Daarnaast zijn er nog diverse andere regionale en nationale Formule 3 klassen, in zowel Europa, America en Azi. De belangrijkse daarvan zijn de Formula Regional European Championship, waar onder andere het Nederlandse team Van Amersfoort Racing aan mee doet, Euroformula Open (met onder andere de klassieker op Pau op de kalender), Formule Renault Eurocup, dat tegenwoordig ook volgens de Formule 3 specs rijdt en de W-Series, een Formule 3 klasse alleen voor vrouwen in het voorprogramma van de DTM.quote:ART Grand Prix: #1 David Beckman, #2 Max Fewtrell, #3 Christian Lundgaard
MP Motorsport: #4 Liam Lawson, #5 Simo Laaksonen, #6 Richard Verschoor
Sauber Junior Team by Charouz: #7 Lirim Zendeli, #8 Fabio Scherer, #9 Raoul Hyman
HWA Racelab: #10 Bent Viscaal, #11 Jake Hughes, #12 Keyvan Andres
Jenzer Motorsport: #14 Yuki Tsunoda, #15 Artem Petrov, #16 TBA
Trident: #17 Devlin DeFrancesco, #18 Pedro Piquet, #19 Niko Kari
Hitech Grand Prix: #20 Leonardo Pulcini, #21 Jri Vips, #22 Yifei Ye
Campos Racing: #23 Alex Peroni, #24 Alessio Deledda, #25 Sebastin Fernndez
Prema Racing: #26 Marcus Armstrong, #27 Jehan Daruvala, #28 Robert Shwarzman
Carlin Buzz Racing: #29 Teppei Natori, #30 Felipe Drugovich, #31 Logan Sargeant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Tantrum bedoel je denk ik?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
VSC, want Dick Tantum rijdt aan de leiding. Bij iemand anders was het misschien wel een SC geworden?
Bingoquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:22 schreef heywoodu het volgende:
Ronald meldt weer even dat hij geen idee heeft hoe je Zhou uit moet spreken, nu is de racedag compleet.
Sean Galael blijft ook een drama qua uitspraakquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:22 schreef heywoodu het volgende:
Ronald meldt weer even dat hij geen idee heeft hoe je Zhou uit moet spreken, nu is de racedag compleet.
Gelukkig is Meindert er niet om de inmiddels niet meer in de F2 rijdende Sergio Canamasas en Sergio Sette Camara door elkaar te husselen naar Sergio Sette Canamara, wat hij zeker een vol jaar heeft gedaanquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sean Galael blijft ook een drama qua uitspraak
heeft Meindert al weer naar een stoeltje gesolliciteerd?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is Meindert er niet om de inmiddels niet meer in de F2 rijdende Sergio Canamasas en Sergio Sette Camara door elkaar te husselen naar Sergio Sette Canamara
Hij heeft te weinig gripquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Spin van Nissany. Toch apart dat het er niet helemaal uit lijkt te komen met die genen.
Zijn er ook coureurs die je wl mag?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen jammer dat Callum Idiot nu naar voren komt
Genoegquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn er ook coureurs die je wl mag?
Prutsersquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:46 schreef Starflyer het volgende:
Schumacher en Shwartzman nu ook in de pits. Een ronde te laat
Nee, rechts. Bij SHW had ik het overquote:
Het was toch echt linksvoorquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, rechts. Bij SHW had ik het over
Die zat niet vast bij Galeal en bij Shwartzman ging rechtsvoor er niet af. Ach, het was al een slecht weekend voor de Rusquote:
6 seconden toch?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:50 schreef heywoodu het volgende:
Lundgaard gaat dit niet halen voor de winst.
Eenschquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
jammer dat de race niet een rondje langer duurde
Voorkwam in ieder geval dat hij bij de herstart plekken zou verliezen.quote:
Hij heeft een punt, toch?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:57 schreef VacaLoca het volgende:
Die Zhou is ook een gezellige met z'n sarcastische 'nice job.. Nice job' gejank over de boordradio over dat zij niet naar medium gingen.
Wat een persoonlijkheid.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:57 schreef VacaLoca het volgende:
Die Zhou is ook een gezellige met z'n sarcastische 'nice job.. Nice job' gejank over de boordradio over dat zij niet naar medium gingen.
volgens mij wel, maar dat is alleen oppervlakkigquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:57 schreef shiz het volgende:
Komt er trouwens tussen races nog zo'n gemeentevegertje langs om de track ff te boenen?
En de huldiging niet zienquote:
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:57 schreef shiz het volgende:
Komt er trouwens tussen races nog zo'n gemeentevegertje langs om de track ff te boenen?
Ik heb Engels commentaar aanstaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Ticktum had een goede start, wisten jullie dat al?
Is ook een talentquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:52 schreef Starflyer het volgende:
Drugovich rijdt weer achteruit zoals gewoonlijk
hij ging ook gras happenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Ticktum had een goede start, wisten jullie dat al?
Blijft een naar mannetje. Het was bovendien hier op Silverstone dat hij ooit echt iemand er doelbewust aftikte. Tijdens een safety car...quote:
Ik weet het. Daarom had ik al een hekel aan hem.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Blijft een naar mannetje. Het was bovendien hier op Silverstone dat hij ooit echt iemand er doelbewust aftikte. Tijdens een safety car...
Waarbij ik wel wil aantekenen dat Ilott en Schumi al voor het tweede jaar in de F2 bivakkeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:41 schreef Starflyer het volgende:
Shwartzman ook. Ilott lijkt op dit moment de beste Ferrari junior.
quote:
Zoals altijd in deze klasse. Ze kunneN het beter SC F3 noemen. Al een kwart van de race voorbijquote:
He pushed me off the trackquote:
DRS is niet sterk genoeg. Daarachter lukt het ook niet met DRS.quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:21 schreef Nober het volgende:
Waarom gaat Bent er niet voorbij met DRS?
Zendeli zelfs de snelste ronde zonder DRS.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:33 schreef Sabata het volgende:
Kon alleen de live timing volgen maar dit was spannend. Ontbijt zaal keek een beetje raar op net toen ik begon te juichen.
Ze hoeven nu geen twee volksliederen achter elkaar te draaienquote:
ik ook ...quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:48 schreef Zorro het volgende:
Iets zegt me dat ik te laat ben komen kijken
quote:
kloptquote:Op zondag 9 augustus 2020 11:46 schreef Doevelaer het volgende:
Schumacher duikt wel iets te snel naar binnen daar.
Kruipt zelf denk ik te vroeg naar binnenkant.quote:
Denk ik ook. Niet slim in ieder geval.quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Kruipt zelf denk ik te vroeg naar binnenkant.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Kruipt zelf denk ik te vroeg naar binnenkant.
Die er wel de punten voor krijgt omdat Alesi niet in de top 10 rijdt.quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:48 schreef Zorro het volgende:
En Alesi pakt de FL ook nog ff af van die duitser
Straks misschien nog wel 1 !quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus, nu hebben we 1* het Wilhelmus op de bovenste tree, 1* een Red Bull race-overall op de bovenste tree. 1 + 1 = profit
Helemaal niet. FL buiten de top 10 = niemand punten voor FLquote:Op zondag 9 augustus 2020 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die er wel de punten voor krijgt omdat Alesi niet in de top 10 rijdt.
In plaats van 12 stonden er 14 punten bij zijn naam. Regels in F2 zijn anders dan in F1. De snelste coureur in de top 10 krijgt die punten.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal niet. FL buiten de top 10 = niemand punten voor FL
Nou weer wat geleerd.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In plaats van 12 stonden er 14 punten bij zijn naam. Regels in F2 zijn anders dan in F1. De snelste coureur in de top 10 krijgt die punten.
Hier idem, ga F1 FP3 nog wel kunnen kijken, maar dan is het de rest van het weekend niets meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:09 schreef Starflyer het volgende:
Ik ga de rest van de dag missen, dus veel plezier met kijken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |