Ja in openbare ruimtes kan je soms niet anders.quote:
Dit is een erg zwakke comeback. Ik geef je hier een 2 voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja in openbare ruimtes kan je soms niet anders.
Maar ze wijst duidelijk van opzouten met dat ding
Nee, was een goede comeback.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is een erg zwakke comeback. Ik geef je hier een 2 voor.
Wat een kut comeback.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja in openbare ruimtes kan je soms niet anders.
Maar ze wijst duidelijk van opzouten met dat ding
Oneens ik vond hem wel goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is een erg zwakke comeback. Ik geef je hier een 2 voor.
Kijk, dat dacht ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, was een goede comeback.
6,8/10 @:GGMM
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens ik vond hem wel goed
Ben ik daar weer mooi onderuit weten te komen
Ook jij bedankt vriend Nielsquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Post van @:JanCees en @:Scrummie2.1 geliked.
Moet je eens Fataal weekend van Patricia Cornwell lezen, dan weet je waar ik die skills vandaan haal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat dacht ik.
Fijn dat jij wel objectief kan zijn
Je lijkt nu een beetje op Sander S.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat dacht ik.
Fijn dat jij wel objectief kan zijn
Zou SanderQuote ook boven een snackbar in Amersfoort wonenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je lijkt nu een beetje op Sander S.
Dat lijkt mij een beetje beneden zijn stand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou SanderQuote ook boven een snackbar in Amersfoort wonen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag pas 1 bak op.
Ik overweeg rond 15:00 een 2e te nemen, ik laat het nog even weten.
Ja sorryquote:
Ik vond die koffie-act van jou en @Jojoortje altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry
Nee geen koffie genomen. Niet eens aan gedacht.
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen wil Kyran van Nederland een politiestaat maken.
url?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was geen act, ik dronk elke keer dat ik zei dat ik koffie dronk ook daadwerkelijk koffie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond die koffie-act van jou en @:jojoortje altijd wel leuk.
Dit antwoord geef je niet als iemand het sporten een act noemt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen act, ik dronk elke keer dat ik zei dat ik koffie dronk ook daadwerkelijk koffie.
We roddelen hier niet he.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
TR ingediendquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We roddelen hier niet he.
@:Kyran (deze mag toch? @:GGMM?)
Hmm ja dat doe ik ook meestal ja. Verstandig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij weten.
Ik lees daar eigenlijk bewust niet omdat ik die shit niet wíl lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |