Luister ik heb geen ban , gaat om het principequote:Op zondag 2 augustus 2020 11:59 schreef MCH het volgende:
[..]
aanrader is ook om uit je fok bubbel te komen, dan vind je een ban al veel minder belangrijk.
Je hebt dus geen flauw idee, prima hoor, maar iedereen die geen idee hoeft moet zijn commentaar ook maar voor zich houden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De waarheid verteld
En dat schijnt niet te mogen , dan ben je lastig
Ik heb mijn plasje gedaan , wees niet bangquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt dus geen flauw idee, prima hoor, maar iedereen die geen idee hoeft moet zijn commentaar ook maar voor zich houden.
Sowieso moet dat gezeik van iedereen over de bans ook maar eens klaar zijn, de plasjes zijn inmiddels wel gedaan.
kan ik het nog ergens teruglezen of is alles weg?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Luister ik heb geen ban , gaat om het principe
FOKbubbel![]()
Grapjas moet jij zeggen
![]()
Ik zou lekker in je bubbel blijvenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:04 schreef MCH het volgende:
[..]
kan ik het nog ergens teruglezen of is alles weg?
Delsey 4 presidentquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt dus geen flauw idee, prima hoor, maar iedereen die geen idee hoeft moet zijn commentaar ook maar voor zich houden.
Sowieso moet dat gezeik van iedereen over de bans ook maar eens klaar zijn, de plasjes zijn inmiddels wel gedaan.
@Chia help eens met deze relquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou lekker in je bubbel blijven
sowieso, maar zij noteert alle rellen in een excelquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je versterking nodig![]()
chia is tof
is je verlofweek morgen weer voorbij?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is ff lunchen lees ikquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:09 schreef MCH het volgende:
[..]
sowieso, maar zij noteert alle rellen in een excel
Muziek luisteren en wat doen in huis., en hopen dat er vandaag wat gaat gebeuren in Boca Chicaquote:
veel plezierquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Muziek luisteren en wat doen in huis., en hopen dat er vandaag wat gaat gebeuren in Boca Chica
Tja vanwege al je subforumbans is je speelruimte sowieso nogal beperkt, dus dan zijn ze misschien soepeler met opheffen. En soms is er een positiviteitsgolf waarbij perms worden opgeheven.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:58 schreef MCH het volgende:
[..]
wat hebben ze gedaan? ik had ook ooit een perm, is gewoon opgeheven weer
Helemaal mee eens Puz!quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:52 schreef puzziepie het volgende:
Jammer van 40+ ..
En jammer van de moderatie
Mensen een perm ban geven vind ik not done
SLAP GEDOE HIER!!
Dat dusquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:18 schreef Axa het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Puz!
Alles NOG een keer teruggelezen en begrijp er ook niks van![]()
Een permban zelfsHoe dan???
meeste zijn onterecht en alleen in de sc wordt nog wat gepost, daar zijn toch alleen altijd maar dezelfde verhalen die ik al kenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja vanwege al je subforumbans is je speelruimte sowieso nogal beperkt, dus dan zijn ze misschien soepeler met opheffen. En soms is er een positiviteitsgolf waarbij perms worden opgeheven.
ik heb het gelezen, 2 zaken die opvallen: 1. waarom wordt er van de forumban voor sjam opeens een perm van gemaakt, lijkt me vuurtje onnodig opstoken, 2. ik vind delsey vaak ook onnodig partijdig (vaak ook zo gehad met Soury). Als meerdere mensen dat roepen kun je beter stoppen als blauwe.quote:
Mocht je op mij reageren, Puzz.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:27 schreef puzziepie het volgende:
Ja dat is ook een mooie manier om er overheen te lullen natuurlijk
Dat dus. No way.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef MCH het volgende:
[..]
lekker in een vliegtuig vechtend naar Ibiza
met veel naakte bikinibabes zoals een echte oliebaron?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blijf in Nederland.
We hebben een joekel van een boot gehuurd voor twee weken.
EENS!!!quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:28 schreef MCH het volgende:
[..]
ik heb het gelezen, 2 zaken die opvallen: 1. waarom wordt er van de forumban voor sjam opeens een perm van gemaakt, lijkt me vuurtje onnodig opstoken, 2. ik vind delsey vaak ook onnodig partijdig (vaak ook zo gehad met Soury). Als meerdere mensen dat roepen kun je beter stoppen als blauwe.
1. slaat op jou hoor, jullie maken er perm vanquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
EENS!!!
Dat is het enige wat ik hier ook over kan zeggen
En bizar dat dit zo kan gebeuren .
Mensen monddood maken is wel makkelijk natuurlijk
Oh ja Friesland onveilig maken .. Gaat vast wel lukkenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Blijf in Nederland.
We hebben een joekel van een boot gehuurd voor twee weken.
Dat zou het wel af maken ja.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:30 schreef MCH het volgende:
[..]
met veel naakte bikinibabes zoals een echte oliebaron?
gewoon een lekkere matroos er bij nemenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou het wel af maken ja.
Alleen denk ik dat notturna wat zal protesteren.
Nee preciesquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mocht je op mij reageren, Puzz.
Ik heb gewoon niet de behoefte om met te bemoeien met iets dat me niets aangaat.
Dan moet ze dat maar doenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:31 schreef MCH het volgende:
[..]
1. slaat op jou hoor, jullie maken er perm van
Als je er iets onder aan hebt welquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:32 schreef MCH het volgende:
kan ik met zonder jas naar buiten vanmiddag?
Misschien lukt het dan wel. Goeie tip!quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:32 schreef MCH het volgende:
[..]
gewoon een lekkere matroos er bij nemen
Jazeker.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:32 schreef MCH het volgende:
kan ik met zonder jas naar buiten vanmiddag?
alleen maar de waarheid? ik zie soms wel rottiger dingen voorbijkomen ....quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De waarheid verteld
En dat schijnt niet te mogen , dan ben je lastig
Ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alleen maar de waarheid? ik zie soms wel rottiger dingen voorbijkomen ....
De porsche's doen het iig goedquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef D. het volgende:
Dadelijk weer kijken wat Max doet
En de rest natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |