Dit is momenteel de meest bekeken serie in zo’n beetje heel Azië!quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:09 schreef Aether het volgende:
It's Okay to Not Be Okay – S01 2020 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Er opent zich een bijzondere weg naar emotionele heling als een asociale kinderboekenschrijfster en een onzelfzuchtige geestelijk verzorger elkaar tegenkomen.
Hmjah de vraag is of ze de Max series enzo willen uitbreiden met hun partners, of hun eigen streaming service uitbrengen hier. Dat bedoel ik meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
En daar is de begrijpelijke verwarring tussen HBO en HBO Max.
Gister E01 gekeken het begint wel gelijk he? Wordt het nog wat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben ‘m ook echt aan het bingen.
Geeft wel een goed beeld van een bizarre vechtscheiding.
Ik hoop dat ze gewoon hun eigen winkel willen gaan uitbaten zodat we in Nederland niet van Ziggo afhankelijk zijn. Ik heb Ziggo en daarmee ook HBO, maar dat het via een kabelboer gaat die simpelweg niet heel Nederland bedient vind ik fout. Iedereen moet de mogelijkheid hebben een abonnement te nemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah de vraag is of ze de Max series enzo willen uitbreiden met hun partners, of hun eigen streaming service uitbrengen hier. Dat bedoel ik meerIk weet wat het verschil is hehe.
Maar is het ook boeiend voor ons?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:32 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dit is momenteel de meest bekeken serie in zo’n beetje heel Azië!
Geen idee. Maar ik vond Crash Landing Into You geweldig. Dus is ga deze ook een kans geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar is het ook boeiend voor ons?
Ik vond het wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:27 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Gister E01 gekeken het begint wel gelijk he? Wordt het nog wat?
Seizoen 1 was mooi hoor. Viel me gewoon op dat het verhaal gelijk vol begint.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vond het wel de moeite waard.
Maar als het onderwerp je niet interesseert, stalken en vechtscheidingen, weet ik niet of het leuk is om te kijken.
SPOILER: Serie 24 - seizoen 4 en 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:30 schreef -Wereld- het volgende:
TonySPOILER: Serie 24 - seizoen 4 en 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Dan moet dat systeem wel snappen wat ik al gezien heb. Nog te vaak dat er in voorstellijstjes dingen staan die ik allang gezien heb.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:23 schreef Aether het volgende:
Netflix test shufflefunctie voor films en series in tv-apps
Netflix test een shufflefunctie voor zijn tv-apps. Hiermee kunnen gebruikers direct vanuit het gebruikersselectiescherm een willekeurige film of serie starten. De filmkeuze wordt gebaseerd op de voorkeuren van gebruikers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Was er ook aan begonnen, erg tof inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
High ScoreWat ontzettend cool om die geschiedenis van videogames te zien.
Die ligt klaar op m'n nachtkastje om in de vakantie te lezenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was er ook aan begonnen, erg tof inderdaad.
Tijd terug ook al eens het boek Console Wars gelezen, ook een mooi stukje videogame geschiedenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |