jaquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:15 schreef F1gamer het volgende:
Heeft Renault al een protest ingediend tegen Racing Point?
Maar er zou bij deze GP een uitslag komen of is dat volgende week?quote:
Ze willen het ergens deze week afhandelenquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar er zou bij deze GP een uitslag komen of is dat volgende week?
Die weg is wel een stuk trickier om door te komen dan z'n brede ruime bocht + dat hij dan de pitlimit had gehad.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan had die in de pits over de finishlijn gereden. Die ligt vrij vroeg daar dus dan had Max hem ook niet gewonnen denk ik.
De lekke band wel. Of was dit van daar voor?quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:10 schreef Peterselieman het volgende: [..] mwah, wetende dat de band in slechte staat is noem ik geen force majeure als de plank te veel versleten is.
Limiter ligt bijna op de finish meen ik. Samen met dat je dan rechtdoor kan ipv remmen denk ik dat hij het net gehaald had.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Die weg is wel een stuk trickier om door te komen dan z'n brede ruime bocht + dat hij dan de pitlimit had gehad.
Maar het blijft mijn vraag of het legaal is om buiten te blijven met zulke schade.
het gebeurde nadat de band lek geraakt was.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De lekke band wel. Of was dit van daar voor?
Dat mag niet (meer)quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan had die in de pits over de finishlijn gereden. Die ligt vrij vroeg daar dus dan had Max hem ook niet gewonnen denk ik.
Schumacher deed het op Silverstone een keer. De pits inrijden, straf uitzitten, finishen in de pits en daarna nog een ronde knallen naar de vlag.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Limiter ligt bijna op de finish meen ik. Samen met dat je dan rechtdoor kan ipv remmen denk ik dat hij het net gehaald had.
Kampioenschap is beslistquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:24 schreef vosss het volgende:
Godverdomme wat had die Lewis weer schijtmazzel zeg
Toch goeie punten voor Max 19 stuks
Nu verder bier drinken
Doei
Oude puntentelling, oude manier vd stand weergeven. Nostalgiequote:
Weet ik. Ik had het over plek 2 in de eindstand. Die is nog haalbaar voor Max. Hoger niet meer.quote:
Als die !@#$ geluksvogel ook 0 had gescoord, was het kampioenschap wijd open geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik. Ik had het over plek 2 in de eindstand. Die is nog haalbaar voor Max. Hoger niet meer.
Veel warmer (is de weersvoorspelling) + zachtere compoundsquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgende week zenden ze de herhaling uit.
Technisch gezien wel ja. Maar ik neem aan dat iedereen wel beter weet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die !@#$ geluksvogel ook 0 had gescoord, was het kampioenschap wijd open geweest.
2e kans voor Hulk danquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:50 schreef Starflyer het volgende:
Volgens Ted Kravitz mag Perez volgende week niet rijden. De FIA houdt de 10 dagen quarantaine aan.
Hopelijk lukt het volgende week wel met de Hulk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:50 schreef Starflyer het volgende:
Volgens Ted Kravitz mag Perez volgende week niet rijden. De FIA houdt de 10 dagen quarantaine aan.
Eindelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:55 schreef Starflyer het volgende:
Woensdag uitspraak in de copy/paste zaak tegen RP.
[ twitter ]
Bij Ziggo riepen ze dat ook al. Het kan bijna niet andersquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:59 schreef Starflyer het volgende:
Toch een lekke band voor Kvyat?
[ twitter ]
Zou me niet verbazen. Rechtsachter (? Iig achter) leek lek.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:59 schreef Starflyer het volgende:
Toch een lekke band voor Kvyat?
[ twitter ]
Kijk de beelden ook maar terug. Loopvlak van de rechterachterband is al los voordat de auto iets raakt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Ziggo riepen ze dat ook al. Het kan bijna niet anders
Ik zag het pas na de "spin". Maar dan had ik iig rechtsachter goed onthoudenquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kijk de beelden ook maar terug. Loopvlak van de rechterachterband is al los voordat de auto iets raakt.
Deed hij toch ook? En ja, dat is nieuwswaardig.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:04 schreef Gruj0 het volgende:
Op de NOS is het Russische bashuurtje al aangebroken.
Ze moesten en zouden laten zien hoe Kvyat de camera wegtikt.
Ik vind dat niet nieuwswaardig, die crash wel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deed hij toch ook? En ja, dat is nieuwswaardig.
Ik denk van wel (het laatste).quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet nieuwswaardig, die crash wel.
Stel Max had de camera weggetikt, zou dat in de air zijn gegooid door de NOS? NEE 1 DIKKE NEE.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:04 schreef Gruj0 het volgende:
Op de NOS is het Russisch bashuurtje al aangebroken.
Vandaag niet gereden, dus Hulk mag voor het eerst weer een F1-race over de volle afstand rijden in de enorme hittequote:Op zondag 2 augustus 2020 18:50 schreef Starflyer het volgende:
Bizar dat de NOS een momentje laat zien dat men overal laat zienquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:04 schreef Gruj0 het volgende:
Op de NOS is het Russisch bashuurtje al aangebroken.
Olavquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:29 schreef maniack28 het volgende:
Net herhaling gekeken. Man man wat zit Olaf er vaak naast.
VET moet niet zo verschrikkelijk zitten zeiken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
VET niet blij: https://www.motorsport.co(...)c_campaign=widget-22
"As it is now, we're getting nowhere, there's something fundamentally wrong somewhere, with me or with the car."quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
VET moet niet zo verschrikkelijk zitten zeiken.
Als hij 'or with the car' weghaalt heeft hij gelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"As it is now, we're getting nowhere, there's something fundamentally wrong somewhere, with me or with the car."
Z’n hele weekend sloeg nergens op eigenlijk, ook al met problemen in de vrije trainingen.. zal het ook niet heel leuk vinden dat hij (net als in Oostenrijk-1) een “onbestuurbare auto” heeft, terwijl Leclerc (met wat geluk) gewoon 2x podium rijdt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
VET niet blij: https://www.motorsport.co(...)c_campaign=widget-22
Dat kan niet anders inderdaad, prutser is het ook!quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als hij 'or with the car' weghaalt heeft hij gelijk.
Nou nee, maar uit alles spuit gewoon een totaal gebrek aan motivatie of iets dergelijks, wetende dat hij toch vertrekt. Ik vind het pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan niet anders inderdaad, prutser is het ook!
Lol Ik maakte mij gister terecht zorgen over zijn banden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou met zijn spin vandaag.... heeft hij wel genoeg gele banden.
Thanksquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:43 schreef Starflyer het volgende:
Een gescheurde bout is de oorzaak van het niet starten van Hulkenberg.
https://www.racefans.net/(...)-put-hulkenberg-out/
Nou, inderdaad. Had echt veel te maken met lekke banden...quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lol Ik maakte mij gister terecht zorgen over zijn banden.
Daarom kan hij ook beter voor Aston Martin kiezen. Bij Red Bull zou hij voor de 3e keer verslagen worden door een teamgenoot.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee, maar uit alles spuit gewoon een totaal gebrek aan motivatie of iets dergelijks, wetende dat hij toch vertrekt. Ik vind het pijnlijk om te zien.
Die soap rondom zijn vertrek zal hem ook niet echt koud laten denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee, maar uit alles spuit gewoon een totaal gebrek aan motivatie of iets dergelijks, wetende dat hij toch vertrekt. Ik vind het pijnlijk om te zien.
Pilav is lekkerquote:
Nee joh. Combi van zoet en hartig toch?quote:
https://www.eefkooktzo.nl/kip-pilav-met-perzik-en-rijst/quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh. Combi van zoet en hartig toch?
Nóg ergerquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
https://www.eefkooktzo.nl/kip-pilav-met-perzik-en-rijst/
Dat hartige valt heel erg mee.
Oh, zeker, maar als je die onboard-beelden zag in Oostenrijk, was het ook wel echt een gevecht, die auto is gewoon slecht en dan had hij dit weekend genoeg andere problemen met de auto.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er spontaan slecht van schrijven.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga er spontaan slecht van schrijven.
Tering, wat een verschil met 2015quote:
Prutsers inderdaad!quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ferrari heeft veel te lang vastgehouden aan de Kimi Vettel lineup dat is wel duidelijk.
oef, die is pijnlijkquote:
Kimi werd volledig weggereden door Alonso en doet het nu ook heel matig tov Gio. Vettel al verslagen door Ricciardo en nu weer door Leclerc....quote:
Denk ook niet dat het met Sainz gaat werken. Ze hadden eigenlijk voor Lewis moeten gaan, maar die blijft lekker waar hij zit.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kimi werd volledig weggereden door Alonso en doet het nu ook heel matig tov Gio. Vettel al verslagen door Ricciardo en nu weer door Leclerc....
Volgens Kravitz zou het al rond zijn maar is de aankondiging uitgesteld door de ziekte van Perez.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daarom kan hij ook beter voor Aston Martin kiezen. Bij Red Bull zou hij voor de 3e keer verslagen worden door een teamgenoot.
Dat niet alleen, maar op het moment dat Verstappen stopte was dat de meest logische keuze. Het punt oprapen voor de snelste ronde. Dat er iets met Hamilton zou gebeuren was toch nog niet bekend.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef Starflyer het volgende:
Het was überhaupt maar de vraag of Verstappen de finish had gehaald zonder bandenwissel. Er zaten 50 sneetjes in volgens Horner.
Site die ik eerder las had het niet over 50 sneetjes, maar een scheur van 50 cmquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:17 schreef Starflyer het volgende:
Het was überhaupt maar de vraag of Verstappen de finish had gehaald zonder bandenwissel. Er zaten 50 sneetjes in volgens Horner.
https://www.racefans.net/(...)0-cuts-in-it-horner/
Ze laten Perez dus nog even extra lijden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Kravitz zou het al rond zijn maar is de aankondiging uitgesteld door de ziekte van Perez.
Dat zou een DNF zijn geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Site die ik eerder las had het niet over 50 sneetjes, maar een scheur van 50 cm![]()
Waarbij de snelste ronde ook zomaar naar Bottas had kunnen gaan natuurlijk, zo'n zekerheidje was dat ook niet. Maar die werd opgehouden door Vettel (en geen idee of hij het anders gehaald had)quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar op het moment dat Verstappen stopte was dat de meest logische keuze. Het punt oprapen voor de snelste ronde. Dat er iets met Hamilton zou gebeuren was toch nog niet bekend.
Die zal het vast al weten. Las een paar weken terug al (via via van de Mexicaanse ESPN) dat het 2 augustus bekend gemaakt zou worden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze laten Perez dus nog even extra lijden.
[..]
Dat zou een DNF zijn geweest.
Ik vind hem een brutale coureur, maar zo'n behandeling verdient niemand. Van de recente spelers Jolyon, Kvyat, Gasly, Hulkenberg, Vettel. Nu komt Sergio erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die zal het vast al weten. Las een paar weken terug al (via via van de Mexicaanse ESPN) dat het 2 augustus bekend gemaakt zou worden.
Waarbij zo'n lijst ook weer niet zoveel zegt met al die wijzigingen qua puntentellingen natuurlijk. Hamilton heeft nu na 4 races al 88 punten, voor 2010 moesten zelfs topcoureurs hun best doen om dat aantal in een heel seizoen bij elkaar te rijden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:35 schreef Arnhemunited het volgende:
Overigens heeft Max na vandaag in totaal 1000 punten bij elkaar gereden in z'n F1 carrière.
12e op de all-time lijst.
Nog 47,50 punt nodig om Webber in te halen.
Haas zal zeker wat aan de line-up gaan doen. Bij Alfa Romeo is Kimi bezig aan zijn laatste seizoen, dat is ook duidelijkquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind hem een brutale coureur, maar zo'n behandeling verdient niemand. Van de recente spelers Jolyon, Kvyat, Gasly, Hulkenberg, Vettel. Nu komt Sergio erbij.Hij zal waarschijnlijk geen stoeltje vinden, tenzij HAAS bereid is Grosjean eruit te gooien.
Hij zou in onderhandeling zijn met Alfa. En een flinke zak geld meekrijgen omdat zijn contract nog doorloopt tot en met 2022.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind hem een brutale coureur, maar zo'n behandeling verdient niemand. Van de recente spelers Jolyon, Kvyat, Gasly, Hulkenberg, Vettel. Nu komt Sergio erbij.Hij zal waarschijnlijk geen stoeltje vinden, tenzij HAAS bereid is Grosjean eruit te gooien.
Dat ^^quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij zo'n lijst ook weer niet zoveel zegt met al die wijzigingen qua puntentellingen natuurlijk. Hamilton heeft nu na 4 races al 88 punten, voor 2010 moesten zelfs topcoureurs hun best doen om dat aantal in een heel seizoen bij elkaar te rijden.
Kimi moet sws weg. Hij voegt niks toe. Laat hem een andere hobby zoeken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Haas zal zeker wat aan de line-up gaan doen. Bij Alfa Romeo is Kimi bezig aan zijn laatste seizoen, dat is ook duidelijk
Niet meer dan terecht, dat hij een flinke zak geld meekrijgt. Bij Alfa zou hij mooi passen ja.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zou in onderhandeling zijn met Alfa. En een flinke zak geld meekrijgen omdat zijn contract nog doorloopt tot en met 2022.
En mijn bron:
https://twitter.com/motorsport_geek/status/1283452088173957120
Waarom zou hij mooi bij Alfa passen?quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kimi moet sws weg. Hij voegt niks toe. Laat hem een andere hobby zoeken.
[..]
Niet meer dan terecht, dat hij een flinke zak geld meekrijgt. Bij Alfa zou hij mooi passen ja.
Omdat jonger dan Kimi, kan mss meer uit de auto halen als Ferrari wat meer voortgang boekt met de PU en omdat er nergens anders plek is. Waar zou jij hem stallen dan? Bij Williams? Die zijn nog erger dan Alfa.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou hij mooi bij Alfa passen?
Alfa is ook een dikke achteruitgang.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Omdat jonger dan Kimi, kan mss meer uit de auto halen als Ferrari wat meer voortgang boekt met de PU en omdat er nergens anders plek is. Waar zou jij hem stallen dan? Bij Williams? Die zijn nog erger dan Alfa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |