abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:21:02 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194380961
Bumble is wel leuk merk ik. Ook fijn dat vrouwen het gesprek starten.

Eentje heb ik na 1 bericht ontmatcht. Ze schreef mijn naam verkeerd en met een kleine letter. Zo slordig :r Verder is het prima :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194381020
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou kijk.. Als de man niet AANBIEDT om te betalen dan breekt hij een soort traditie/hoffelijkheid of komt ie gierig over. Het aanbieden zelf is dan prima als signaal maar ik wil wel meebetalen, dus uiteindelijk hoeft ie het niet alleen te betalen.
Als ik de man echt leuk vind en hij toch aandringt zelf te betalen, dan kan dat wel omdat ik op dat moment al weet dat hij er iets voor terug gaat krijgen (al is het maar op zijn minst een tweede date waar ik zal betalen).
Is het niet leuk? Dan betaal ik zelfs nog het liefste alles zelf (de hele rekening) want dan ben je niets schuldig en krijg je geen gezeik over dat je alleen maar gratis wil vreten en voor de rest een bitch bent :')
_O_
pi_194381060
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De vrouw werkt slechts parttime he, en dan jij zeuren met je dikke fulltime salaris, dudeeee, gewoon dokken vriend.
Ik ben anders met vrouwen op date geweest die meer verdiende als ik. En ook gewoon een full time baan hebben
Het is wat.......
pi_194381085
Meestal begin ik met aanbieden te betalen. Past een beetje in het straatje van de deur openhouden voor de dame en zo. Vind dat allemaal niet zo erg en ergens heeft het ook wel weer wat. Ik denk dat in 50% van de gevallen de dame alsnog zelf wou meebetalen. Kosten wisselen ook wel eens, de ene keer is het koffie drinken en zit je op een paar euro en de andere keer nog een etentje er bij en is het wat meer. Maar goed, krijg er vaak een hoop gezelligheid voor terug (niet als in betalen en hopen op seks, maar gewoon x uurtjes doorbrengen in fijn gezelschap, helemaal goed).
pi_194381090
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:26 schreef Brybry het volgende:

[..]

_O_
Toch wel een dingetje waar ik me tegenwoordig aan erger hoor. De dames willen graag gelijk behandeld worden, maar zodra het op hoffelijkheid aankomt willen ze dat oeroude regels in stand gehouden worden.
(Ik noem dat altijd Oost-Indische emacipatie)
Het is wat.......
pi_194381091
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:29 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik ben anders met vrouwen op date geweest die meer verdiende als ik. En ook gewoon een full time baan hebben
Splitten is ook gewoon terecht hoor. Fuck die prostituerende tradities waar vaak genoeg misbruik van wordt gemaakt (als in, iemand anders volle pond laten betalen maar eigenlijk op dat moment al geen vervolgdate willen).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2020 09:32:55 ]
pi_194381115
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Splitten is ook gewoon terecht hoor. Fuck die prostituerende tradities waar vaak genoeg misbruik van wordt gemaakt (als in, iemand anders volle pond laten betalen maar eigenlijk op dat moment al geen vervolgdate willen).
_O_
Het is wat.......
pi_194381130
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:33 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

_O_
Ik ken dames die in hun studententijd aan het eind van de maand op eetdates gingen puur omdat ze dan gratis konden eten. :')
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 09:36:35 #209
441859 crew  Lenny77
pi_194381142
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:32 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Toch wel een dingetje waar ik me tegenwoordig aan erger hoor. De dames willen graag gelijk behandeld worden, maar zodra het op hoffelijkheid aankomt willen ze dat oeroude regels in stand gehouden worden.
(Ik noem dat altijd Oost-Indische emacipatie)
Maar hoffelijkheid is toch niet persé iets slecht? En nogmaals, ik schreef aanbieden! Ik betaal sowieso steeds mee.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat je als man wel wat in de war geraakt..

Plus ik kom uit een tijd dat je maar max een paar keer per jaar op date ging.. Dan is het niet zo een big deal.
Tegenwoordig met het uitgooien van 15 lijntjes en meerdere dates per week kan ik me echt wel voorstellen dat je als man meteen wil splitten, je gaat anders failliet!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 03-08-2020 09:43:27 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194381162
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:36 schreef Lenny77 het volgende:
Maar hoffelijkheid is toch niet persé iets slecht? En nogmaals, ik schreef aanbieden! Ik betaal sowieso steeds mee.
Maar dat kun je niet van tevoren ruiken, dus als iemand het prima vindt dat jij de volle pond dokt kun je niet meer terug.
quote:

[..]

Plus ik kom uit een tijd dat je maar max een paar keer per jaar op date ging.. Dan is het niet zo een big deal.
Tegenwoordig met het uitgooien van 15 lijntjes en meerdere dates per week kan ik me echt wel voortsellen dat je als man meteen wil splitten, je gaat anders failliet!
Maar dit is het datingsites en apps topic. Waarbij je dus eigenlijk pas op de 1e date met iemand kennismaakt als je op die manier date. Ik vind het prima om dan een beetje te waken voor misbruik, gewoon puur uit principe.
pi_194381164
quote:

[..]

Maar goed, ik kan me voorstellen dat je als man wel wat in de war geraakt..

Tegenwoordig met het uitgooien van 15 lijntjes en meerdere dates per week kan ik me echt wel voortsellen dat je als man meteen wil splitten, je gaat anders failliet!
Ik kom uit de tijd dat je je vriendinnetje bij de scouting leerde kennen, of bij de volleybalvereniging, of bij de harmonie, etc. Of gewoon in de kroeg. Dit hele online daten was helemaal nieuw voor mij. en af en toe moet ik er nog steeds aan wennen)
Het is wat.......
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 09:39:22 #212
441859 crew  Lenny77
pi_194381168
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik ken dames die in hun studententijd aan het eind van de maand op eetdates gingen puur omdat ze dan gratis konden eten. :')
Ja dat kan dus niet.. en dat bedoel ik dus ook niet.
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 09:40:35 #213
441859 crew  Lenny77
pi_194381179
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar dat kun je niet van tevoren ruiken, dus als iemand het prima vindt dat jij de volle pond dokt kun je niet meer terug.
[..]

Maar dit is het datingsites en apps topic. Waarbij je dus eigenlijk pas op de 1e date met iemand kennismaakt als je op die manier date. Ik vind het prima om dan een beetje te waken voor misbruik, gewoon puur uit principe.
Ja ok, daar ben ik het wel helemaal mee eens.
pi_194381196
Ik vind het niet erg om te betalen en als er geen 2e date komt is dat ook prima. :P
Maar het moet wel binnen de perken blijven natuurlijk en geen rekening van honderd+ euro worden. _O-

Ik zou ook niet gelijk gaan eten op de 1e date. Dat is ongemakkelijk en kan later ook wel.
pi_194381219
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:42 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het niet erg om te betalen en als er geen 2e date komt is dat ook prima. :P
Maar het moet wel binnen de perken blijven natuurlijk en geen rekening van honderd+ euro worden. _O-
Wat krijg je dan voor minder dan 100 euro? :o
Mijn dates zijn als volgt: Vraag jij mij, betaal jij. Vraag ik jou, betaal ik. :P
pi_194381240
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:45 schreef Amee het volgende:

[..]

Mijn dates zijn als volgt: Vraag jij mij, betaal jij. Vraag ik jou, betaal ik. :P
Ik had nog voor jouw antwoord mijn post genuanceerd. :)
Heb jij dan veel dates waar je minstens 100 euro kwijt bent?

Zelfs al vraagt een vrouw mij, dan betaal ik. Gewoon uit blijk van waardering dat ze dat durft te doen. :Y
pi_194381242
quote:

[..]

Gewoon ergens in een leuk restaurantje eten. Hoofdgrecht, desert, wat drinken. Kom je goed uit met ± 80 euro.
Je hoeft natuurlijk niet direct bij Ron Blauw te gaan eten
Het is wat.......
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:48:11 #218
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194381247
quote:

[..]

Voor minder dan honderd euro moet je toch gemakkelijk met z'n tweeën uit eten kunnen gaan?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194381264
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik had nog voor jouw antwoord mijn post genuanceerd. :)
Heb jij dan veel dates waar je minstens 100 euro kwijt bent?

Zelfs al vraagt een vrouw mij, dan betaal ik. Gewoon uit blijk van waardering dat ze dat durft te doen. :Y
Volgens mij zijn alle etentjes minstens 100 euro.... Tenminste waar ik betaal wel.. Tenzij KFC ofzo. :P
pi_194381266
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Voor minder dan honderd euro moet je toch gemakkelijk met z'n tweeën uit eten kunnen gaan?
Laatste date die ik had gingen we na een wandeling nog eten en was inderdaad 45 euro voor 2. Niet heel bijzonder maar prima gegeten.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:51:32 #221
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194381279
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Volgens mij zijn alle etentjes minstens 100 euro.... Tenminste waar ik betaal wel.. Tenzij KFC ofzo. :P
Je hebt luxe- en werkpaarden hé ;)
Op 't randje en erover.
pi_194381281
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Zijn dat allemaal 1e dates??
Wanneer je veel van dit soort dates hebt (1e of wat dan ook a 100 euro per date), loopt het al gauw flink in de papieren. :P
pi_194381284
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:47 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Gewoon ergens in een leuk restaurantje eten. Hoofdgrecht, desert, wat drinken. Kom je goed uit met ± 80 euro.
Je hoeft natuurlijk niet direct bij Ron Blauw te gaan eten
Geen voorgerecht? :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Bij LaPlace? :P

Maar ik denk dat we offtopic zijn. Ze zijn hier wat strenger, geloof ik.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:53:34 #224
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194381298
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat ook, maar ook bij een fatsoenlijk restaurant.
Op 't randje en erover.
pi_194381303
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Geen voorgerecht? :P
[..]

Offtopic valt wel mee denk ik, ook al past het misschien beter in het neventopic over date ervaringen. Maar het komt wel voort uit dating nav datingapps. Het kan veel meer offtopic dan dit lijkt mij ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')