abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194390685
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Iedereen die het niet leuk vind in Nederland kan toch gewoon ergens anders heen Afrika ofzo ?
Ja hoor zat plek.
pi_194390897
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:01 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja hoor zat plek.
Ja de blanke boeren zijn daar van hun land afgejaagd en soms zelfs vermoord
I will do what i must !!
pi_194390933
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ja de blanke boeren zijn daar van hun land afgejaagd en soms zelfs vermoord
Sindsdien hebben de Zimbabwanen geen vreten meer.
pi_194391029
Een burn-out??? Mij was net geleerd dat een burn-out white privilege is :o
pi_194391048
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:18 schreef tjoptjop het volgende:
Een burn-out??? Mij was net geleerd dat een burn-out white privilege is :o
Klopt is vaak werk gerelateerd.
pi_194391054
De reactie op dat twitterbericht zal wel genieten zijn. Zoiets werkt natuurlijk als een rode lap op tokkie Nederland :D
pi_194391060
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Klopt is vaak werk gerelateerd.
_O-
pi_194391061
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Sindsdien hebben de Zimbabwanen geen vreten meer.
Verder is heel die beweging gewoon een trieste bedoeling wat over is gewaaid uit de VS en ze hier nadoen :')
I will do what i must !!
  maandag 3 augustus 2020 @ 22:48:13 #59
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194392203
Betaalt Soros niet voldoende dan?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194394367
Er was een tijd dat we een oorlog voerden tegen communisten, Nu subsidieren we ze en hun verderfelijke ideologie die meer dan 100 miljoen mensen het leven heeft gekost. Erg vreemd allemaal
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_194394382
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:19 schreef tjoptjop het volgende:
De reactie op dat twitterbericht zal wel genieten zijn. Zoiets werkt natuurlijk als een rode lap op tokkie Nederland :D
En verklaar eens waarom we een organisatie die communisme nastreeft zouden moeten subsidieren. Die verderfelijke ideologie heeft meer dan 100 miljoen mensen het leven gekost en hoewel het prachtig klinkt op papier werkt het in de praktijk gewoon niet.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:06:42 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194394488
Waarom krijgen ze subsidie?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:08:40 #63
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194394517
quote:
81s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:06 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom krijgen ze subsidie?
Vriendjes op de juiste plek?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194394766
wat is het effect hiervan. gaat de ticketprijs bij de kleine komedie nu met 10% omhoog?
De kleine komedie is het oudste theater van Amsterdam gericht op kleinkunst.

het zal allemaal wel. maak al het geld maar over naar dat bestuurslid van Meldpunt Discriminatie. hij zal het vast goed besteden. Einde sarcasme.

quote:
https://banen.monsterboar(...)e1-aca1-426d55dcd930
Meldpunt Discriminatie Regio Amsterdam is op zoek naar bestuursleden (m/v)
Wij streven bij de samenstelling van het bestuur naar een afspiegeling van de populatie van de Amsterdamse regio. Bestuurlijke ervaring is een pre. De functie is onbezoldigd. Het bestuur komt gemiddeld vijf keer per jaar in vergadering bijeen. Reageren? Voor meer inhoudelijke informatie kunt u contact opnemen met bestuurslid Mitchell Esajas ( mitchellesa@gmail.com )
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:49:01 #65
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194394920
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:31 schreef harrievankempen het volgende:
Top. Hier heeft Jan met de pet echt veel aan.
Als Jan ervoor open zou staan zou hij best wat kunnen leren. Probleem van Jan is over het algemeen dat hij cultuur niet lust als het geen spruitjes zijn. ;)

Bovendien kan Jamal met zijn cap hier misschien wel wat van leren. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:49:54 #66
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194394924
quote:
81s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:06 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom krijgen ze subsidie?
Omdat hun subsidie aanvraag is goedgekeurd. Like ... duh! :')

Als het je écht zou interesseren, zou je de stukken erbij kunnen zoeken. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:55:34 #67
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194394983
200k krijgen ze, als ik het goed gezien heb. 50k per jaar, da's ongeveer 1 FTE.

Hier de uitleg @Nikonlover.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:03:20 #68
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194395058
TT is trouwens ook weer kansloos clickbait.

New Urban Collective - The Black Archives krijgt subsidie. Niet die meneer uit de OP persoonlijk en ook niet als organisator van BLM protesten.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194395163
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:03 schreef SicSicSics het volgende:
TT is trouwens ook weer kansloos clickbait.

New Urban Collective - The Black Archives krijgt subsidie. Niet die meneer uit de OP persoonlijk en ook niet als organisator van BLM protesten.
die meneer heeft vrij veel verschillende petten op. hij is o.a. mede-oprichter van The black archives.
het is geen geheim dat de buurman Esajas toevallig meneer Airfryer is en dat ze veel met elkaar samen werken.

of 't nou een BLM-feest is, of een protest tegen Zwarte piet, je ziet toch telkens deze twee figuren; Esajas en Jerry. en als er iets niet geheel naar de zin is wie hoor je dat het hardste schreeuwen? juist. Jerry en Esajas.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194395175
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:42 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd. Met BLM wordt niet bedoeld ‘only black lives matter’, maar ‘black lives matter also’. Dus óók. En als ik die ladingen aan racistische drek op het internet zie (de afgelopen par maanden), vind ik dat niet per se onnodig. Jij trekt het gelijk naar jezelf toe: ‘en wij dan?!’. Ik snap de reflex, maar het is onterecht.
Helaas heb je het tegen veelal speciale mensen slechts enkelzijdig kunnen en willen denken.

Het heeft geen zin hier moeite in te steken.
pi_194395242
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:18 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

die meneer heeft vrij veel verschillende petten op. hij is o.a. mede-oprichter van The black archives.
het is geen geheim dat de buurman Esajas toevallig meneer Airfryer is en dat ze veel met elkaar samen werken.

of 't nou een BLM-feest is, of een protest tegen Zwarte piet, je ziet toch telkens deze twee figuren; Esajas en Jerry. en als er iets niet geheel naar de zin is wie hoor je dat het hardste schreeuwen? juist. Jerry en Esajas.
Hele vermoeiende figuren en dan nog Aquarium erbij. Bingo kaart is vol.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:34:19 #72
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194395299
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
die meneer heeft vrij veel verschillende petten op. hij is o.a. mede-oprichter van The black archives.
het is geen geheim dat de buurman Esajas toevallig meneer Airfryer is en dat ze veel met elkaar samen werken.

of 't nou een BLM-feest is, of een protest tegen Zwarte piet, je ziet toch telkens deze twee figuren; Esajas en Jerry. en als er iets niet geheel naar de zin is wie hoor je dat het hardste schreeuwen? juist. Jerry en Esajas.
Dat maakt geen reet uit. Dan nóg is de titel misleidend. Hij krijgt geen subsidie. Een organisatie waar hij voorzitter van is, krijgt subsidie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:34:53 #73
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194395307
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
200k krijgen ze, als ik het goed gezien heb. 50k per jaar, da's ongeveer 1 FTE.

Hier de uitleg @:Nikonlover.
Uitgebreide onderbouwing. Dat mag gezegd worden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194395308
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

The Black Archives is een terroristische organisatie?
Aanzetten tot geweld en vernielingen uit ideologisch oogpunt om je ideaal te bereiken.
Ik weet nog niet of het ook echt als maatschappelijke ontwrichting gezien kan worden, maar de tweespalt die zij veroorzaken gaat er wel naar toe inmiddels.

Dus ja, terrorisme.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194395326
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat maakt geen reet uit. Dan nóg is de titel misleidend. Hij krijgt geen subsidie. Een organisatie waar hij voorzitter van is, krijgt subsidie.
Wat maakt dat nou weer uit zeg.
Kommageneuk. Ben je ambtenaar ofso?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:38:10 #76
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194395346
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:35 schreef Red_85 het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit zeg.
Kommageneuk. Ben je ambtenaar ofso?
Dat maakt heel veel uit.
Als ik persoonlijk geld krijg, kan ik doen wat ik wil.
Als mijn bedrijf/ organisatie geld krijgt, zijn daar regels en voorwaarden aan verbonden evenals een bestuur van mijn organisatie.

Dat maakt een heleboel uit.

En ik ben ZZP-er en werk veel voor de overheid. Niet dat het uitmaakt verder ...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:39:28 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194395358
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:34 schreef thedeedster het volgende:
Uitgebreide onderbouwing. Dat mag gezegd worden.
Inclusief een aantal voorwaarden en een tussentijdse evaluatie. Het is echt niet zomaar. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194395377
dit topic is overigens dubbel, er is al een topic:
KLB / Geld verdienen zonder iets te presteren
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194395388
Dit soort beroepswerklozen en uitvreters kan ik missen als kiespijn.
pi_194395687
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
200k krijgen ze, als ik het goed gezien heb. 50k per jaar, da's ongeveer 1 FTE.

Hier de uitleg @:Nikonlover.
Ik vind het onduidelijk.

De commissie op onderstaande pagina adviseerde de aanvraag te honoreren, en dan gaat het om ¤200.000 per jaar (helemaal onderaan).

https://www.amsterdamsfon(...)-the-black-archives/
pi_194396087
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat maakt heel veel uit.
Als ik persoonlijk geld krijg, kan ik doen wat ik wil.
Als mijn bedrijf/ organisatie geld krijgt, zijn daar regels en voorwaarden aan verbonden evenals een bestuur van mijn organisatie.

Dat maakt een heleboel uit.

En ik ben ZZP-er en werk veel voor de overheid. Niet dat het uitmaakt verder ...
Nou whoopdiedoo. Hij is die organisatie. Dus krijgt hij het, welliswaar voor zijn organisatie, maar hij krijgt het wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194396542
https://www.amsterdamsfon(...)-the-black-archives/

quote:
In relatie tot doelgroepen zonder Afrikaans-Caribische achtergrond en in de samenwerking met gevestigde culturele partners zoals het Rijksmuseum en het Amsterdam Museum legt The Black Archives de nadruk op de gedeelde geschiedenis vanuit verschillende perspectieven. De commissie vindt dat belangrijk omdat het bij kan dragen aan de dialoog over het beladen verleden en de doorwerking daarvan in het heden.
Is The Black Archives net zo goed in samenwerken met het Amsterdam Museum als het broertje New Urban Collective?

  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:16:42 #83
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194396602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het onduidelijk.
Wat vind je onduidelijk? :)
quote:
De commissie op onderstaande pagina adviseerde de aanvraag te honoreren, en dan gaat het om ¤200.000 per jaar (helemaal onderaan).

https://www.amsterdamsfon(...)-the-black-archives/
Je hebt gelijk; 200k per jaar.
Awesome.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:18:01 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194396623
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef Red_85 het volgende:
Nou whoopdiedoo. Hij is die organisatie. Dus krijgt hij het, welliswaar voor zijn organisatie, maar hij krijgt het wel.
Nee, hij is de voorzitter van het bestuur van de organisatie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:30:08 #85
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194396801
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Wat heeft deze organisatie met kunst te maken?
Ze organiseren tentoonstellingen.
pi_194396882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:12 schreef luxerobots het volgende:
https://www.amsterdamsfon(...)-the-black-archives/
[..]

Is The Black Archives net zo goed in samenwerken met het Amsterdam Museum als het broertje New Urban Collective?

[ afbeelding ]
Vandalisme en racisme is 'kunst' tegenwoordig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194396886
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, hij is de voorzitter van het bestuur van de organisatie.
:O
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194397277
Och...dat geld gaat uiteindelijk naar de kroeg toe...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194397316
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:25 schreef Shivo het volgende:
Goed nieuws! Belangrijk en onderbelicht deel van onze geschiedenis.
Volgens mij heeft die mevrouw uit het powned filmpje hieronder zichzelf nog niet voldoende geeducated. Ik denk dat het vooral Clarice Gargards Ghanese traditie van geschiedsvervalsing 'ten bate' van het heden hier opgeld doet.

Positief is dan wel weer dat de 'Afrikaanse diaspora' tot geschiedenis wordt gerekend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194402599
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Aanzetten tot geweld en vernielingen uit ideologisch oogpunt om je ideaal te bereiken.
Ik weet nog niet of het ook echt als maatschappelijke ontwrichting gezien kan worden, maar de tweespalt die zij veroorzaken gaat er wel naar toe inmiddels.

Dus ja, terrorisme.
Hoe doet de Black Archives dat dan? Jij bedoelt Black Lives Matter vermoed ik (en dan ben ik het er ook mee oneens)
pi_194402693
Ik vraag me af of het zelfde besloten was als die gelekte bodycam video van de arrestatie van Floyd eerder was uitgekomen.

Amsterdam kennende totaal niet...
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:47:25 #92
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194404700
Zou die Esajas in de gaten worden gehouden door het AIVD?

Trouwens, hoe meer geld er binnenkomt, hoe meer verdeeldheid. Eerst waren zij nog amateurs, dus geen verdienmodel. Nu de subsidies binnenkomen, moet dat geld uiteindelijk ook ergens heen. Het meeste zal ongetwijfeld in de zakken komen van blankenhater Dhr. Esajas. Ik voorspel binnen 3 jaar een rel. Nostradamus tot u dienst.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:54:03 #93
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_194404806
Die hele subsidiemolen in Nederland mogen ze van mij part behoorlijk inkorten. Als een stichting zichzelf niet kan bedruipen heeft het geen bestaansrecht.
pi_194411692
zo. Gewoon even 2.1 miljoen krijgen voor zielig doen. Flyers kosten geen 2 miljoen. Zelfs wanneer je het hele jaar door protesten organiseert nclusief vergoeding voor vervoer en drankjes. Een laptop, mobieltjes en huur van een oand kan er ook vanaf dan houd je nog over. Misselijkmakend is deze hele zieligheidsindustrie.
pi_194411763
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:04 schreef Mangohout het volgende:
zo. Gewoon even 2.1 miljoen krijgen voor zielig doen. Flyers kosten geen 2 miljoen. Zelfs wanneer je het hele jaar door protesten organiseert nclusief vergoeding voor vervoer en drankjes. Een laptop, mobieltjes en huur van een oand kan er ook vanaf dan houd je nog over. Misselijkmakend is deze hele zieligheidsindustrie.
De subsidie is voor the black archives. Niet om protesten te organiseren. Dat is BLM.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:15:22 #96
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194411844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:35 schreef Red_85 het volgende:
:O
Ja zo kun je doen, maar het slaat lekker nergens op. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194411880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:09 schreef Degodvader het volgende:

[..]

De subsidie is voor the black archives. Niet om protesten te organiseren. Dat is BLM.
Is dit niet nog erger. Voor de protesten die hij naast de blackarchives organiseert kan hij wederom geld lospeuteren bij femke halsema.
pi_194412070
Ik zou er op zich niet zoveel problemen mee hebben als het geen clubje van geschiedvervalsende splijtzwammers was. Het is veel te politiek om met belastinggeld te subsidieren, niet specifiek Amsterdams genoeg om die subsidiebeslissing bij een gemeente neer te leggen.

De regering zou wat vaker spontane vernietiging moeten overwegen, het is niet aan gemeentes om landelijke politiek te bedrijven of nationaal beleid te doorkruisen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194412087
die wirwar van constructies. Mitchel Esajas runt drie bekende stichtingen door elkaar heen. The Black Archives, Kick Out Zwarte Piet, New Urban Collective en Nederland wordt beter. Het is niet zo dat 'ie vier telefoonnummers heeft of zo.

quote:
Die hele subsidiemolen in Nederland mogen ze van mij part behoorlijk inkorten. Als een stichting zichzelf niet kan bedruipen heeft het geen bestaansrecht.
Goed punt. De (ANBI) stichting waar ik mijzelf af en toe belangeloos voor inzet vraagt- en ontvangt geen subsidie. Het zijn middenstanders en relaties die een donatie gedaan hebben en deze stichting kan zichzelf prima redden.

Een ANBI stichting is verplicht om een jaarverslag te publiceren. Zo te zien heeft de New Urban Collective stichting geen ANBI-status. Ergens moet zo'n subsidie toch worden verantwoord mag ik hopen.

vraag mij nu af of er gevolgen zijn voor De kleine komedie die geen subsidie meer uit deze pot ontvangt.

[ Bericht 2% gewijzigd door spectrumanalyser op 05-08-2020 14:14:39 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194412109
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:17 schreef Mangohout het volgende:

[..]

Is dit niet nog erger. Voor de protesten die hij naast de blackarchives organiseert kan hij wederom geld lospeuteren bij femke halsema.
Dikgedrukte: lijkt me sterk.

En nee, dat is niet erger. Een aantal lui (zoals diegene die ik quote) suggereert dat met deze subsidie BLM-protesten wordt georganiseerd omdat (...?). Dat is niet het geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')