abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:38:10 #76
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194395346
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:35 schreef Red_85 het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit zeg.
Kommageneuk. Ben je ambtenaar ofso?
Dat maakt heel veel uit.
Als ik persoonlijk geld krijg, kan ik doen wat ik wil.
Als mijn bedrijf/ organisatie geld krijgt, zijn daar regels en voorwaarden aan verbonden evenals een bestuur van mijn organisatie.

Dat maakt een heleboel uit.

En ik ben ZZP-er en werk veel voor de overheid. Niet dat het uitmaakt verder ...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:39:28 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194395358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:34 schreef thedeedster het volgende:
Uitgebreide onderbouwing. Dat mag gezegd worden.
Inclusief een aantal voorwaarden en een tussentijdse evaluatie. Het is echt niet zomaar. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194395377
dit topic is overigens dubbel, er is al een topic:
KLB / Geld verdienen zonder iets te presteren
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194395388
Dit soort beroepswerklozen en uitvreters kan ik missen als kiespijn.
pi_194395687
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
200k krijgen ze, als ik het goed gezien heb. 50k per jaar, da's ongeveer 1 FTE.

Hier de uitleg @:Nikonlover.
Ik vind het onduidelijk.

De commissie op onderstaande pagina adviseerde de aanvraag te honoreren, en dan gaat het om ¤200.000 per jaar (helemaal onderaan).

https://www.amsterdamsfon(...)-the-black-archives/
pi_194396087
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat maakt heel veel uit.
Als ik persoonlijk geld krijg, kan ik doen wat ik wil.
Als mijn bedrijf/ organisatie geld krijgt, zijn daar regels en voorwaarden aan verbonden evenals een bestuur van mijn organisatie.

Dat maakt een heleboel uit.

En ik ben ZZP-er en werk veel voor de overheid. Niet dat het uitmaakt verder ...
Nou whoopdiedoo. Hij is die organisatie. Dus krijgt hij het, welliswaar voor zijn organisatie, maar hij krijgt het wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194396542
https://www.amsterdamsfon(...)-the-black-archives/

quote:
In relatie tot doelgroepen zonder Afrikaans-Caribische achtergrond en in de samenwerking met gevestigde culturele partners zoals het Rijksmuseum en het Amsterdam Museum legt The Black Archives de nadruk op de gedeelde geschiedenis vanuit verschillende perspectieven. De commissie vindt dat belangrijk omdat het bij kan dragen aan de dialoog over het beladen verleden en de doorwerking daarvan in het heden.
Is The Black Archives net zo goed in samenwerken met het Amsterdam Museum als het broertje New Urban Collective?

  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:16:42 #83
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194396602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het onduidelijk.
Wat vind je onduidelijk? :)
quote:
De commissie op onderstaande pagina adviseerde de aanvraag te honoreren, en dan gaat het om ¤200.000 per jaar (helemaal onderaan).

https://www.amsterdamsfon(...)-the-black-archives/
Je hebt gelijk; 200k per jaar.
Awesome.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:18:01 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194396623
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef Red_85 het volgende:
Nou whoopdiedoo. Hij is die organisatie. Dus krijgt hij het, welliswaar voor zijn organisatie, maar hij krijgt het wel.
Nee, hij is de voorzitter van het bestuur van de organisatie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:30:08 #85
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194396801
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Wat heeft deze organisatie met kunst te maken?
Ze organiseren tentoonstellingen.
pi_194396882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:12 schreef luxerobots het volgende:
https://www.amsterdamsfon(...)-the-black-archives/
[..]

Is The Black Archives net zo goed in samenwerken met het Amsterdam Museum als het broertje New Urban Collective?

[ afbeelding ]
Vandalisme en racisme is 'kunst' tegenwoordig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194396886
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, hij is de voorzitter van het bestuur van de organisatie.
:O
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194397277
Och...dat geld gaat uiteindelijk naar de kroeg toe...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194397316
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:25 schreef Shivo het volgende:
Goed nieuws! Belangrijk en onderbelicht deel van onze geschiedenis.
Volgens mij heeft die mevrouw uit het powned filmpje hieronder zichzelf nog niet voldoende geeducated. Ik denk dat het vooral Clarice Gargards Ghanese traditie van geschiedsvervalsing 'ten bate' van het heden hier opgeld doet.

Positief is dan wel weer dat de 'Afrikaanse diaspora' tot geschiedenis wordt gerekend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194402599
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Aanzetten tot geweld en vernielingen uit ideologisch oogpunt om je ideaal te bereiken.
Ik weet nog niet of het ook echt als maatschappelijke ontwrichting gezien kan worden, maar de tweespalt die zij veroorzaken gaat er wel naar toe inmiddels.

Dus ja, terrorisme.
Hoe doet de Black Archives dat dan? Jij bedoelt Black Lives Matter vermoed ik (en dan ben ik het er ook mee oneens)
pi_194402693
Ik vraag me af of het zelfde besloten was als die gelekte bodycam video van de arrestatie van Floyd eerder was uitgekomen.

Amsterdam kennende totaal niet...
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:47:25 #92
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194404700
Zou die Esajas in de gaten worden gehouden door het AIVD?

Trouwens, hoe meer geld er binnenkomt, hoe meer verdeeldheid. Eerst waren zij nog amateurs, dus geen verdienmodel. Nu de subsidies binnenkomen, moet dat geld uiteindelijk ook ergens heen. Het meeste zal ongetwijfeld in de zakken komen van blankenhater Dhr. Esajas. Ik voorspel binnen 3 jaar een rel. Nostradamus tot u dienst.
pi_194404806
Die hele subsidiemolen in Nederland mogen ze van mij part behoorlijk inkorten. Als een stichting zichzelf niet kan bedruipen heeft het geen bestaansrecht.
pi_194411692
zo. Gewoon even 2.1 miljoen krijgen voor zielig doen. Flyers kosten geen 2 miljoen. Zelfs wanneer je het hele jaar door protesten organiseert nclusief vergoeding voor vervoer en drankjes. Een laptop, mobieltjes en huur van een oand kan er ook vanaf dan houd je nog over. Misselijkmakend is deze hele zieligheidsindustrie.
pi_194411763
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:04 schreef Mangohout het volgende:
zo. Gewoon even 2.1 miljoen krijgen voor zielig doen. Flyers kosten geen 2 miljoen. Zelfs wanneer je het hele jaar door protesten organiseert nclusief vergoeding voor vervoer en drankjes. Een laptop, mobieltjes en huur van een oand kan er ook vanaf dan houd je nog over. Misselijkmakend is deze hele zieligheidsindustrie.
De subsidie is voor the black archives. Niet om protesten te organiseren. Dat is BLM.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:15:22 #96
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194411844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:35 schreef Red_85 het volgende:
:O
Ja zo kun je doen, maar het slaat lekker nergens op. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194411880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:09 schreef Degodvader het volgende:

[..]

De subsidie is voor the black archives. Niet om protesten te organiseren. Dat is BLM.
Is dit niet nog erger. Voor de protesten die hij naast de blackarchives organiseert kan hij wederom geld lospeuteren bij femke halsema.
pi_194412070
Ik zou er op zich niet zoveel problemen mee hebben als het geen clubje van geschiedvervalsende splijtzwammers was. Het is veel te politiek om met belastinggeld te subsidieren, niet specifiek Amsterdams genoeg om die subsidiebeslissing bij een gemeente neer te leggen.

De regering zou wat vaker spontane vernietiging moeten overwegen, het is niet aan gemeentes om landelijke politiek te bedrijven of nationaal beleid te doorkruisen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194412087
die wirwar van constructies. Mitchel Esajas runt drie bekende stichtingen door elkaar heen. The Black Archives, Kick Out Zwarte Piet, New Urban Collective en Nederland wordt beter. Het is niet zo dat 'ie vier telefoonnummers heeft of zo.

quote:
Die hele subsidiemolen in Nederland mogen ze van mij part behoorlijk inkorten. Als een stichting zichzelf niet kan bedruipen heeft het geen bestaansrecht.
Goed punt. De (ANBI) stichting waar ik mijzelf af en toe belangeloos voor inzet vraagt- en ontvangt geen subsidie. Het zijn middenstanders en relaties die een donatie gedaan hebben en deze stichting kan zichzelf prima redden.

Een ANBI stichting is verplicht om een jaarverslag te publiceren. Zo te zien heeft de New Urban Collective stichting geen ANBI-status. Ergens moet zo'n subsidie toch worden verantwoord mag ik hopen.

vraag mij nu af of er gevolgen zijn voor De kleine komedie die geen subsidie meer uit deze pot ontvangt.

[ Bericht 2% gewijzigd door spectrumanalyser op 05-08-2020 14:14:39 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194412109
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:17 schreef Mangohout het volgende:

[..]

Is dit niet nog erger. Voor de protesten die hij naast de blackarchives organiseert kan hij wederom geld lospeuteren bij femke halsema.
Dikgedrukte: lijkt me sterk.

En nee, dat is niet erger. Een aantal lui (zoals diegene die ik quote) suggereert dat met deze subsidie BLM-protesten wordt georganiseerd omdat (...?). Dat is niet het geval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')