ik ga deze week voor de volle 46 uur denk ikquote:
Slecht geslapen. Was te warm. Dus later deze week wordt leuk.quote:Op maandag 3 augustus 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat maakt deze ochtend zo lamlendig?
Ja die warmte op de slaapkamer is wel vervelend. Gelukkig zijn vandaag en morgen nog wel redelijk, daarna begint de ellende weerquote:Op maandag 3 augustus 2020 09:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Slecht geslapen. Was te warm. Dus later deze week wordt leuk.
Had zaterdag een thuiswerkdienst. Dan "moet" ik die week erop een dag compenseren. Dat was normaal voor mij altijd de vrijdag maar die werk ik al niet. Dus nu de donderdag.quote:
Iemand moet het doen!quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga deze week voor de volle 46 uur denk ik
Het koelde in de avond goed af. Had een raampje open gezet!quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Slecht geslapen. Was te warm. Dus later deze week wordt leuk.
Die komt er misschien na de verhuizing. maar er voorlopig zijn er nog genoeg andere dingen om geld aan uit te geven.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:28 schreef gcjoel het volgende:
Warmte op de slaapkamer was vannacht echt prima hier.
Komende week zal de airco wel weer aan moeten.
Lekker, genieten van de hittegolf!quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Had zaterdag een thuiswerkdienst. Dan "moet" ik die week erop een dag compenseren. Dat was normaal voor mij altijd de vrijdag maar die werk ik al niet. Dus nu de donderdag.
Ja, dit is een mobiele hoor. Kost al genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die komt er misschien na de verhuizing. maar er voorlopig zijn er nog genoeg andere dingen om geld aan uit te geven.
Had ik gedaan, maar 's nachts laat ik hem niet open.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
Het koelde in de avond goed af. Had een raampje open gezet!
eerst moet er nog een nieuwe fiets, dan nog een rolluik, dan nog een oprit en nieuwe deur en dan twijfel ik nog over de badkamerquote:Op maandag 3 augustus 2020 09:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, dit is een mobiele hoor. Kost al genoeg.
Waarom snachts niet open? Dat is het enige dat helpt met deze warmte.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar 's nachts laat ik hem niet open.
Bakstenen warm, alle warmte van beneden naar boven... dat soort geneuzel.
Oh ja dat is flink wat.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst moet er nog een nieuwe fiets, dan nog een rolluik, dan nog een oprit en nieuwe deur en dan twijfel ik nog over de badkamer
que?quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat is flink wat.
en rolluik, limburg![]()
Ik zou ook niet weten hoe ik het anders zou moeten noemenquote:
In limburg en brabant hebben mensen hun huis graag potdicht met rolluikenquote:
Hmm nooit op gelet eigenlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In limburg en brabant hebben mensen hun huis graag potdicht met rolluiken
Hier zie ik het ook vrij veel trouwens.
In het westen zie je dat amper. Hoogstens als zonwering bij de slaapkamer ofzo.
Waarom laat je hem niet open?quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar 's nachts laat ik hem niet open.
Bakstenen warm, alle warmte van beneden naar boven... dat soort geneuzel.
Echt he! Al zie ik het de laatste tijd wel steeds vaker ook hier, misschien wonen er steeds meer Limburgersquote:Op maandag 3 augustus 2020 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In limburg en brabant hebben mensen hun huis graag potdicht met rolluiken
Hier zie ik het ook vrij veel trouwens.
In het westen zie je dat amper. Hoogstens als zonwering bij de slaapkamer ofzo.
Leuk als er brand uitbreekt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
rolluiken voor een deur vind ik dan wel weer een beetje vreemd
Mijn DIY hor is niet echt van je het en ik houd niet van insecten.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom snachts niet open? Dat is het enige dat helpt met deze warmte.
en eng, als je brand hebt eerst dat ding omhoog brrrquote:Op maandag 3 augustus 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
rolluiken voor een deur vind ik dan wel weer een beetje vreemd
Ik heb hier een goede hor en ruimte zat hoor als je graag goed wilt slapen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn DIY hor is niet echt van je het en ik houd niet van insecten.Maar raam openhouden doe ik wel als levend gekookt worden het alternatief is.
Ik gebruik mijn horren tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn DIY hor is niet echt van je het en ik houd niet van insecten.Maar raam openhouden doe ik wel als levend gekookt worden het alternatief is.
Vond het zo fijn vroeger. Meerdere keren gehad dat ze geprobeerd hadden in te breken. Rolluik heeft dat wel voorkomen. Kan nogsteeds heel erg slecht slapen als ik in een huis ben waar mensen via je tuin binnen kunnen komen en ik alleen moet slapenquote:Op maandag 3 augustus 2020 09:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en eng, als je brand hebt eerst dat ding omhoog brrr
Dat lijkt me ook geen pretje.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Vond het zo fijn vroeger. Meerdere keren gehad dat ze geprobeerd hadden in te breken. Rolluik heeft dat wel voorkomen. Kan nogsteeds heel erg slecht slapen als ik in een huis ben waar mensen via je tuin binnen kunnen komen en ik alleen moet slapen
Gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Vond het zo fijn vroeger. Meerdere keren gehad dat ze geprobeerd hadden in te breken. Rolluik heeft dat wel voorkomen. Kan nogsteeds heel erg slecht slapen als ik in een huis ben waar mensen via je tuin binnen kunnen komen en ik alleen moet slapen
On my way. Is het ver?quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier een goede hor en ruimte zat hoor als je graag goed wilt slapen.
Ja ik ben dus ook niet kapot van een eengezinswoning, dat ik boven slaap en niet weet wat er beneden gebeurt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee Faxie is ver. Rival niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:02 schreef FrauMilena het volgende:
Nu heb ik bijvoorbeeld alles openstaan (al ziet het nogal geel buiten) in de hoop dat de temperatuur zakt.
Het vervelende is dat het niet goed kan doorluchten omdat ik maar aan één zijde van het huis ramen heb die open kunnen. En dan komt de frisse lucht ook moeilijk aan de andere kant, omdat het meerdere kamers zijn waarbij de deuren zijn verwijderd en de muren als het ware een barrière vormen voor de luchtdoorstroming.
Dat i.c.m. met een glazen wand op het westen die einde van de middag het huis opnieuw verwarmd.
[..]
On my way. Is het ver?
Ik heb dat op een of andere manier alleen als ik bijvoorbeeld in een hotel op de begane grond slaap.quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben dus ook niet kapot van een eengezinswoning, dat ik boven slaap en niet weet wat er beneden gebeurt.
Ja dat is ook wel een ding inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2020 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn horren tegenwoordig niet meer.
Ik heb het idee dat ze meer vliegen binnen houden die naar buiten willen dan andersom
muggen en wespen heb ik dit jaar nog nauwelijks binnen gehad. Die mogen ook fijn buiten blijven.quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een ding inderdaad.
Gisteren genoeg naar binnen zien vliegen (deur zonder hor) en dat ging vrij snel ook weer naar buiten.
Op texel zat ik eens alleen in een hotel. (oke we waren met zn 2en)quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dat op een of andere manier alleen als ik bijvoorbeeld in een hotel op de begane grond slaap.
Dan ineens denk ik: omg hier kunnen ze makkelijk inbreken want begane grond.
Maar in een huis niet
Ja dat ja.quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben dus ook niet kapot van een eengezinswoning, dat ik boven slaap en niet weet wat er beneden gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |