Wat is er niet leuk aan het werk? Inhoudelijk, het vakgebied, de collega's?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:37 schreef kol7680 het volgende:
Hi people,
Ben zo’n kleine maand geleden begonnen aan een nieuwe baan (ambtenaar) maar het bevalt me totaal niet. Haal er nauwelijks voldoening uit maar het verdiend wel heel erg goed.
Ik weet dat nu in Corana tijden het moeilijk is om werk te vinden, en heb genoeg geld achter de hand ( 80K).
Zit nog in de maand proeftijd maar ga met een steek in mijn maag iedere dag naar het werk. Wat zouden jullie doen? Hopen dat het beter wordt, of opzeggen en maar zien waar het heen moet met mijn carriėre?
Collega’s en de inhoud van het werk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:51 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan het werk? Inhoudelijk, het vakgebied, de collega's?
Bedenk dat er overal wel wat is wat tegenvalt.
Was het bij vorige banen beter/anders?quote:
Ja. Veel meer fun in werk en collega’s. Zit met alleen maar dames op de afdeling. Ben zelf midden 30 en hun zijn allemaal 50+.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:55 schreef blomke het volgende:
[..]
Was het bij vorige banen beter/anders?
Je weet het natuurlijk nooit. Haal gewoon weinig voldoening uit mijn werk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Overheid...
Kan het nog leuker worden? Waar zit t m in dat je het niet leuk vindt? Kan dat veranderen, door jouw invloed of anderen?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:55 schreef kol7680 het volgende:
Ziek melden. Je wilt niet dat je werkgever in corona tijd dit weet dat je rond kijkt. Voor jouw 10 anderen.
Ziek melden dus!!
Milfhunter worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:59 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ja. Veel meer fun in werk en collega’s. Zit met alleen maar dames op de afdeling. Ben zelf midden 30 en hun zijn allemaal 50+.
Ik durf er niet al te veel over te zeggen, maar mijn persoonlijke ervaring is, dat voldoening uit het werk, belangrijker dan de beloning is. Op den duur vreet dit aan je, ook in je privé leven!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:59 schreef kol7680 het volgende:
Ja. Veel meer fun in werk en collega’s. Zit met alleen maar dames op de afdeling. Ben zelf midden 30 en hun zijn allemaal 50+.
Wat deed je voor deze baan? Geen overheid?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:59 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Oh, maar directe collega;s zijn echt super belangrijk. Zeker als je er veel mee te maken hebt. Als het absoluut niet klikt en je voelt je helemaal niet thuis in dat team, dan zou ik absoluut snel naar iets anders gaan zoeken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:59 schreef kol7680 het volgende:
Heb je niet naar de samenstelling van het team gevraagd in de sollicitatieprocedure?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:59 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een sollicitatiegesprek gehad waarbij ik na afloop even bij het team naar binnen kon om kennis te maken. Dat was echt super relaxtquote:Op woensdag 5 augustus 2020 08:43 schreef KrekelJapie het volgende:
Heb je niet naar de samenstelling van het team gevraagd in de sollicitatieprocedure?
Niemand heeft het daar dan ook over...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ziek melden als je niet ziek bent is het slechste wat je kan doen.
Hij heeft zelf eerder dat advies aan iemand gegeven, en een andere user postte dat hier:quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Niemand heeft het daar dan ook over...
In principe dus logisch dat sjorsie daarop reageerde.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:55 schreef kol7680 het volgende:
Ziek melden. Je wilt niet dat je werkgever in corona tijd dit weet dat je rond kijkt. Voor jouw 10 anderen.
Ziek melden dus!!
Lijkt me niet relevant... dat was ook een andere kwestie. Bovendien begon die TS zelf al over ziek melden (wat natuurlijk nergens op slaat).quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij heeft zelf eerder dat advies aan iemand gegeven, en een andere user postte dat hier:
[..]
In principe dus logisch dat sjorsie daarop reageerde.
Je hebt nog maand om iets anders te vinden toch? Ik neem aan dat je echt iets kunt?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:37 schreef kol7680 het volgende:
Hi people,
Ben zo’n kleine maand geleden begonnen aan een nieuwe baan (ambtenaar) maar het bevalt me totaal niet. Haal er nauwelijks voldoening uit maar het verdiend wel heel erg goed.
Ik weet dat nu in Corana tijden het moeilijk is om werk te vinden, en heb genoeg geld achter de hand ( 80K).
Zit nog in de maand proeftijd maar ga met een steek in mijn maag iedere dag naar het werk. Wat zouden jullie doen? Hopen dat het beter wordt, of opzeggen en maar zien waar het heen moet met mijn carriėre?
Hoe reageerden ze?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:11 schreef kol7680 het volgende:
Vanmiddag laten weten dat ik per direct stop.
Nou ja.. wel fijn dat je zo kunt vertrekken. Hopelijk vind je snel iets beters.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja.. wel fijn dat je zo kunt vertrekken. Hopelijk vind je snel iets beters.
Dankjequote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja.. wel fijn dat je zo kunt vertrekken. Hopelijk vind je snel iets beters.
Dan was het wel heel ergquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:11 schreef kol7680 het volgende:
Vanmiddag laten weten dat ik per direct stop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |