abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194390236
is dat idee van de muur om de ring van Amsterdam ook bespreekbaar?
hier zakt je broek van af. Airfryer was- of is de buurman van Esajas.

fijn, al die subsidie naar volstrekt onhaalbare idealen.
"We gaan niet harder werken."
Nee, ze gaan opstaan om 15:00 uur ipv 14:00.

dat balans en herstel klinkt niet best. Verwacht meer subsidie-aanvragen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 3 augustus 2020 @ 20:40:09 #34
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_194390263
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Emancipatie mijn reet. Overal waar donkere mensen de overhand krijgen verandert het in een shithole.
Wie heeft het over overhand, het is een grote groep maar nog steeds veel kleiner dan de grootste groep. Denk wat meer in mogelijkheden dan in angst
pi_194390279
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tof voor ze maar voor mij als witte man is een expositie over de Surinamer in Nederland toch niet interessant
Voor mij als bruine meneer ook niet. Dat is dan ook de reden dat ze met de pet rond moeten om hun hobby's te promoten. Er is simpelweg geen noemenswaardige interesse voor. Ook niet onder de zwarte bevolking.
Conscience do cost.
pi_194390280
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:40 schreef tfors het volgende:

[..]

Wie heeft het over overhand, het is een grote groep maar nog steeds veel kleiner dan de grootste groep. Denk wat meer in mogelijkheden dan in angst
Kijk eens naar bepaalde wijken zoals Spangen. In de VS ook duidelijk te zien. No go areas voor blanke.
  maandag 3 augustus 2020 @ 20:42:06 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194390300
https://www.volkskrant.nl(...)eativiteit~b7828bb0/

Dit is wel een goed stuk hoe het krampachtig streven naar ‘diversiteit’ de werkelijke kunst totaal de nek omdoet. Het gaat niet meer om uitzonderlijk talent of zelfs genialiteit meer, maar eigenlijk alleen nog maar om ‘inclusief’ zijn. En eigenlijk is echte topkunst natuurlijk per definitie niet inclusief want voorbehouden (in haar schepping) aan het zeldzame individu (dat op zich van alle rassen kan zijn). Als het nog even doorgaat bestaat alle uitvoerende kunst in Nederland uit multiculturele gezelschappen die iets met ‘rap’ of verf doen.

Dappere teospraak van deze jonge vrouw.
The End Times are wild
pi_194390318
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:36 schreef JannekeC5 het volgende:
Dit is niet best, denk dat ik maar een White LIVES Matter opzet...
Idioterie: All LIVES Matter, ik heb nooit onderscheidt gemaakt.
Ik wil als belastingbetaler hier niet aan mee betalen...
Je ziet het verkeerd. Met BLM wordt niet bedoeld ‘only black lives matter’, maar ‘black lives matter also’. Dus óók. En als ik die ladingen aan racistische drek op het internet zie (de afgelopen par maanden), vind ik dat niet per se onnodig. Jij trekt het gelijk naar jezelf toe: ‘en wij dan?!’. Ik snap de reflex, maar het is onterecht.
pi_194390353
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:42 schreef LXIV het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)eativiteit~b7828bb0/

Dit is wel een goed stuk hoe het krampachtig streven naar ‘diversiteit’ de werkelijke kunst totaal de nek omdoet. Het gaat niet meer om uitzonderlijk talent of zelfs genialiteit meer, maar eigenlijk alleen nog maar om ‘inclusief’ zijn. En eigenlijk is echte topkunst natuurlijk per definitie niet inclusief want voorbehouden (in haar schepping) aan het zeldzame individu (dat op zich van alle rassen kan zijn). Als het nog even doorgaat bestaat alle uitvoerende kunst in Nederland uit multiculturele gezelschappen die iets met ‘rap’ of verf doen.

Dappere teospraak van deze jonge vrouw.
En ook eens hiermee.
pi_194390454
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:42 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd. Met BLM wordt niet bedoeld ‘only black lives matter’, maar ‘black lives matter also’. Dus óók. En als ik die ladingen aan racistische drek op het internet zie (de afgelopen par maanden), vind ik dat niet per se onnodig. Jij trekt het gelijk naar jezelf toe: ‘en wij dan?!’. Ik snap de reflex, maar het is onterecht.
😂
  maandag 3 augustus 2020 @ 20:53:18 #41
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_194390508
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:42 schreef LXIV het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)eativiteit~b7828bb0/

Dit is wel een goed stuk hoe het krampachtig streven naar ‘diversiteit’ de werkelijke kunst totaal de nek omdoet. Het gaat niet meer om uitzonderlijk talent of zelfs genialiteit meer, maar eigenlijk alleen nog maar om ‘inclusief’ zijn. En eigenlijk is echte topkunst natuurlijk per definitie niet inclusief want voorbehouden (in haar schepping) aan het zeldzame individu (dat op zich van alle rassen kan zijn). Als het nog even doorgaat bestaat alle uitvoerende kunst in Nederland uit multiculturele gezelschappen die iets met ‘rap’ of verf doen.

Dappere teospraak van deze jonge vrouw.
Het stuk is volgens mij meer een aanklacht tegen subsides voor de kunst in het algemeen en daar ben ik het zeer mee eens, Rembrandt en Van Gogh kregen ook geen subsidies van overhedelujke commissies. Die zochten gewoon klanten die voor mooie kunst betaalden
pi_194390531
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

😂
Erg inhoudelijk.
pi_194390548
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:42 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd. Met BLM wordt niet bedoeld ‘only black lives matter’, maar ‘black lives matter also’. Dus óók. En als ik die ladingen aan racistische drek op het internet zie (de afgelopen par maanden), vind ik dat niet per se onnodig. Jij trekt het gelijk naar jezelf toe: ‘en wij dan?!’. Ik snap de reflex, maar het is onterecht.
Het probleem is dat je dat simpelweg niet kan stellen. BLM is geen verzameling van personen die allemaal dezelfde mening hebben. Net als dat je niet kan stellen dat 'de zwarte mens' automatisch deel uitmaakt van BLM en de meningen die in die groep verkondigd worden.

Sterker nog, ik kan uit eigen ervaring vertellen dat er niets zo vermoeiend is als andere mensen die mijn huidskleur/afkomst delen die voor mij menen te kunnen spreken.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 20:55:06 #44
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194390554
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit vind ik echt walgelijke praktijken.
Dit :N
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_194390612
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:53 schreef tfors het volgende:

[..]

Het stuk is volgens mij meer een aanklacht tegen subsides voor de kunst in het algemeen en daar ben ik het zeer mee eens, Rembrandt en Van Gogh kregen ook geen subsidies van overhedelujke commissies. Die zochten gewoon klanten die voor mooie kunst betaalden
de link met kunst is ver te zoeken bij de stichting van deze meneer.
het eerste "kunstproject" van Quincy Gario (bekend als op-de-grond-lig-piet) werd ook met subsidies bekostigd.
dat project heette destijds 'Zwarte piet is racisme'.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194390618
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Wat heeft deze organisatie met kunst te maken?
Ik zou zeggen: Kijk eens op de website.

Zoals in de OP staat
quote:
Het is feest bij The Black Archives, de instelling van Mitchell Esajas (31), die de afgelopen maanden onder meer bezig was met het organiseren van antiracismeprotesten.
Sowieso een misleidende zin, want zo te lezen is die gast zelf bezig geweest met het organiseren van de protesten, en niet 'The Black Archives'.
pi_194390644
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:31 schreef harrievankempen het volgende:
Top. Hier heeft Jan met de pet echt veel aan.
Nederland bestaat uit meer mensen dan louter ‘Jan met de pet’ :O
  maandag 3 augustus 2020 @ 20:59:30 #48
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194390645
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zijn woordkunstenaars, jeweettog.
Nou, dan zijn mijn flatulentie-kunsten inhoudelijk sterker.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194390656
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:54 schreef ems. het volgende:
Sterker nog, ik kan uit eigen ervaring vertellen dat er niets zo vermoeiend is als andere mensen die mijn huidskleur/afkomst delen die voor mij menen te kunnen spreken.
Juist.

En als je er wat van zegt dan gaan ze je aanvallen met kreten als gehersenspoeld.

sowieso beroepsactivisten... vreemd wereldje.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194390675
Iedereen die het niet leuk vind in Nederland kan toch gewoon ergens anders heen Afrika ofzo ?
I will do what i must !!
pi_194390685
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Iedereen die het niet leuk vind in Nederland kan toch gewoon ergens anders heen Afrika ofzo ?
Ja hoor zat plek.
pi_194390897
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:01 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja hoor zat plek.
Ja de blanke boeren zijn daar van hun land afgejaagd en soms zelfs vermoord
I will do what i must !!
pi_194390933
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ja de blanke boeren zijn daar van hun land afgejaagd en soms zelfs vermoord
Sindsdien hebben de Zimbabwanen geen vreten meer.
pi_194391029
Een burn-out??? Mij was net geleerd dat een burn-out white privilege is :o
pi_194391048
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:18 schreef tjoptjop het volgende:
Een burn-out??? Mij was net geleerd dat een burn-out white privilege is :o
Klopt is vaak werk gerelateerd.
pi_194391054
De reactie op dat twitterbericht zal wel genieten zijn. Zoiets werkt natuurlijk als een rode lap op tokkie Nederland :D
pi_194391060
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Klopt is vaak werk gerelateerd.
_O-
pi_194391061
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Sindsdien hebben de Zimbabwanen geen vreten meer.
Verder is heel die beweging gewoon een trieste bedoeling wat over is gewaaid uit de VS en ze hier nadoen :')
I will do what i must !!
  maandag 3 augustus 2020 @ 22:48:13 #59
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194392203
Betaalt Soros niet voldoende dan?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194394367
Er was een tijd dat we een oorlog voerden tegen communisten, Nu subsidieren we ze en hun verderfelijke ideologie die meer dan 100 miljoen mensen het leven heeft gekost. Erg vreemd allemaal
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_194394382
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:19 schreef tjoptjop het volgende:
De reactie op dat twitterbericht zal wel genieten zijn. Zoiets werkt natuurlijk als een rode lap op tokkie Nederland :D
En verklaar eens waarom we een organisatie die communisme nastreeft zouden moeten subsidieren. Die verderfelijke ideologie heeft meer dan 100 miljoen mensen het leven gekost en hoewel het prachtig klinkt op papier werkt het in de praktijk gewoon niet.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:06:42 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194394488
Waarom krijgen ze subsidie?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:08:40 #63
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194394517
quote:
81s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:06 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom krijgen ze subsidie?
Vriendjes op de juiste plek?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194394766
wat is het effect hiervan. gaat de ticketprijs bij de kleine komedie nu met 10% omhoog?
De kleine komedie is het oudste theater van Amsterdam gericht op kleinkunst.

het zal allemaal wel. maak al het geld maar over naar dat bestuurslid van Meldpunt Discriminatie. hij zal het vast goed besteden. Einde sarcasme.

quote:
https://banen.monsterboar(...)e1-aca1-426d55dcd930
Meldpunt Discriminatie Regio Amsterdam is op zoek naar bestuursleden (m/v)
Wij streven bij de samenstelling van het bestuur naar een afspiegeling van de populatie van de Amsterdamse regio. Bestuurlijke ervaring is een pre. De functie is onbezoldigd. Het bestuur komt gemiddeld vijf keer per jaar in vergadering bijeen. Reageren? Voor meer inhoudelijke informatie kunt u contact opnemen met bestuurslid Mitchell Esajas ( mitchellesa@gmail.com )
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')