Het volkslied wel tochquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft Max niets aan, die rijdt Aston Martin
Die zit vastquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik kijk nu Monster motor challenge op History.
Redneck F1![]()
Het heeft alleen niets met History te maken..quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En hij mag naar huis. Zonder geld.
Weinig. Dat klopt. Dat is met al die soortgelijke kanalen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het heeft alleen niets met History te maken..
Me likequote:
Sommige users hebben nogal een vertroebeld beeld, Soury heeft net een ban van een week achter de rugquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:28 schreef MCH het volgende:
[..]
ik heb het gelezen, 2 zaken die opvallen: 1. waarom wordt er van de forumban voor sjam opeens een perm van gemaakt, lijkt me vuurtje onnodig opstoken, 2. ik vind delsey vaak ook onnodig partijdig (vaak ook zo gehad met Soury). Als meerdere mensen dat roepen kun je beter stoppen als blauwe.
Is de rees al gereden?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft Max niets aan, die rijdt Aston Martin
Hoi Dottquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:11 schreef Dotteke het volgende:
Hola Chufi![]()
Hey Sode![]()
Ben aan het surfen op FOK dus ook ff hier een kijkje nemen
Maar daar kan ik geen schoenen van kopen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar er wordt meer geraced dan alleen F1... ook F2 , F3 en Porsches
Hey Chufi, alles goed?quote:
Nee weinig zin in dat gedoe.. af en toe kom ik wel hola zeggen of mario ff te helpenquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chufi, alles goed?
Zie je niet veel meer op DTS speel je niet echt meer mee?
Bolckenquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee weinig zin in dat gedoe.. af en toe kom ik wel hola zeggen of mario ff te helpen
Jammer he. Ik kan Mario net meer helpen ik speel het spel niet meer mee.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee weinig zin in dat gedoe.. af en toe kom ik wel hola zeggen of mario ff te helpen
Praten over bansquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:13 schreef Deisyy het volgende:
Sommige users hebben nogal een vertroebeld beeld, Soury heeft net een ban van een week achter de rug
ja dan werkt het bolken nietquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he. Ik kan Mario net meer helpen ik speel het spel niet meer mee.
Neem kan niet bolken. Ik liet Mario in de ochtend altijd even lopen. Dan was hij blij en kon rustig gaan slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |