Zachtere banden, nog meer spektakelquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:52 schreef Gruj0 het volgende:
Geen idee of ik volgende week weer naar deze ellende wil kijken.
Precies dat dacht ik dus bij die domme pitstop.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
Mijn eerste hoop na uitvallen Bottas was van Nu Hamilton nog! Die hoop moest Red Bull ook naleven! Hebben hele race onnodig op safe gespeeld terwijl ze met dat soort dingen nog kans maken überhaupt. Qua pure snelheid win je het niet dus alleen met opportunisme.
Wanneer je DNF's nodig hebt om te kunnen winnen is er iets goed mis.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
Mijn eerste hoop na uitvallen Bottas was van Nu Hamilton nog! Die hoop moest Red Bull ook naleven! Hebben hele race onnodig op safe gespeeld terwijl ze met dat soort dingen nog kans maken überhaupt. Qua pure snelheid win je het niet dus alleen met opportunisme.
Het kwam doordat die 2e saftey car vroeg viel. Anders had makkelijk 1 stopper geweest.quote:
Echt een mooie overwinning was het inderdaad toch niet geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wanneer je DNF's nodig hebt om te kunnen winnen is er iets goed mis.
Raikkonen, denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef RAVW het volgende:
die klapband van HAm doet me wel een beetje denken aan Mika zijn klap band , alleen daar brak gelijk zijn wiel ophanging af ..
Daar hopen we dan maar op.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:55 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig zijn de weersverwachtingen voor volgende week HEET.
Kijken of Mercedes dan problemen krijgt.
Achteraf idd makkelijk lullen maar toch een fout van Max/RB. Een (schaarse) overwinning weggegeven.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik dus bij die domme pitstop.
Het is een mechanische sport.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die is niet 100%quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:55 schreef Sinister-D- het volgende:
"De enige voorbanden die ploffen zijn die van de Mercedessen....." Schuld van DAS aldus Mol.
En Sainz dan?
De snelste ronde heeft hij echt zelf gewonnen, de P2 was een kadootje. (zou P1 ook geweest zijn)quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:47 schreef Shreyas het volgende:
Hamilton was de hele rit vele malen beter, het zou ook wel een beetje sneu zijn als Verstappen zou winnen door een lekke band van Hamilton in de laatste ronde. Ik bedoel, als je het daarvan moet hebben....ik zie liever dat Verstappen wint omdat hij gewoon écht beter is.
Het was juist een geweldige overwinning geweest. Of beter, de meest pijnlijke nederlaag voor Hamilmans. Wat hetzelfde is.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Echt een mooie overwinning was het inderdaad toch niet geweest.
Dat was Kimi, Nürburgring 2005quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef RAVW het volgende:
die klapband van HAm doet me wel een beetje denken aan Mika zijn "klap" band , alleen daar brak gelijk zijn wiel ophanging af .. ivm een bobbel op de band ook in de laatste ronden
Kimi, Nurburgring '05.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef RAVW het volgende:
die klapband van HAm doet me wel een beetje denken aan Mika zijn "klap" band , alleen daar brak gelijk zijn wiel ophanging af .. ivm een bobbel op de band ook in de laatste ronden
was dat toch Rai ?quote:
Yes. Maar dan nog genoeg voorsprong. Ze winnen zelfs met 3 wielenquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef DKUp het volgende:
Volgende week gaat Mercedes dus meer op safe spelen.
dan heb je ook een compound zachter dan vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef DKUp het volgende:
Volgende week gaat Mercedes dus meer op safe spelen.
Dat zie je verkeerd. Blijkbaar hebben ze bij Mercedes hun race opgebouwd rondom een strategie die de banden niet aankunnen. Dan kun je wel lekker vooraan rijden maar dan weet je dat je een risico neemt. Bij RBR nemen ze dat risico niet en dan mag je een eventuele winst ook als volwaardig zien.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Maar we kunnen wel concluderen dat het kampioenschap hier dood en begraven is.
Pfff wat een dooddoener. Dat ze achterlopen op Mercedes is bekend.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee joh!!! Ze kunnen stuk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef Nattekat het volgende:
+ veel warmer, als het goed is. Maar goed, de tactiek werd nu mede bepaald door de SC, dat hoeft volgende week niet zo te zijn..quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zachtere banden, nog meer spektakel
Haha, nu pas ja?quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Kweenie, maar spreekt hij Nederlands?quote:
Dat is het al een paar jaar.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Albon binnenhalen na de SC was ook niet echt handig. Red Bull geen goede calls vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik dus bij die domme pitstop.
DJ P-rony!quote:
Banden zijn ook niet gemaakt voor zo’n lange stintquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat een slechte reclame voor Pirelli dit trouwens.
Dat konden we al na Oostenrijkquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen nu ook al concluderen dat het seizoen van 2021 beslist is.
Die gaat zichzelf volgooienquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna geen champagne uit de fles van Max
Dit jaquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef edjepakketje het volgende:
Hamilton op 3 banden nog ongrijpbaar voor zijn achtervolger. Tekenend.
In hoeverre heeft dit niet iets met DAS te maken?quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat een slechte reclame voor Pirelli dit trouwens.
Ik heb op Hulk gestemdquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef F1gamer het volgende:
Nog steeds geen driver of the Day bekend
Valt mee dat hij niet nog even de snelste ronde reed op 3 banden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef edjepakketje het volgende:
Hamilton op 3 banden nog ongrijpbaar voor zijn achtervolger. Tekenend.
Lewisquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef F1gamer het volgende:
Dan is het vast Nico gewordenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef F1gamer het volgende:
Lewis volgens mij gewoonquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef F1gamer het volgende:
Misschien Gasly, voor de rest was er qua driving skills echt niets noemenswaardig.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef F1gamer het volgende:
Kvyat had ook een lekke band, en Sainz. Die hebben geen DAS...quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
In hoeverre heeft dit niet iets met DAS te maken?
Denk dat het Hulk is geworden en zij niet meer weten wat ze ermee moeten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:00 schreef F1gamer het volgende:
Echt onzin om de laatste call een slechte te noemen, dat is alleen maar vanwege de hindsight, je kan moeilijk nooit meer voor de snelste ronde gaan omdat er een 1% kans is dat Hamilton zijn band ook klapt, daarnaast was misschien Max zijn band er ook wel aangegaan als die niet had gepit.quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Albon binnenhalen na de SC was ook niet echt handig. Red Bull geen goede calls vandaag
Hahaha.quote:
KVY had geen lekke bandquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Kvyat had ook een lekke band, en Sainz. Die hebben geen DAS...
Kvyat zat gewoon niet op te letten, zei hij zelfquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Klopt maar de ploffen van Hamilton en Bottas leken wel erg veel op elkaar. Dat van Kvyat was volgens hemzelf trouwens geen plof.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Kvyat niet (volgens Kvyat dan)quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Makkelijk praten nu maar ik zweer je, toen Max binnenkwam was het eerste wat ik dacht: Als Hamilton nu stuk gaat gooi je de overwinning weg.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Echt onzin om de laatste call een slechte te noemen, dat is alleen maar vanwege de hindsight, je kan moeilijk nooit meer voor de snelste ronde gaan omdat er een 1% kans is dat Hamilton zijn band ook klapt, daarnaast was misschien Max zijn band er ook wel aangegaan als die niet had gepit.
Ik probeer de moed erin te houden. Goed voor moraal.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha.
Dit meen je toch niet?
toen je ma binnenkwamquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Makkelijk praten nu maar ik zweer je, toen Ma binnenkwam was het eerste wat ik dacht: Als Hamilton nu stuk gaat gooi je de overwinning weg.
Damned, mijn ninja edit skills zijn nog altijd niet op niveauquote:
Je kan er wel op stemmen.quote:
Hahahaha dommerdquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Damned, mijn ninja edit skills zijn nog altijd niet op niveau
Red Bull had al snelste ronde met Albon in de top 10. En dat extra punt doet weinig voor de kansen van Max op P3 in WDC.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Echt onzin om de laatste call een slechte te noemen, dat is alleen maar vanwege de hindsight, je kan moeilijk nooit meer voor de snelste ronde gaan omdat er een 1% kans is dat Hamilton zijn band ook klapt, daarnaast was misschien Max zijn band er ook wel aangegaan als die niet had gepit.
Ik dacht je geeft Hamilton nu ook een gratis stop.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Makkelijk praten nu maar ik zweer je, toen Max binnenkwam was het eerste wat ik dacht: Als Hamilton nu stuk gaat gooi je de overwinning weg.
Hulk had vast gewonnen, maar omdat hij niet gereden heeft geven ze het dan maar aan de nummer 2 ofzoquote:
Terecht, die heeft een geweldige race laten zien vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef edjepakketje het volgende:
Moeilijke keuze, maar heb ook gestemd voor Hami voor DODD.
Nee, inderdaad. Dat is wel opvallend.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:05 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hulk had vast gewonnen, maar omdat hij niet gereden heeft geven ze het dan maar aan de nummer 2 ofzo
Ze lieten deze race ook voor het eerst in het hele seizoen geen tussenstand zien van de DoTD stemmenGeloof er geen reet van dat Ham hem won.
Waarbij Max er normaal gesproken ook voorbij was gegaan inclusief de pitstop. Enige uitzondering was een lekke band halverwege de laatste ronde waar hij toch net genoeg over houdt..quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar wat was de tactiek van die Albon pitstop dan?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat doen alle top teams die in de top 10 rijden en naar achter een groot genoeg gat hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar wat was de tactiek van die pitstop dan?
Albon was op dat moment nog niet in de top 10quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Red Bull had al snelste ronde met Albon in de top 10. En dat extra punt doet weinig voor de kansen van Max op P3 in WDC.
Max viel uit in Oostenrijk 1, hoe kan hij die dan winnenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:06 schreef VacaLoca het volgende:
Dubbele lekke band hier en ook niet in beste vorm in Oostenrijk 1..Mercedessen toch kwetsbaar
Max had Oostenrijk 1 dan gewonnen en met nu weer winst had ie eerste gestaan in kampioenschap. Dus zuur dat Max niet wat meer geluk heeft nog
Jup, eindelijkquote:Op zondag 2 augustus 2020 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was toch wat we wilden. Althans dat zag ik hier wel eens voorbij komen dat die banden gewoon moesten klappen wanneer ze er meer rondes op reden dan wat Pirelli had gezegd.
Zucht. Het was al bekend dat Hamilton z'n banden er ook verschrikkelijk uitzagen. Als je dan de andere Mercedes lekke band ziet oplopen dan moet je gewoon kiezen om er bij te blijven zitten mocht hamilton het ook gebeuren.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Waarvoor? Want hij mag zo doorrijden, tot het loopvlak van de band is.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
Ze geven Hamilton vast 5 sec en dan wint die nog.
RBR wordt gewoon 2e bij de teams.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Red Bull had al snelste ronde met Albon in de top 10. En dat extra punt doet weinig voor de kansen van Max op P3 in WDC.
Ja, en iedere keer zeggen we het weer hier. Maar de week erop zit er gewoon weer een schreeuwlelijk die ook lid is van Z.iggo’s Verstappen fanclub.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef SiGNe het volgende:
Ho Pin Tung moeten ze overigens vaker uitnodigen bij Ziggo
Omdat Nico DotD was, maar die had niet geracet dus toen heerste paniek en deden ze Lewis maar.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:11 schreef Kyran het volgende:
Hoezo Lewis DotD?
Verneukt start, Bottas durft niks.
Rijdt constant in schone lucht,et twee vingers in de neus en weet alsnog banden op te blazen.
Hij kan misschien niet vaker door andere verplichtingenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, en iedere keer zeggen we het weer hier. Maar de week erop zit er gewoon weer een schreeuwlelijk die ook lid is van de Verstappen fanclub.
Blijkbaar was Hulkenberg DOTD, maar die was niet gestart en dus heb ze maar gekozen voor de racewinnaar.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:11 schreef Kyran het volgende:
Hoezo Lewis DotD?
Rijdt constant in schone lucht,et twee vingers in de neus en weet alsnog banden op te blazen.
Ja echt bizar dat diegene die van kop tot staart vooraan heeft gereden DOTD word.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:11 schreef Kyran het volgende:
Hoezo Lewis DotD?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen nu ook al concluderen dat het seizoen van 2021 beslist is.
Zegt wie?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:12 schreef shiz het volgende:
[..]
Omdat Nico DotD was, maar die had niet geracet dus toen heerste paniek en deden ze Lewis maar.
Werken in het afhaalrestaurant van z’n ouders.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij kan misschien niet vaker door andere verplichtingen
Lekker naar Stoffel kijkenquote:
ook op Hulk gestemdquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar was Hulkenberg DOTD, maar die was niet gestart en dus heb ze maar gekozen voor de racewinnaar.
Huilenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
@:potjecreme hou eens op met dat kinderachtige veranderen van mijn OP
Dat is niet goed of wat is het punt?quote:
Je mag zulke grapjes gewoon maken zolang je maar erbij zegt 'oh, en een van mn goede vrienden staat woensdags op de markt loempias te verkopen dus het is ok'.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Werken in het afhaalrestaurant van z’n ouders.
Sorry, inkoppertje.
@onlogisch sloopt ook altijd de OP in VBL.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
@:potjecreme hou eens op met dat kinderachtige veranderen van mijn OP
Nee, ik steek tijd erin om het te maken. Ik stel het niet op prijs als iemand dan mijn OP gaat lopen veranderen.quote:
Kinderachtig gedrag.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee OP's in omloop die allebei zo te zien recent zijn?
potjecreme is over-PC en wil geen seksistische headers.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee OP's in omloop die allebei zo te zien recent zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende week zit hij in Berlijn als reserve in de Formule E. En rijdt ook nog in de WEC daarna.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij kan misschien niet vaker door andere verplichtingen
Leclerc deed dat vorig jaar, dus het mag.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:16 schreef Kyran het volgende:
Maar, even zonder gekheid dan.
Als dit een rondje eerder was gebeurd en Hamilton had twee ronden voorsprong op de nummer twee .... dan had hij toch ook niet door mogen rijden?
Ik denk niet dat je moet toestaan dat je met een kapotte auto waar onderdelen van af kunnen vallen/vliegen de ingang van de pit mag negeren.
Ja, tuurlijk mag je doorrijden met een lekke band, maar dan tot de pitstraat ....
.. maar goed, saaie race behalve de eerste ronde en de laatste drie ronden. Volgende week weer .. .zzzz
1 fotootje verandert niet de hele OP. Tjongejonge.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Dus er is met moeite een OP gemaakt, en dan gaat daarna iemand anders ook moeite doen voor ook een mooie OP?quote:
Niemand leest de OP na het eerste deelquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik steek tijd erin om het te maken. Ik stel het niet op prijs als iemand dan mijn OP gaat lopen veranderen.
gewoon mee kappenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
1 fotootje verandert niet de hele OP. Tjongejonge.
Precies, omdat er een vrouw in de OP stond.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus er is met moeite een OP gemaakt, en dan gaat daarna iemand anders ook moeite doen voor ook een mooie OP?
Iedereen kan gas gevenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:14 schreef Zipportal het volgende:
F1 is een sport hobby voor rijke lui.
@:Wereldgozer
Blijf het toch vaag vinden. Hele tijd hameren op veiligheid bla bla en dan gewoon kapotte auto's op de baan houden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Leclerc deed dat vorig jaar, dus het mag.
Begrijpelijk, vrouwen aandacht geven moet je niet doen. Weg ermee.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, omdat er een vrouw in de OP stond.
Schan-fucking-dalig.
If you have it flaunt it.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, omdat er een vrouw in de OP stond.
Schan-fucking-dalig.
Als het maar 1 fotootje is, waarom haal je het er dan uit? Respecteer toch de tijd en moeite die iemand vrijwillig in de OP steekt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
1 fotootje verandert niet de hele OP. Tjongejonge.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef F1gamer het volgende:
@:potjecreme kan straks soppen op Lewis Hamilton op Ziggo.
Helpt ook niet dat er geen fatsoenlijke 2e coureur is bij RB die af en toe wat punten weg kan snoepen bij Hamilton of Bottas ..... Het is altijd Mercedes vs Max alleen, gewoon niet te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
Wat iig dit seizoen telt is dat Max de enige is die achter Mercedes aanwezig is en dus kan profiteren van problemen bij Mercedes.
Mercedes heeft hier problemen en in Oostenrijk ook. Max had als ie zelf niet uitgevallen was Oostenrijk gewonnen en zonder pitstop nu ook Engeland en dan doodleuk eerste gestaan in WK terwijl Mercedes sneller is.
Pech en onbetrouwbaarheid bij Mercedes kan ze kampioenschap kosten MITS dan alles precies goed uitpakt bij Red Bull en dat is helaas niet zo nog (DNF Oostenrijk en dure pitstop hier).
Vorige week zat Rudy van Buren ook bij Formule 1 café, die had ook erg scherpe analyses zonder fanboy te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, en iedere keer zeggen we het weer hier. Maar de week erop zit er gewoon weer een schreeuwlelijk die ook lid is van Z.iggo’s Verstappen fanclub.
Eerste klopt. Tweede niet. Originele OP is aangepast.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus er is met moeite een OP gemaakt, en dan gaat daarna iemand anders ook moeite doen voor ook een mooie OP?
Of gaat het maar om één dingetje ofzo? Wat een gedoe![]()
Ondankbaar wijf ben jequote:Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gewoon luisteren. Niet debiel antwoorden als iemand je gewoon wat vraagt.
Ja dat denk ik ook iedere keer dat ze dat doen en dit is de eerste keer dat het gebeurde.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Makkelijk praten nu maar ik zweer je, toen Max binnenkwam was het eerste wat ik dacht: Als Hamilton nu stuk gaat gooi je de overwinning weg.
Oostenrijk gewonnen?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
Wat iig dit seizoen telt is dat Max de enige is die achter Mercedes aanwezig is en dus kan profiteren van problemen bij Mercedes.
Mercedes heeft hier problemen en in Oostenrijk ook. Max had als ie zelf niet uitgevallen was Oostenrijk gewonnen en zonder pitstop nu ook Engeland en dan doodleuk eerste gestaan in WK terwijl Mercedes sneller is.
Pech en onbetrouwbaarheid bij Mercedes kan ze kampioenschap kosten MITS dan alles precies goed uitpakt bij Red Bull en dat is helaas niet zo nog (DNF Oostenrijk en dure pitstop hier).
Nou nou nou.quote:
wel eens maar of dat dit jaar veel uit zou maken is ook maar de vraagquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat er geen fatsoenlijke 2e coureur is bij RB die af en toe wat punten weg kan snoepen bij Hamilton of Bottas ..... Het is altijd Mercedes vs Max alleen, gewoon niet te doen.
Ik heb nog steeds wat hoop dat ze bij RBR het lek boven krijgen en de problemen met de auto (die er nog steeds zijn) weten op te lossen. Kampioen zal Max niet worden dit seizoen, maar het zou wel weer een stap vooruit zijn als ie het Bottas echt moeilijk kan maken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
Alleen is er ook de regel dat je niet mag finishen in de pitstraat, dus wat heeft er dan voorrang?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:16 schreef Kyran het volgende:
Maar, even zonder gekheid dan.
Als dit een rondje eerder was gebeurd en Hamilton had twee ronden voorsprong op de nummer twee .... dan had hij toch ook niet door mogen rijden?
Ik denk niet dat je moet toestaan dat je met een kapotte auto waar onderdelen van af kunnen vallen/vliegen de ingang van de pit mag negeren.
Ja, tuurlijk mag je doorrijden met een lekke band, maar dan tot de pitstraat ....
.. maar goed, saaie race behalve de eerste ronde en de laatste drie ronden. Volgende week weer .. .zzzz
Albon had hem best kunnen winnen.. Maar goed hij is Albon.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oostenrijk gewonnen?![]()
Hoe kom je daar bij?
Normaal reken je daar niet op. Nu met de al bekende problemen en het lek gaan van Bottas wel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:20 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook iedere keer dat ze dat doen en dit is de eerste keer dat het gebeurde.
Het zou in ieder geval helpen, kampioenschap is wel kansloos met of zonder een goede 2e coureur.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens maar of dat dit jaar veel uit zou maken is ook maar de vraag
Als je Albon's pace zag na de laatste safetycar dan had Albon makkelijk de race gewonnen (als die een half rondje langer had gewacht om Hamilton in te halen), dus had Max hem zeker gewonnen zonder de motorproblemen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
User 3rr0r gaat er met gestrekt been inquote:
Oh ja, dat komt toch ook door Silverstone en Schumacher die zijn stop & go in laatste ronde ging inlossenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:21 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Alleen is er ook de regel dat je niet mag finishen in de pitstraat, dus wat heeft er dan voorrang?
nee joh, ze zullen het van dit soort fuck ups moeten hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wat hoop dat ze bij RBR het lek boven krijgen en de problemen met de auto (die er nog steeds zijn) weten op te lossen. Kampioen zal Max niet worden dit seizoen, maar het zou wel weer een stap vooruit zijn als ie het Bottas echt moeilijk kan maken.
Maar zonder bandenproblemen hadden Hamilton en Bottas vandaag 1 en 2 gewordenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Als je Albon's pace zag na de laatste safetycar dan had Albon makkelijk de race gewonnen (als die een half rondje langer had gewacht om Hamilton in te halen), dus had Max hem zeker gewonnen zonder de motorproblemen.
Hamilton trekt zich er ook niks van aan dat hij meestal gigantisch voor lul loopt, dus ja. Boeiend.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jezus Sjek... je ziet Hamilton kijken...
Waarschijnlijk, maar eerste kwam nu ook erg vroeg door safety car.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:20 schreef franklop het volgende:
Maar goed, volgende week zachtere banden, dus dan zal iedereen wel voor een fatsoenlijke 2 stop gaan
zonder merc had Max al 2 a 3 keer wereldkampioen geweestquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar zonder bandenproblemen hadden Hamilton en Bottas vandaag 1 en 2 geworden
1 keer, vorig jaar voor eerste keer alleen achter Mercedes geeindigdquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
zonder merc had Max al 2 a 3 keer wereldkampioen geweest
Volgende week zachtere banden dus minder problemen, geen zorgen bij Mercedes.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:24 schreef Gruj0 het volgende:
Denk niet dat de lekke banden van Mercedes komen door DAS.
Mercedes is niet zo dom om iets in gebruik te nemen waarvan ze niet weten wat voor invloed het precies heeft op de huidige banden. Zo dom en onnauwkeurig zijn ze niet. Ze hebben een duidelijke missie met Lewis te volbrengen.
Volgende week ook veel warmerquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:25 schreef Justevo het volgende:
[..]
Volgende week zachtere banden dus minder problemen, geen zorgen bij Mercedes.
Ze blijft het meerdere keren veranderen. Als ik de nodige tijd erin stop om een OP te maken elke race, dan moet ze niet vervelend komen doen. Er is niks mis met het plaatje, is gewoon een 'vintage' F1 model.quote:
Uh Albon kon 'm zelfs winnen weet je nog? Kijk je wel überhaupt of te druk met schijtlollig doen hier?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Als ze er allemaal niet waren geweest, was De Vries al een paar keer kampioen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
zonder merc had Max al 2 a 3 keer wereldkampioen geweest
als en hadden kunnen tellen gewoon nietquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Uh Albon kon 'm zelfs winnen weet je nog? Kijk je wel überhaupt of te druk met schijtlollig doen hier?
Je moet er van houden om naar middelmatige coureurs in kermiswagens te kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is niet goed of wat is het punt?
Precies.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als en hadden kunnen tellen gewoon niet
Ik ben het met je eens hoor makker, maar al dat gedoe joh. Veel te warm.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze blijft het meerdere keren veranderen. Als ik de nodige tijd erin stop om een OP te maken elke race, dan moet ze niet vervelend komen doen. Er is niks mis met het plaatje, is gewoon een 'vintage' F1 model.
Iedereen hier behalve @potjecremequote:Op zondag 2 augustus 2020 17:27 schreef MakkieR het volgende:
Hoeveel van jullie hebben er gevloekt toen Hamilton wel zijn auto over de finish heeft weten te brengen. Zat de hele tijd te schreeuwen, rij hem stuk, rij die band nou stuk haha
Nou dan kijken we alleen nog maar en zeggen we hier niets. Slotje.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als en hadden kunnen tellen gewoon niet
Ziedend warm.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgende week ook veel warmer
Ik hou er vooral van om naar lekkere gevechten te kijken, dus kijk ik logischerwijzequote:Op zondag 2 augustus 2020 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet er van houden om naar middelmatige coureurs in kermiswagens te kijken.
Toch een kwaliteit om zo eind met een lekke band te rijden en hem heel laten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:27 schreef MakkieR het volgende:
Hoeveel van jullie hebben er gevloekt toen Hamilton wel zijn auto over de finish heeft weten te brengen. Zat de hele tijd te schreeuwen, rij hem stuk, rij die band nou stuk haha
Terwijl hij er niet eens bij in de buurt stond.quote:
Je weet niet hoe de wind stond.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terwijl hij er niet eens bij in de buurt stond.
Welke ronde viel Max uit?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Uh Albon kon 'm zelfs winnen weet je nog? Kijk je wel überhaupt of te druk met schijtlollig doen hier?
Ik dacht ongeveer dit: "Oei, spannend. Oh nee, Bottas verloor minder dan de voorsprong van Hamilton in een groter stuk, dat haalt Hamilton gewoon."quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:27 schreef MakkieR het volgende:
Het had voor Hamilton niks uitgemaakt, wel of niet finishen. kampioen wordt hij toch wel, zelfs als hij corona krijgt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Toch een kwaliteit om zo eind met een lekke band te rijden en hem heel laten.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:27 schreef beantherio het volgende:
Misschien toch nog een kans op een P2 voor Max? Die band van Bottas zag er niet goed uit.
Die bandenstats zijn bullshit. Die rechterband die in slechte staat was, stond in de stats nog op 60%.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het uiteindelijk de andere band die stuk ging
Die had al lang moeten stoppen, dat gehannes in zo'n Alfa is niet om aan te gluren.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi rijdt een beetje gefrustreerd rond
Dan had ie bij de start maar wat meer ballen moeten tonen. Hij durft dan gewoon nooit er voor te gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:35 schreef Gruj0 het volgende:
Bottas is wel de ultime pechvogel bij Mercedes.
Wanneer hij geen orders op moet volgen houd zijn PU ermee op (2018 geloof ik) en anders krijgt hij een lekke band (ook 2018) of met andere shit te maken (teveel afgetankt).
De Ferrari-motor is 0,7 seconde per ronde te langzaamquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die had al lang moeten stoppen, dat gehannes in zo'n Alfa is niet om aan te gluren.
eensquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:37 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dan had ie bij de start maar wat meer ballen moeten tonen. Hij durft dan gewoon nooit er voor te gaan.
Ik begrijp zulke types niet zo... zo'n RAI, ALO, MAS dat 'ie zo lang blijven hangen om over restjes te vechten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die had al lang moeten stoppen, dat gehannes in zo'n Alfa is niet om aan te gluren.
Dus 1 slechte race maakt hem meteen een coureur die zich niet goed ontwikkelt?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:39 schreef opreis het volgende:
Nou, de Stroll fans kunnen we juichen. Wat ontwikkeld die jongen zich sterk. Totaal geen paydriver die het verdient in de F1 te rijden. Mooie P9 achter zijn naam.
Nee, ik vind hem in de andere races ook niet zo goedquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dus 1 slechte race maakt hem meteen een coureur die zich niet goed ontwikkelt?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:39 schreef opreis het volgende:
Nou, de Stroll fans kunnen we juichen. Wat ontwikkeld die jongen zich sterk. Totaal geen paydriver die het verdient in de F1 te rijden. Mooie P9 achter zijn naam.
DTM? Die was eerder vanmiddag...quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:40 schreef shiz het volgende:
DTM geen gridbabes om het pluutje vast te houden?
oh, een herhaling?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DTM? Die was eerder vanmiddag...
En daar waren wel gridbabes. Hielden alleen geen paraplu vast, maar bord met de naam etc vd coureur.
voorin wordt dat moeilijk, maar in het midden was toch best wel leukquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:42 schreef Toekito het volgende:
Zoals Max zei die P2 is al een cadeautje. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen voor een ieder. Hopelijk iets meer gevechten her en der tov vandaag. Vond het vrij mager met een leuke laatste 2 rondjes.
Inderdaad met Renault, Ferrari, McLaren en Racing Point vrij dicht bij elkaar.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorin wordt dat moeilijk, maar in het midden was toch best wel leuk
In tegenstelling tot 3 jaar terug zie ik wel verbeteringen bij deze kerel hoor. Die Williams was gewoon een slechte auto.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem in de andere races ook niet zo goed
vibrataties vind ik wel een leuk woord maar better safe than sorry uiteraardquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Het is jammer. Max had ook last van vibrataties en hij had ook een flinke scheur al in zijn band. Toen Bottas een lekke band kreeg, besloten we om voor de snelste raceronde te gaan", zegt Horner in gesprek met Sky Sports.
Te verknocht aan hun passie waarschijnlijk, alhoewel Raikkonen toch al eerder stopte met F1 om rally's te gaan doen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:38 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik begrijp zulke types niet zo... zo'n RAI, ALO, MAS dat 'ie zo lang blijven hangen om over restjes te vechten.
Kijk, iets anders is een ROS die denkt 'dat gebeurt mij niet nog een keer'.Maar om nu stug vol te houden is ook zo wat.
Ja en nee....Ze probeerde het aardig maar door de DRS-en is een gevecht vaak niet echt een gevecht.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorin wordt dat moeilijk, maar in het midden was toch best wel leuk
de kwaliteit van de auto verzilveren kan hij nog niet echt en dat geldt eigenlijk ook voor Perez, ik weet niet hoe lang het seizoen gaat duren maar zij zullen niet zo veel in ontwikkeling steken als de traditionele top 3 dus de kansen die je krijgt moet je pakken en dat doen ze nietquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem in de andere races ook niet zo goed
Dan hoeven ze helemaal niet meer met twijfel terug te kijken op die keuze. Prima.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Het is jammer. Max had ook last van vibrataties en hij had ook een flinke scheur al in zijn band. Toen Bottas een lekke band kreeg, besloten we om voor de snelste raceronde te gaan", zegt Horner in gesprek met Sky Sports.
Ze hopen dan ook dat door de nieuwe regels en budget cap ze wat verder naar voren komen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Te verknocht aan hun passie waarschijnlijk, alhoewel Raikkonen toch al eerder stopte met F1 om rally's te gaan doen.
Die comeback van Alonso kan ook alleen maar gaan tegenvallen, Renault kan nog steeds niet op eigen kracht podiums rijden.
Dan nog zou geen enkel team hem willen hebben zonder zijn geld. Dat iemand beter wordt naarmate hij meer rijdt vind ik niet zo bijzonder. Punt blijft dat hij ondanks dat hij wat beter is geworden hij nog steeds niet om een goed niveau zitquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot 3 jaar terug zie ik wel verbeteringen bij deze kerel hoor. Die Williams was gewoon een slechte auto.
Paydrivers zal je altijd hebben. Het zijn allemaal coureurs, maar sommigen met (net) wat minder aanleg dan een Hamilton, Vettel, Max, Leclerc, Norris en Russel. De minder door natuur bedeelden worden altijd afgeschilderd als paydrivers.
Hongarije vond ik best wel goed van hem. Beter dan Perez.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan nog zou geen enkel team hem willen hebben zonder zijn geld. Dat iemand beter wordt naarmate hij meer rijdt vind ik niet zo bijzonder. Punt blijft dat hij ondanks dat hij wat beter is geworden hij nog steeds niet om een goed niveau zit
Als er vanaf volgend jaar ook een Mercedes achterin de McLaren ligt dan vrees ik voor Renault dat ze mogen gaan strijden om winnaar van het rechterrijtje.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hopen dan ook dat door de nieuwe regels en budget cap ze wat verder naar voren komen.
P3 bij de constructeurs en zelfs P4 bij de coureurs ligt dit jaar gewoon compleet open voor een stuk of 4 teams/9 coureurs. Het zou eeuwig zonde zijn als je door een koekenbakker hier niet optimaal van weet te profiteren.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kwaliteit van de auto verzilveren kan hij nog niet echt en dat geldt eigenlijk ook voor Perez, ik weet niet hoe lang het seizoen gaat duren maar zij zullen niet zo veel in ontwikkeling steken als de traditionele top 3 dus de kansen die je krijgt moet je pakken en dat doen ze niet
Waarschijnlijkquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:57 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd wat de reacties hier waren geweest als na Hamilton, Bottas en Sainz ook Verstappen lek had gereden.
1x van de laatste 4 races. poeh poeh. En vorig jaar een toevalstreffer vanwege strategie.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hongarije vond ik best wel goed van hem. Beter dan Perez.
Vraag me ook af of hij niet naar de pits moet gaan met een onveilige auto. Of misschien dat daar voor de laatste ronde andere regels voor geldenquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Ik ben echt benieuwd naar het antwoord op die vraag.
Ik zou als Red Bull zijnde een protest indienen. Dan weet je gelijk of je wel met een kapotte band/auto mag finishen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
quote:Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op
Dat laatste mag, maar dan moet de auto wel aan alle andere regels voldoen, zoals de plank. Er kwam nogal wat houtstof onder de Benz vandaanquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zou als Red Bull zijnde een protest indienen. Dan weet je gelijk of je wel met een kapotte band/auto mag finishen.
mwah, wetende dat de band in slechte staat is noem ik geen force majeure als de plank te veel versleten is.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:07 schreef opreis het volgende:
Als die plank te dun is hebben ze toch ook gewoon een reden waarom dat zo is? er zitten ook regels aan de dimensies van een frontwing, maar als je die kapot rijdt ben je ook niet meteen DSQ
Wat nu wel duidelijk werd bij Stroll is dat hij een zelfde type is als Gasly. Geef hem een goede auto en niet teveel druk en hij zet goede rondetijden. Maar zet je hem flink onder druk, kan hij lichtelijk in paniek raken en maakt foutjes. Hij zat bv in zijn verdediging tegen Ocon te schreeuwen tegen zijn pitmuur "i have nothing left!!" en ze moeten hem vertellen dat hij de KERS batterij niet eens geactiveerd had :/ Dat gekoppeld met hogere bandenslijtage liet hem terugvallen tot wat hij is: een middenmoter. Jammer maar de roze mercedes verdient een betere coureurquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot 3 jaar terug zie ik wel verbeteringen bij deze kerel hoor. Die Williams was gewoon een slechte auto.
Paydrivers zal je altijd hebben. Het zijn allemaal coureurs, maar sommigen met (net) wat minder aanleg dan een Hamilton, Vettel, Max, Leclerc, Norris en Russel. De minder door natuur bedeelden worden altijd afgeschilderd als paydrivers.
Daarom zou Red Bull een protest kunnen indienen, dan weet je ook gelijk of legaal was of niet.quote:
Welke race was goed dan? Hoeveel staat hij in het kampioenschap? Die kerel kan er geen reet van.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dus 1 slechte race maakt hem meteen een coureur die zich niet goed ontwikkelt?
Niet als het door de lekke band komt, denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Moet je je cookie instellingen goed zetten.quote:
Geen zin om opnieuw in te loggenquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet je je cookie instellingen goed zetten.
Dan had die in de pits over de finishlijn gereden. Die ligt vrij vroeg daar dus dan had Max hem ook niet gewonnen denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Vraag me ook af of hij niet naar de pits moet gaan met een onveilige auto. Of misschien dat daar voor de laatste ronde andere regels voor gelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |