quote:Op donderdag 10 september 2020 17:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er nog bijschrijven dat je wel een beetje bij de les moet blijven hey.
Als je ziet met wat voor types die gasten omgaan (o.a. die vent uit probleemwijken)quote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef praadje het volgende:
Zouden De Zwaantjes ook op de radar van de FIOD staan? Meestal kijken ze toch in de kring rond de 'criminelen'?
Welnee joh zal wel zoveel uur schoffelen wordenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:09 schreef maily het volgende:
Zou het kunnen dat Meek en Naoom de bak in moeten hiervoor?
Wat gebeurt er dan met de kinderen?
Is Gerrit niet 41?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef praadje het volgende:
Wow!
https://www.omroepwest.nl(...)der-Plas-geblokkeerd
De 40-jarige man en een 25-jarige vrouw uit Den Haag zijn aangehouden voor handel in goederen met nepmerken, witwassen en uitkeringsfraude. De 41-jarige man uit Den Haag zit vast voor witwassen en de 22-jarige man uit Monster is opgepakt voor handel in merkvervalste goederen. De aangehouden verdachten zitten in beperkingen, wat inhoudt dat ze alleen contact mogen hebben met hun advocaat.
Ik heb zomaar het vermoeden dat dat over Michael en Naomi gaat.
Alle is weg: nep-Gucci, uitkering, patserbakquote:Op donderdag 10 september 2020 17:28 schreef maily het volgende:
Gaat weer hard. Alvast brainstormen over de TT van het volgende deel
Zal niet voor niks zijn. Kunnen ze hun handlangers niet adviseren hun zooi ergens te dumpen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook dat ze gewoon in beperking zitten
Hopelijk kan Milano bij opa en oma en niet dat hij in een pleeggezin is ondergebracht![]()
Bij zo’n inval en als je gelijk meegenomen wordt krijg je volgens mij niet de tijd om even opvang van je kind te regelen lijkt me.
Man man man, wat een soap....
Je zou denken dat als de FIOD zich ermee gaat bemoeien dat de zaak wel een vrij grote omvang heeft, en ik mag hopen dat je dan niet weg komt met een paar uurtjes schoffelen?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Welnee joh zal wel zoveel uur schoffelen worden
Die wordt gewoon betaald door Diana Gabrielsquote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tsja, die hagelwitte tanden en plastische meuk moet ergens van betaald worden toch.
Klote dit weer voor de kinderen.
Volgens mij is dat niet meer. Tenminste, ik zie Maik en aanhang geen reclame meer maken voor die kliniek.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Die wordt gewoon betaald door Diana Gabriels
En de nieuwe keuken. En de slaapkamer die ze jaarlijks vervangenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tsja, die hagelwitte tanden en plastische meuk moet ergens van betaald worden toch.
Klote dit weer voor de kinderen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zouden nu op basis van de plukze-wetgeving de siliconen van Naoom bij de Domeinen geveild gaan worden?
De bak misschien niet inderdaad, maar naast de kleding was er dus ook een uitkeringsfraude. Dat wordt een heel pittig bedrag wat dan terugbetaald moet gaan worden.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Welnee joh zal wel zoveel uur schoffelen worden
Maar serieus wat denken ze wel niet? Dat alles kan en magquote:Op donderdag 10 september 2020 17:54 schreef Taiga het volgende:
[..]
De bak misschien niet inderdaad, maar naast de kleding was er dus ook een uitkeringsfraude. Dat wordt een heel pittig bedrag wat dan terugbetaald moet gaan worden.
Ik denk dat de grootste verrassing voor de meesten toch is dat deze inbeslagname en aanhouding nu pas komen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:47 schreef Andromache het volgende:
Klote. Klote. Kut. En ik maar denken dat Michael het goed voor had met de kinderen. Wat erg. Wat een multilul ben je dan na alles wat de kindjes al mee hebben moeten maken, dit flikken. Ga gewoon legaal de horeca in, zat te doen in Den Haag. Maar nee. We moeten de samenleving tillen en zijn te beroerd om eerlijk onze centen te verdienen. En Naomi is een grote schijnheil met haar permanente bonus-moeder Theresa-smoelwerk op d'r Insta.
Vader crimineel, moeder drugsverslaafd en van het pad af. Wat een dieptrieste achtergrond.
Kennelijk. Ik vond het al verbazingwekkend hoelang ze al bezig waren met die kleding. En ook zo open en bloot op instagram vanuit haar winkel. Ik begon bijna aan mijzelf te twijfelen of het tegenwoordig dus wel mocht.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar serieus wat denken ze wel niet? Dat alles kan en mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |