Je zou maar een bedrijf in Beiroet hebben dat handelt in glasverzekeringenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:11 schreef RamboDirk het volgende:
Glasboeren gaan flink zaken doen daar.
Damn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:24 schreef crystal_meth het volgende:
Nu wordt er gesproken over 2700 ton ammonium nitraat.
wat is dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:24 schreef crystal_meth het volgende:
Nu wordt er gesproken over 2700 ton ammonium nitraat.
De Dela ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:11 schreef RamboDirk het volgende:
Glasboeren gaan flink zaken doen daar.
raar dat je zoiets in beslag neemt en dan maar even daar laat liggen, ziet toch niemand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ammoniumnitraat
quote:reddit quote:
they should all be wrapping their faces in fabric or wearing masks, if possible. This looks like the air in Manhattan on the 11th of September, 2001. Even those who survive will be affected for life.
Deze explosie was volgens mij niet te vergelijken met het instorten van de Twin Towers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Naast de huidige duizenden gewonden gaan er de komende jaren ook een zooitje ademhalingsproblemen krijgen en overlijden aan al het stof dat ze inademen.
[..]
Lijkt me zeer sterk zo'n ratio. Zeker aangezien heel veel mensen door rondvliegend glas zijn geraakt, maar een heel groot deel zal daarvan niet overlijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:43 schreef phoenyx het volgende:
3-1 ratio gewonden doden, minimaal 1000 dood
Ik verwacht wel meer doden...kijkend naar de beelden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk zo'n ratio.
Oke tjah in oorlog is dat een beetje de standaard met dit soort acties. Nu zie ik een heel gebouw in as. Lijkt mij niet zeer sterk maar zeer realistisch. We zullen zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk zo'n ratio. Zeker aangezien heel veel mensen door rondvliegend glas zijn geraakt, maar een heel groot deel zal daarvan niet overlijden.
Ik bedoel ook niet het aantal doden, maar de ratio. Er zullen miss meer dan 1000 doden zijn, maar wellicht ook meer dan 10.000 gewonden. Enfin, ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik verwacht wel meer doden...kijkend naar de beelden.
Denk dat een exact aantal nooit bekend zal worden. Met zo'n knal zijn sommige mensen die er dicht op zaten gewoon verdamptquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik verwacht wel meer doden...kijkend naar de beelden.
Bizarquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet het aantal doden, maar de ratio. Er zullen miss meer dan 1000 doden zijn, maar wellicht ook meer dan 10.000 gewonden. Enfin, ik weet het ook niet.
nog een filmpje van iemand in een van de voorste gebouwen die de schade om zich heen filmt:
https://www.reddit.com/r/lebanon/comments/i3p2kq/speachless/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |