Dan is ie wegquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef DW457 het volgende:
Als ie er vanavond nog ligt ga ik even op pad, denk ik.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:16 schreef Puala het volgende:
Wie rijd er in een zwarte citroen?
Was mn bericht niet duidelijk?!
Ik vermoed dat Oscar zwarte_hand heeft gepleegd...quote:
Dat weet ik wel zeker. Ik hoop dat ie zich een hele vent voelt nu. Kansloos.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat Oscar zwarte_hand heeft gepleegd...
Niet zo onsportief: dit hoort ook wel een beetje bij het spel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Ik hoop dat ie zich een hele vent voelt nu. Kansloos.
Doe ff normaal zegquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Ik hoop dat ie zich een hele vent voelt nu. Kansloos.
Niet zozeer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat Oscar zwarte_hand heeft gepleegd...
Naja, je hebt het niet gemeld, dus een zwarte_hand. Wat prima is, wat mij betreft trouwens. Hoort, zoals ik al zei, ook wel bij het spel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet zozeer.
Ik ben gaan rijden meteen nadat de foto's geplaatst waren.
Mja, zwarte hand is meer als je niks meldt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:58 schreef DW457 het volgende:
[..]
Naja, je hebt het niet gemeld, dus een zwarte_hand. Wat prima is, wat mij betreft trouwens. Hoort, zoals ik al zei, ook wel bij het spel.
Ah ja, dat is waar. Naja, als je het niet had gemeld was je sowieso gesnaptquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, zwarte hand is meer als je niks meldt.
Toen ik hem had heb ik wel direct Hebbes gepost
Mja, zoals gezegd ik was al van huis toen je jouw bericht postte, dus heb jouw bericht niet kunnen zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:07 schreef Puala het volgende:
Wat jullie willen. Ik vond mijn bericht duidelijk genoeg. Tevens mag je best zwaaien een volgende keer als je langs me rijd.
De nachten ervoor bij elkaar 9 uur geslapen ofzo, dus toen had ik weer extra dag erbijquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zonde man - de halve dag is weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |