Niet met de auto door de macdrive gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja beetje afgevallen omdat de mac dicht was
ik mag met de scootmobiel daar niet meer doorheen. Deden ze moeilijk over de laatste keerquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet met de auto door de macdrive gaan
Soort vind soort dat blijkt wel..quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik weet dat ik ondeugend ben af en toe. Whaha! Maar ik ben erg kieskeurig
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik mag met de scootmobiel daar niet meer doorheen. Deden ze moeilijk over de laatste keer
Aan moeilijk doen over scootmobiel van dud0r bij de Mac?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar heb ik mij overigens ook schuldig aan gemaakt
Ja dus? Is dat een probleem dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Gewoon. Je vraagt elke ochtend of hier al te neuken valt
Is dat zo? Interessant....quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:40 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Soort vind soort dat blijkt wel..
Neeequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Aan moeilijk doen over scootmobiel van dud0r bij de Mac?
Touchéquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Gewoon. Je vraagt elke ochtend of hier al te neuken valt
Of je moet duidelijker zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:44 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Wat ik wel weet dat je soms goed bent om om dingen heen te draaien of
Dat was ik bijna 2 uur geleden al maar toen ging je weer even aan het werk of je hebt die berichten nog niet eens gelezen.quote:
Ik heb ze gelezen. Dan zal ik duidelijk zijn: Ik ben flirterig met mannen die ik leuk vind, zonder bijbedoelingen. Als je seks wil, dan ben je verkeerd bij mij. Tenzij je mijn vriend wordt. Haha!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:47 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Dat was ik bijna 2 uur geleden al maar toen ging je weer even aan het werk of je hebt die berichten nog niet eens gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |