Zeker weten doe ik het niet, maar ik ga ervan uit dat ze je wel kunnen pakken als je redelijkerwijs had moeten weten dat je reclame maakte voor foute boel. Reclame maken voor 'Harry's Fietsenservice, de nummer 1 in gestolen fietsen!' is toch anders dan 'Harry's Fietsenservice, de nummer 1 in fietsen!', ook als dan later blijkt dat Harry wel eens een gestolen fiets doorverkocht.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:36 schreef praadje het volgende:
In hoeverre zou je strafbaar zijn als je "alleen" maar reclame maakt. Michael verkocht natuurlijk zelf die spullen. Of Designer Brands was van Gerrit en Samant zelf, dat kan natuurlijk ook nog.
Niet helemaal hetzelfde denk ik. Ja Samantha hielp waarschijnlijk mee met verkopen door die advertenties te delen. Maar Naomi had echt een winkeltje ergens waar ze alle kleding op instagram aanprijste. Dus duidelijk dat zij zelf het verkochten.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als Michael idd door die advertenties een beslaglegging heeft gehad, kunnen ze op Samantha, Louisa Janssen en nog wel meer van dat soort C-sterren ook beslag leggen. Die deden daar net zo hard aan mee.
+ een fysieke winkelquote:Op donderdag 10 september 2020 15:39 schreef Taiga het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde denk ik. Ja Samantha hielp waarschijnlijk mee met verkopen door die advertenties te delen. Maar Naomi had echt een winkeltje ergens waar ze alle kleding op instagram aanprijste. Dus duidelijk dat zij zelf het verkochten.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:59 schreef StephanL het volgende:
Gestoord om dat op Instagram te gooien. Binnenkort weer een loods opgerold met nepkleding.
Aha. En wie zouden die twee anderen zijn?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef praadje het volgende:
Wow!
https://www.omroepwest.nl(...)der-Plas-geblokkeerd
De 40-jarige man en een 25-jarige vrouw uit Den Haag zijn aangehouden voor handel in goederen met nepmerken, witwassen en uitkeringsfraude. De 41-jarige man uit Den Haag zit vast voor witwassen en de 22-jarige man uit Monster is opgepakt voor handel in merkvervalste goederen. De aangehouden verdachten zitten in beperkingen, wat inhoudt dat ze alleen contact mogen hebben met hun advocaat.
Ik heb zomaar het vermoeden dat dat over Michael en Naomi gaat.
Yep, was gewoon mond tot mond reclame.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:44 schreef Soury het volgende:
Je bent ook wel een muts als je die zooi online gooit. Vroeger gingen de gympies vanachter de bar
De 40-jarige man en een 25-jarige vrouw uit Den Haag zijn aangehouden voor handel in goederen met nepmerken, witwassen en uitkeringsfraude.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef praadje het volgende:
Wow!
https://www.omroepwest.nl(...)der-Plas-geblokkeerd
De 40-jarige man en een 25-jarige vrouw uit Den Haag zijn aangehouden voor handel in goederen met nepmerken, witwassen en uitkeringsfraude. De 41-jarige man uit Den Haag zit vast voor witwassen en de 22-jarige man uit Monster is opgepakt voor handel in merkvervalste goederen. De aangehouden verdachten zitten in beperkingen, wat inhoudt dat ze alleen contact mogen hebben met hun advocaat.
Ik heb zomaar het vermoeden dat dat over Michael en Naomi gaat.
Misschien krijgt Barbie ze terug!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:02 schreef Taiga het volgende:
Oh my....!
Ja het is eerder gezegd...maar wat klote voor die kids dit erbij zeg.
Rot op dat weten ze toch, met je kidsquote:Op donderdag 10 september 2020 17:02 schreef Taiga het volgende:
Oh my....!
Ja het is eerder gezegd...maar wat klote voor die kids dit erbij zeg.
Oohhh...wie zal de tipgever zijn geweest? Ik ruik een nieuwe soap....quote:Op donderdag 10 september 2020 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien krijgt Barbie ze terug!
Ik rot niet opquote:Op donderdag 10 september 2020 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Rot op dat weten ze toch, met je kids
De Zwaantjes? Die van Urbanus?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef praadje het volgende:
Zouden De Zwaantjes ook op de radar van de FIOD staan? Meestal kijken ze toch in de kring rond de 'criminelen'?
Zo noemt Samant Gerrit en haarzelf. Ze hebben zelfs een glazenlijn en handdoeken lijn opgezet met het logo van 2 zwaantjes. De naam refereerde aan het feit dat zwanen ook hun leven lang bij elkaar blijven. Dat vond Samant heel toepasselijk voor haar en Gerrit.quote:
Och dat had ik moeten wetenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo noemt Samant Gerrit en haarzelf. Ze hebben zelfs een glazenlijn en handdoeken lijn opgezet met het logo van 2 zwaantjes. De naam refereerde aan het feit dat zwanen ook hun leven lang bij elkaar blijven. Dat vond Samant heel toepasselijk voor haar en Gerrit.
Ja, ik wilde er nog bijschrijven dat je wel een beetje bij de les moet blijven hey.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Och dat had ik moeten weten
En "hun leven lang"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |