En ik kaaptequote:
Voorlopig lijkt er nog geen FA beschikbaar te zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Shiitake wees wel lief tegen D anders lig je er zo af
Ik ben zoquote:
Ik ben altijd lief.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Shiitake wees wel lief tegen D anders lig je er zo af
heb jij ook 3 paar Nike schoentjes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het alleen een beetje geile prietpraat op FOK! is, heb ik er geen bezwaar tegen.
Ik heb slobkousen, net als Donald.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij ook 3 paar Nike schoentjes?
Wie dacht je dat dan de lapo had?quote:
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb slobkousen, net als Donald.
Ik wel, maar ik zat een reactie te typen op een post van Ghostbuster. Mijn kaap was daarom te laat.quote:
Adidasjes! Superstars! Zwart!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij ook 3 paar Nike schoentjes?
Van mij mogen alle topics doorlopen zonder lapoquote:
Of doorgaan tot post 999, 301 is altijd zo kortquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mogen alle topics doorlopen zonder lapo
Danny is er vast al mee aan het knutselenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mogen alle topics doorlopen zonder lapo
En wellicht kan ik beter ook alvast afscheid nemen voor nu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ghostbuster komt over een tijdje ook weer terug, hoop ik.
Al zal ik het kapen wel missenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Of doorgaan tot post 999, 301 is altijd zo kort
Jaaa! Jottemquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:36 schreef Lyza666 het volgende:
Misschien kan het dan eindelijk gezellig blijven hier
Het zou goddorie tijd worden, altijd herres ouleh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:36 schreef Lyza666 het volgende:
Misschien kan het dan eindelijk gezellig blijven hier
Heb je zelf wel eens gekaapt?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou goddorie tijd worden, altijd herres ouleh.
Laiverdsquote:
Ja die is lekker aan het knutselen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Danny is er vast al mee aan het knutselen
Dat ie maar eens achterover gaat zitten om te rentenierenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is lekker aan het knutselen de laatste tijd.
Nee, daar ben ik te keurig voorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was jij ook geband eigenlijk?
Maak je maar geen zorgen hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel me eigenlijk best een beetje opgelaten nu. Alsof ik de date van Deis en D. zit te verstieren.
Wil je de volgende keer mee?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel me eigenlijk best een beetje opgelaten nu. Alsof ik de date van Deis en D. zit te verstieren.
Nee, het zal wel gauw ophouden nu.quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het zal wel gauw ophouden nu.
Zit je nog steeds vals te spelen in de F1-manager eigenlijk?
Enjoy!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:38 schreef drakin het volgende:
Ik heb dorst en nog een halve film af te kijken
Ik las versieren (bril niet op). Helemaal terugscrollen allesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi, dan hoef je je ook niet meer opgelaten te voelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik slaap prima zonder jullie hulp.
D. en ik zijn al versierdquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik las versieren (bril niet op). Helemaal terugscrollen alles
Je zou een goede FA zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik las versieren (bril niet op). Helemaal terugscrollen alles
Weerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen wordt er toch weer gereden?
F1-n00b
Hm. Ik denk niet dat dat gezellig genoeg is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fris oké, maar wild? Vertel daar eens wat meer over.
Want ik kan jou daar niet mee bedoelenquote:
Alles kanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want ik kan jou daar niet mee bedoelen![]()
Goed gedaanquote:Eens even kijken of het slim was om een ander team te kiezen.
Ja, je bent er net weer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Ik denk niet dat dat gezellig genoeg is.
Trusten Lyzlquote:Op zondag 2 augustus 2020 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, kleine stapjes, ik trek het nog niet zo lang.
Fijne nacht Scruttert
Palm bier 0,75 liter gaat vanavond nog op bij de filmquote:
Welke film?quote:Op zondag 2 augustus 2020 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Palm bier 0,75 liter gaat vanavond nog op bij de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mooiequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2020 01:04 schreef chufi het volgende:
@:prisha als je niet kunt slapen ... nu !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op zondag 2 augustus 2020 01:04 schreef chufi het volgende:
@:prisha als je niet kunt slapen ... nu !Dit is ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Prisha
Ouderwetse splashdownquote:
Thanks 😊 Ik zat er al een tijdje naar te kijkenquote:
Nee niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je streams ? Ik heb het op TV, zat al te zoeken ... nog niets gevonden
Spannend hèquote:Op zondag 2 augustus 2020 01:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks 😊 Ik zat er al een tijdje naar te kijken
Wat rook je? Dat wil ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2020 01:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit al het hele weekend op Mars.
Was daarstraks nog op de hoogste berg in het melkwegstelsel
Wehehe op de Mars live stream?quote:Op zondag 2 augustus 2020 01:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit al het hele weekend op Mars.
Was daarstraks nog op de hoogste berg in het melkwegstelsel
Heb voor het eerst in 10 jaar een game gekocht voor 12 euroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |