract dat hij voor een prikkie weg mag? Omdat hij langer is geblevenquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Berghuis vertrekt alleen voor een flinke som geld, die kan je dan weer herinvesteren. Het vertrek van Botteghin en Fer was een groter probleem geweest.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Vind eigenlijk alleen Haps en Malacia beoogde basisspelers, die laatste moet toch geopereerd worden?
Volgens mij gaat het om zo’n 15 miljoen, maar voor Berghuis moet het plaatje dan ook kloppen. Die wil natuurlijk niet nogmaals de paniekaankoop worden van een laaggeklasseerde Engelse club.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Berghuis heet toch een clausule in zijn contract dat hij voor een prikkie weg mag? Omdat hij langer is gebleven
Bedoelde met links de linksback positie. Vond het al een opmerkelijk lijstje waar je mee aan kwam zettenquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor LCV is Senesi basis en voor LB Haps.
Rechter en linkerkant zijn beiden twee posities, Hans.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoelde met links de linksback positie. Vond het al een opmerkelijk lijstje waar je mee aan kwam zetten
Hij heeft die buitenlandse ambitie nog steeds, ik vraag me af ze hem niet ook voor minder laten gaan als het echt iets is wat hij per se wil.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om zo’n 15 miljoen, maar voor Berghuis moet het plaatje dan ook kloppen. Die wil natuurlijk niet nogmaals de paniekaankoop worden van een laaggeklasseerde Engelse club.
Dat kan Feyenoord zich niet veroorloven, dat weet Berghuis ook wel. Anders had ie die clausule niet op moeten nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft die buitenlandse ambitie nog steeds, ik vraag me af ze hem niet ook voor minder laten gaan als het echt iets is wat hij per se wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |