Ik heb al teveel info openbaar gezet, je wacht maar tot ik DM kan.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Zoals?
Behalve koken, wat zijn je andere kwaliteiten?
Dan zijn we uitgepraat. Haaha!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:43 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Ik heb al teveel info openbaar gezet, je wacht maar tot ik DM kan.
Maar je kan best wat meer over je kwaliteiten vertellen, dat zijn geen echte privé gegevensquote:
Ik ben gekke henkie niet door van alles te lopen vertellen terwijl je lekker afzijdig houdt. Dat spelletje speel ik nu niet mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar je kan best wat meer over je kwaliteiten vertellen, dat zijn geen echte privé gegevens![]()
Het is rustig vandaag met werk. Alleen paar appjes
But... I've told you my whole story...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:55 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Ik ben gekke henkie niet door van alles te lopen vertellen terwijl je lekker afzijdig houdt. Dat spelletje speel ik nu niet mee.
Sure..quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:57 schreef Amee het volgende:
[..]
But... I've told you my whole story...
Ik weet wel waarvanquote:
Dan had je niet steeds mijn billen moeten knijpen. Ghaha!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:50 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Jij hield mij heel de nacht wakker met dat gedraai..
Ik knijp nooit in billenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Dan had je niet steeds mijn billen moeten knijpen. Ghaha!
Wat dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:58 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Ik doe er liever wat anders mee dan knijpen.
Haahaha!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:02 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Laten we al die stille Fok gluurders maar niet teveel meegenieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |