En ik kaaptequote:
Voorlopig lijkt er nog geen FA beschikbaar te zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Shiitake wees wel lief tegen D anders lig je er zo af
Ik ben zoquote:
Ik ben altijd lief.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Shiitake wees wel lief tegen D anders lig je er zo af
heb jij ook 3 paar Nike schoentjes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het alleen een beetje geile prietpraat op FOK! is, heb ik er geen bezwaar tegen.
Ik heb slobkousen, net als Donald.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij ook 3 paar Nike schoentjes?
Wie dacht je dat dan de lapo had?quote:
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb slobkousen, net als Donald.
Ik wel, maar ik zat een reactie te typen op een post van Ghostbuster. Mijn kaap was daarom te laat.quote:
Adidasjes! Superstars! Zwart!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij ook 3 paar Nike schoentjes?
Van mij mogen alle topics doorlopen zonder lapoquote:
Of doorgaan tot post 999, 301 is altijd zo kortquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mogen alle topics doorlopen zonder lapo
Danny is er vast al mee aan het knutselenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mogen alle topics doorlopen zonder lapo
En wellicht kan ik beter ook alvast afscheid nemen voor nu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ghostbuster komt over een tijdje ook weer terug, hoop ik.
Al zal ik het kapen wel missenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Of doorgaan tot post 999, 301 is altijd zo kort
Jaaa! Jottemquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:36 schreef Lyza666 het volgende:
Misschien kan het dan eindelijk gezellig blijven hier
Het zou goddorie tijd worden, altijd herres ouleh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:36 schreef Lyza666 het volgende:
Misschien kan het dan eindelijk gezellig blijven hier
Heb je zelf wel eens gekaapt?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou goddorie tijd worden, altijd herres ouleh.
Laiverdsquote:
Ja die is lekker aan het knutselen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Danny is er vast al mee aan het knutselen
Dat ie maar eens achterover gaat zitten om te rentenierenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is lekker aan het knutselen de laatste tijd.
Nee, daar ben ik te keurig voorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was jij ook geband eigenlijk?
Maak je maar geen zorgen hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel me eigenlijk best een beetje opgelaten nu. Alsof ik de date van Deis en D. zit te verstieren.
Wil je de volgende keer mee?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel me eigenlijk best een beetje opgelaten nu. Alsof ik de date van Deis en D. zit te verstieren.
Nee, het zal wel gauw ophouden nu.quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het zal wel gauw ophouden nu.
Zit je nog steeds vals te spelen in de F1-manager eigenlijk?
Enjoy!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:38 schreef drakin het volgende:
Ik heb dorst en nog een halve film af te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |