abonnement Unibet Coolblue
pi_194400084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

En alvast duidelijk maken dat voetbalwedstrijd toch zonder publiek moeten worden gespeeld.
Onzin. Waarom moet dat als het prima kan met allerlei voorzorgsmaatregelen?
pi_194400085
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:25 schreef Kyran het volgende:
Zou ook goed zijn om donderdag al vast te roepen dat de maatregelen gewoon tot einde van het jaar gaan gelden. Je hebt serieus mensen die denken dat alles normaal gaat worden na 1 september.
Maar zijn die mensen blind ofzo?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:33:02 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194400086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk eigenlijk maar 1 ding: laat dat vaccin in godsnaam zo snel mogelijk komen.

Ik ben ontzettend corona maatregel moe.
Ik mis mijn concerten en festivals :(

... maar goed, volhouden "for the greater good".
pi_194400088
Ze (Rutte en co) hebben het zichzelf ook wel lastig gemaakt. Ze hebben veel te veel gemixte boodschappen uitgedragen en laatste maand is het eigenlijk zelfs helemaal stil geweest. Tot het nu opeens weer slecht gaat.

De eerste maanden, eigenlijk tot juli, draaide om het beheersbaar houden van de IC's, maar overduidelijk was de publieke opinie en draagvlak vaak leidend. Scholen moesten dicht? Scholen gaan dicht. Horeca eerder open? Horeca gaat eerder open. En sportscholen dan? Ok, die dan ook maar.

Gelukkig namen de aantal besmettingen af. Maar door het handhaven te versoepelen en daarnaast ook niks meer te communiceren denkt het merendeel dat het nu voorbij is óf heeft genoeg van corona(maatregelen).

En dan wordt het nu dus heel lastig om donderdag met een verhaal te komen waarmee je dat draagvlak, wat men in het begin juist zo belangrijk vondt, houdt of zelfs weer opbouwt.
pi_194400089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:32 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk nog steeds ontzettend onhandig dat ze deze macht bij de burgemeesters leggen. Nog even en de burgemeesters gaan belgische praktijken nadoen
Het is een van de kerntaken van een burgemeester om de lokale openbare orde te handhaven...
pi_194400091
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik mis mijn concerten en festivals :(

... maar goed, volhouden "for the greater good".
Ik mis überhaupt een leven.
Tap tap tap
pi_194400092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is een van de kerntaken van een burgemeester om de lokale openbare orde te handhaven...
Openbare orde != volksgezondheid
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:34:00 #58
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194400097
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef Zocalo het volgende:
Ze (Rutte en co) hebben het zichzelf ook wel lastig gemaakt. Ze hebben veel te veel gemixte boodschappen uitgedragen en laatste maand is het eigenlijk zelfs helemaal stil geweest. Tot het nu opeens weer slecht gaat.

De eerste maanden, eigenlijk tot juli, draaide om het beheersbaar houden van de IC's, maar overduidelijk was de publieke opinie en draagvlak vaak leidend. Scholen moesten dicht? Scholen gaan dicht. Horeca eerder open? Horeca gaat eerder open. En sportscholen dan? Ok, die dan ook maar.

Gelukkig namen de aantal besmettingen af. Maar door het handhaven te versoepelen en daarnaast ook niks meer te communiceren denkt het merendeel dat het nu voorbij is óf heeft genoeg van corona(maatregelen).

En dan wordt het nu dus heel lastig om donderdag met een verhaal te komen waarmee je dat draagvlak, wat men in het begin juist zo belangrijk vondt, houdt of zelfs weer opbouwt.
Inderdaad. Spijker op de kop.
pi_194400098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Onzin. Waarom moet dat als het prima kan met allerlei voorzorgsmaatregelen?
Hoe wil je voorkomen dat toeschouwers afstand blijven houden? Denk je dat suppoosten gaan optreden tegen de harde kern?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:34:46 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194400105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Oneens. Je moet juist flexibel kunnen blijven.
Dit zijn denk ik, samen met de 1.5m, de meest effectieve maatregelen. Met herfst/winter voor de deur zie ik deze echt niet versoepeld worden totdat er een vaccin is.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:34:49 #61
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194400110
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:32 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Kan best 5 jaar duren voor het er is.
Nee joh.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:35:14 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194400116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar zijn die mensen blind ofzo?
You tell me ... snap het ook niet.
pi_194400124
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:32 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Kan best 5 jaar duren voor het er is.
Ik weet niet of ik dat trek.
Tap tap tap
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:36:19 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194400130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik mis mijn concerten en festivals :(

... maar goed, volhouden "for the greater good".
Tsja het is afzien. Wij hebben al 2 jaar niet de familie gezien van mijn vriendin in zuid korea. En ik kom er wss ook niet binnen tot er een vaccin is. Tenzij je door allerlei hoepels moet springen. Je kan niet eens het vliegveld uit. Ipv daarvan worden alle buitenlanders naar quarantaine hotels gebracht waar je 2 weken mag zitten. En ik las dat sommige kamers alleen maar een aziatische stijl matje hebben op te slapen. Bovendien kost het 1400 euro.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:37:12 #65
408813 crew  trein2000
pi_194400139
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:34 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe wil je voorkomen dat toeschouwers afstand blijven houden? Denk je dat suppoosten gaan optreden tegen de harde kern?
Wedstrijd staken en de betreffende vakken door de ME laten ontruimen. Klaar is Klara.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_194400141
Ik mis ook wel een beetje de eigen verantwoordelijkheid - hopelijk helpen nieuwe regels omdat het betere richtlijnen zijn voor wat we wel en niet zouden moeten doen. Maar zelfs de regels die wel duidelijk zijn (zoals social distancing) houden maar weinig mensen zich aan. We moeten niet alleen steunen op handhaving, maar ook ons eigen verstand gebruiken - en ook begrijpen dat jij misschien niet dood gaat maar iemand anders misschien wel door jouw beslissingen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:37:20 #67
186611 Haags
pi_194400143
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja het is afzien. Wij hebben al 2 jaar niet de familie gezien van mijn vriendin in zuid korea. En ik kom er wss ook niet binnen tot er een vaccin is. Tenzij je door allerlei hoepels moet springen. Je kan niet eens het vliegveld uit. Ipv daarvan worden alle buitenlanders naar quarantaine hotels gebracht waar je 2 weken mag zitten. En ik las dat sommige kamers alleen maar een aziatische stijl matje hebben op te slapen
Oh maar corona had ook een godsgeschenk hoor. Mijn schoonmoeder kon haar verjaardag niet vieren. *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_194400147
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Opnieuw een verdubbeling denk je? Dat zou toch wel echt :{ zijn..
De komende 7 dagen verandert er niks, hooguit de mondkapjes in grote steden (in bepaalde gebieden). Dus wat zou deze alsmaar stijgende lijn moeten doorbreken?
pi_194400154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:34 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe wil je voorkomen dat toeschouwers afstand blijven houden? Denk je dat suppoosten gaan optreden tegen de harde kern?
Ja, dat denk ik. Doen ze dat niet, kan je dan maatregelen treffen.

Dat op voorhand uitsluiten is volkomen onnodig.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:37:58 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194400157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik mis überhaupt een leven.
Ben er ook wel klaar mee, maar het is gewoon niet anders.

Heb afgelopen zaterdag voor het eerst sinds maart weer mijn ouders uitgenodigd. Hadden het steeds uitgesteld om te voorkomen dat ik ze per ongeluk zou aansteken. Ik werk in de zorg en ben dus uiterst voorzichtig. Nu heb ik verdomme sinds gisteren koorts en wat andere klachten .... Zit best te stressen, niet voor mijzelf, maar voor mijn moeder. Als die het te pakken krijgt haalt zij het echt niet met onderliggende klachten die zij al heeft.

Als het goed is krijg ik zo uitslag in ieder geval, kans is heel klein dat ik het heb opgelopen, maar toch stress je wel en loop je constant op je tenen en daar ben ik ook wel klaar mee. Alleen heb je geen andere keus.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:38:00 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194400158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Oh maar corona had ook een godsgeschenk hoor. Mijn schoonmoeder kon haar verjaardag niet vieren. *O*
Het heeft ook zijn voordelen idd :+

Laat op een verjaardag komen van je ouders of schoonouders en dan iedereen moeten zoenen. En kleffe handjes overal. Hopelijk blijft dat weg.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194400163
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:33 schreef Zocalo het volgende:
Ze (Rutte en co) hebben het zichzelf ook wel lastig gemaakt. Ze hebben veel te veel gemixte boodschappen uitgedragen en laatste maand is het eigenlijk zelfs helemaal stil geweest. Tot het nu opeens weer slecht gaat.

De eerste maanden, eigenlijk tot juli, draaide om het beheersbaar houden van de IC's, maar overduidelijk was de publieke opinie en draagvlak vaak leidend. Scholen moesten dicht? Scholen gaan dicht. Horeca eerder open? Horeca gaat eerder open. En sportscholen dan? Ok, die dan ook maar.

Gelukkig namen de aantal besmettingen af. Maar door het handhaven te versoepelen en daarnaast ook niks meer te communiceren denkt het merendeel dat het nu voorbij is óf heeft genoeg van corona(maatregelen).

En dan wordt het nu dus heel lastig om donderdag met een verhaal te komen waarmee je dat draagvlak, wat men in het begin juist zo belangrijk vondt, houdt of zelfs weer opbouwt.
Volledig mee eens, er is door de politiek maar ook zeker door de media teveel gedaan alsof het allemaal voorbij was en we ons oude vertrouwde leventje weer op konden pikken. De urgentie is er totaal vanaf.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:38:21 #73
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194400167
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:34 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee joh.
quote:
The speed with which researchers and pharmaceutical companies have responded to the coronavirus epidemic has been described as "unprecedented" by Dr Jerome Kim, Director-General of the International Vaccine Institute.

“When we are used to five-year time frames, to see something go into human testing on March 17 is really a remarkable thing,” he told CNBC. “Does this guarantee success? Not necessarily. Vaccine development is characterised by a high failure rate – often 93% between animal studies and registration of a product.

The discovery and research phase is normally two-to-five years, according to the Wellcome Trust. In total, a vaccine can take more than 10 years to fully develop and costs up to $500 million, the UK charity says.
https://www.weforum.org/a(...)arriers-coronavirus/

Voordat er miljarden doses geproduceerd zijn ben je ook weer een jaar verder.

Het is dus niet per se een kwestie van "een jaartje geen festivals/vakantie/whatever".

Nu uitspreken dat de maatregelen duren tot er een vaccin is, is het domste wat Rutte cs. kunnen doen. Je moet mensen een bepaald uitzicht geven.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194400172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal het donderdag nou echt blijven bij een "FOEI" van Rutte? Echt benieuwd hoe ze de huidige ontwikkelingen bekijken in Den Haag (en ja, weet dat het allemaal is ingecalculeerd).
dus donderdagavond is de persco?
pi_194400178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik. Doen ze dat niet, kan je dan maatregelen treffen.

Dat op voorhand uitsluiten is volkomen onnodig.
We gaan zien hoe de testfase verloopt. Nu burgemeesters de neiging hebben geen vergunningen te verlenen voor publiek tijdens oefenwedstrijden wordt het lastig.
pi_194400179
Ik zie het niet gebeuren dat er volgend jaar een carnaval is. Maar daarna, het festivalseizoen 2021, hoe groot is de kans dat dit wel doorgaat?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:39:12 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194400185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Oh maar corona had ook een godsgeschenk hoor. Mijn schoonmoeder kon haar verjaardag niet vieren. *O*
Eerste paar weken vond ik ook wel fijn, lekker rustige weekenden ipv overvolle agenda _O_
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:39:27 #78
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194400188
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

[..]

https://www.weforum.org/a(...)arriers-coronavirus/

Voordat er miljarden doses geproduceerd zijn ben je ook weer een jaar verder.

Het is dus niet per se een kwestie van "een jaartje geen festivals/vakantie/whatever".

Nu uitspreken dat de maatregelen duren tot er een vaccin is, is het domste wat Rutte cs. kunnen doen. Je moet mensen een bepaald uitzicht geven.
Daar heb je weinig aan als dat uitzicht niet realistisch is.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194400190
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

De komende 7 dagen verandert er niks, hooguit de mondkapjes in grote steden (in bepaalde gebieden). Dus wat zou deze alsmaar stijgende lijn moeten doorbreken?
Geen idee, je gaat denk ik ook gelijk krijgen. Zeker met het aankomende mooie weer waardoor veel mensen weer lekker gaan BBQen, borrelen, stappen en gezellig samen komen (binnen en buiten) en lang bij elkaar op een kluitje gaan zitten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194400201
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat er volgend jaar een carnaval is. Maar daarna, het festivalseizoen 2021, hoe groot is de kans dat dit wel doorgaat?
Bijna NUL want men wil een vaccin als voorwaarde dat te versoepelen.
De kans is daarom ook heel groot dat er helemaal geen festivals meer komen, omdat alle organisaties dan inmiddels wel omgevallen zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:40:23 #81
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194400203
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat er volgend jaar een carnaval is. Maar daarna, het festivalseizoen 2021, hoe groot is de kans dat dit wel doorgaat?
In de vorm zoals tot vorig jaar, nul. Ik verwacht dat er tegen die tijd door de branche alternatieve vormen ontwikkeld zijn.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194400205
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Volledig mee eens, er is door de politiek maar ook zeker door de media teveel gedaan alsof het allemaal voorbij was en we ons oude vertrouwde leventje weer op konden pikken. De urgentie is er totaal vanaf.
Ja, het herhalen herhalen herhalen is weg. Alsof er vanuit de overheid een maand pauze is ingelast. De cijfers lopen op, in maart rende iedereen zijn hok in, maar nu lijkt het niemand te boeien.
Tap tap tap
pi_194400216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:40 schreef hooibaal het volgende:

[..]

In de vorm zoals tot vorig jaar, nul. Ik verwacht dat er tegen die tijd door de branche alternatieve vormen ontwikkeld zijn.
Alternatieve vormen op 1,5 meter? No way.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194400222
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat er volgend jaar een carnaval is. Maar daarna, het festivalseizoen 2021, hoe groot is de kans dat dit wel doorgaat?
Zie ik ook niet gebeuren.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:41:34 #85
408813 crew  trein2000
pi_194400223
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:38 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

We gaan zien hoe de testfase verloopt. Nu burgemeesters de neiging hebben geen vergunningen te verlenen voor publiek tijdens oefenwedstrijden wordt het lastig.
Ik was van de week bij de training van FC Twente. Daar verliep het zonder problemen verder. Maar ik kan mij voorstellen dat met wedstrijdspanning en alles men inderdaad losser wordt.

Ik zou sowieso geen alcohol schenken als ik het voor het zeggen had. Maar dat kost clubs wel veel geld. Dus of ze dat gaan doen, ik betwijfel het.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_194400227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Geen idee, je gaat denk ik ook gelijk krijgen. Zeker met het aankomende mooie weer waardoor veel mensen weer lekker gaan BBQen, borrelen, stappen en gezellig samen komen (binnen en buiten) en lang bij elkaar op een kluitje gaan zitten.
Ook dat nog, vakantie... prachtig weer.... lekker drankjes in de tuin... mensen uitnodigen.... zelf ergens langsgaan.... terrasjes open tot diep in de nacht.... dronken mensen....lekker dicht op elkaar staan / zitten.....
pi_194400231
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus donderdagavond is de persco?
Jep 19u. - betekent dat trouwens dat ze nu toch eerder van reces terug zijn gekomen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:42:29 #88
408813 crew  trein2000
pi_194400235
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:40 schreef hooibaal het volgende:

[..]

In de vorm zoals tot vorig jaar, nul. Ik verwacht dat er tegen die tijd door de branche alternatieve vormen ontwikkeld zijn.
Zoals? De anderhalvemetermaatschapij werkt gewoon niet voor bepaalde sectoren. De feestbranche is er daar één van.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:43:19 #89
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194400251
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat trek.
Dat trekt niemand. Behalve die mensen die toch nooit van hun zolderkamer afkomen. Mocht er geen vaccin komen, of mocht het echt nog jaren duren, dan komt er echt wel wat meer acceptatie dat het er nou eenmaal is. Kan niet anders.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:43:53 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194400260
ROTTERDAM - Het aantal coronapatiënten dat in een ziekenhuis ligt is dinsdag niet veranderd. Het zijn er 109, precies evenveel als op maandag. Ruim de helft ligt in een ziekenhuis in de zorgregio’s rond Amsterdam en Rotterdam, meldt Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg. „Dit komt overeen met de regionale verschillen in het aantal nieuwe besmettingen.”

Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE / ANP
Het aantal coronapatiënten op een intensive care daalde van 27 naar 26, het aantal patiënten op een verpleegafdeling steeg van 82 naar 83. Dit is hoger dan in de afgelopen weken.

Op de intensive cares liggen ook 564 mensen met andere aandoeningen, 25 meer dan op maandag. In totaal behandelen ic-afdelingen 590 mensen. Dit aantal schommelt al twee maanden rond de 600.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:44:02 #91
408813 crew  trein2000
pi_194400262
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat trekt niemand. Behalve die mensen die toch nooit van hun zolderkamer afkomen. Mocht er geen vaccin komen, of mocht het echt nog jaren duren, dan komt er echt wel wat meer acceptatie dat het er nou eenmaal is. Kan niet anders.
Maar gaan we dan met z’n allen tienduizenden doden accepteren? Dat betwijfel ik.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_194400263
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat trekt niemand. Behalve die mensen die toch nooit van hun zolderkamer afkomen. Mocht er geen vaccin komen, of mocht het echt nog jaren duren, dan komt er echt wel wat meer acceptatie dat het er nou eenmaal is. Kan niet anders.
Dat is er nu toch ook al?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194400265
Daarnaast hebben naar mijn idee maatregelen sowieso een beperkte houdbaarheid.
Je kunt niet van mensen verwachten dat ze zich daar nog maanden/jaren aan houden.

Je moet een keer de boel meer loslaten, vaccin of niet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:44:55 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_194400274
Staatsomroep NOS meldt dat er Donderdag maatregelen komen, Het Kabinet Rutte zal ongetwijfeld de Angstkapjes komen adverteren.. nu het vaccin nog steeds niet klaar is en het aantal gemeten besmettingen oploopt met het aantal testen, een self for filling prophecy zal ik maar zeggen...
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:45:12 #95
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194400277
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zoals? De anderhalvemetermaatschapij werkt gewoon niet voor bepaalde sectoren. De feestbranche is er daar één van.
Het lijkt me dat ze het toch altijd zullen proberen alvorens zichzelf failliet te verklaren. Of het werkt moet blijken.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194400278
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat trekt niemand. Behalve die mensen die toch nooit van hun zolderkamer afkomen. Mocht er geen vaccin komen, of mocht het echt nog jaren duren, dan komt er echt wel wat meer acceptatie dat het er nou eenmaal is. Kan niet anders.
Ik ben een zolderkamerautist, maar accepteren vind ik heel moeilijk.
Tap tap tap
pi_194400283
"ik trek het niet"

:') :')

Zorg maar dat je het wel trekt, stelletje slappe slapjanussen.
pi_194400285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Staatsomroep NOS meldt dat er Donderdag maatregelen komen, Het Kabinet Rutte zal ongetwijfeld de Angstkapjes komen adverteren.. nu het vaccin nog steeds niet klaar is en het aantal gemeten besmettingen oploopt met het aantal testen, een self for filling prophecy zal ik maar zeggen...
Heb je ook een linkje?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:45:40 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194400286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Staatsomroep NOS meldt dat er Donderdag maatregelen komen, Het Kabinet Rutte zal ongetwijfeld de Angstkapjes komen adverteren.. nu het vaccin nog steeds niet klaar is en het aantal gemeten besmettingen oploopt met het aantal testen, een self for filling prophecy zal ik maar zeggen...
"Zo nodig worden ook aanvullende, regionaal ondersteunende maatregelen aangekondigd", zegt de RVD.
pi_194400287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Staatsomroep NOS meldt dat er Donderdag maatregelen komen, Het Kabinet Rutte zal ongetwijfeld de Angstkapjes komen adverteren.. nu het vaccin nog steeds niet klaar is en het aantal gemeten besmettingen oploopt met het aantal testen, een self for filling prophecy zal ik maar zeggen...
Ik verwacht niets, zonder bijeenkomsten van OMT/RIVM en kabinet
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')