Missie geslaagd dusquote:Op zondag 2 augustus 2020 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bob en Doug zijn vanuit ISS terug op aarde beland. SPLASH!
Hij zag het niet als compliment?quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft me geblokt op Twitter. Hij vond mijn hashtag #sanderhalvemeter niet zo leuk.![]()
Ik mag hopen van nietquote:
Hij kan beter uitdelen dan incasseren. Het is een heel naar mannetje, maar my lips are sealed.quote:
Deja vuquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij kan beter uitdelen dan incasseren. Het is een heel naar mannetje, maar my lips are sealed.
Niet uit het puin wat we er in hebben geschoten iigquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, jij niet, de rest van ons allemaal wel
ja mooi he! Ik ben nog wakker gebleven ook nogquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat was prachtig. Die parachutes die zo instorten.
Nee, dat klopt, dat zou vreemd zijnquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet uit het puin wat we er in hebben geschoten iig
Ik denk het niet, en ik denk ook dat jij dat niet denktquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja mooi he! Ik ben nog wakker gebleven ook nogvanavond op tijd naar bed denk ik
Hahaha. Het was gezellig vannacht. Ik ben nu affiliate op twitch. Laat het geld maar binnenstromenquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja mooi he! Ik ben nog wakker gebleven ook nogvanavond op tijd naar bed denk ik
Nou...ik ben best moe eigenlijk dus misschien lukt het ook nogquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en ik denk ook dat jij dat niet denkt
Nou ik zie er sommige wel voor aan hier op fokquote:
Waaah echt? Rijk worden jonguhquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha. Het was gezellig vannacht. Ik ben nu affiliate op twitch. Laat het geld maar binnenstromen
Mijn eerste en ze kwamen alleen maar om te treiterenquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waaah echt? Rijk worden jonguh![]()
Die raid was wel bizar zo ineens trouwens
Wat een zeikerd. 30 cm is al heel wat had ik begrepen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft me geblokt op Twitter. Hij vond mijn hashtag #sanderhalvemeter niet zo leuk.![]()
ze noemden je wel netjes "mevrouw"quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn eerste en ze kwamen alleen maar om te treiteren
Was het een kliekjequote:Op zondag 2 augustus 2020 21:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn eerste en ze kwamen alleen maar om te treiteren
quote:Op zondag 2 augustus 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeld hoor was uit goede bedoelingen
Mario is nu eenmaal snel boos als hij geen punten krijgt. DUs een kleine moeite toch om het wat punten te laten halen. NIets denigrerend aan
quote:
OLAquote:
Hmmm.......quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Jonge gasten die zich verveelden i guess.
Weer iemand verzopen?quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is weer wat aan de knikker geweest. Politie op het strand.
[ afbeelding ]
Geen idee. Of ruzie in een strandtent.quote:
Beterquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Of ruzie in een strandtent.
Beter daar dan in een KLM toestel ...quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Of ruzie in een strandtent.
Raar wel bezopen in een vliegtuig stappen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter daar dan in een KLM toestel ...
Ja maar kennelijk viel het toen nog niet opquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar wel bezopen in een vliegtuig stappen.
Mensen zijn erg opvliegend momenteel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter daar dan in een KLM toestel ...
quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mensen zijn erg opvliegend momenteel.
zat je nog te kijken ton? Hatch open gezien?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vliegen moet weer voor pleps worden. Dit is busreizenquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo leuk als ze weer thuis komenquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef chufi het volgende:
Straks zal Ibiza ook wel rood / oranje worden
Jazeker en ze zijn er nu net alletwee uitquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
zat je nog te kijken ton? Hatch open gezien?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Jazeker en ze zijn er nu net alletwee uit
In een KLM-toestelquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag het in een ander toestel welquote:
Jah ze zijn allebei vader. Sentimenteel Disney gedoe.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]die term space daddies vind ik een beetje raar, krijg vreemde associaties steeds als ik het hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |