Niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil dit beeld niet op mijn netvlies hebben.
@Anneloos heeft er smakelijk om gelachenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet?
@:wereldgozer heeft de beelden vast nog wel
Die was inderdaad een beetje aan het giechelen tijdens het filmenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:anneloos heeft er smakelijk om gelachen
Kwam door de tampon met jeukpoederquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die was inderdaad een beetje aan het giechelen tijdens het filmen
Oh, die had jij zeker ingebracht danquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam door de tampon met jeukpoeder
Mijn naam is Haa(g)squote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh, die had jij zeker ingebracht dan
Oeh! Goedmaakseks!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:15 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Denk het ook, vrees dat het goedmaken wordt.
Hoi hoiquote:
Word je dik vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst een doos merci opvreten
240 kilo's schoon aan de haak.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar weet @:dud0r alles van ja
Verbaast mij niets. Hij zal wel elke dag een paar keer moeten goedmaken. Haha!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar weet @:dud0r alles van ja
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam door de tampon met jeukpoeder
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Verbaast mij niets. Hij zal wel elke dag een paar keer moeten goedmaken. Haha!
Ja beetje afgevallen omdat de mac dicht wasquote:
hoezo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Verbaast mij niets. Hij zal wel elke dag een paar keer moeten goedmaken. Haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |