abonnement Unibet Coolblue
pi_194359481
Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken/doen we stiekem wel eens Spuiten en Slikken

liv.gifwcpotfokavatar.jpgFokUI.jpgpizza.jpg60paint2.pngsierd1.gif2352.jpgb5qzhw.jpgKeen.gifddd.jpghaha.jpg28vb034.png2eyut8g.jpgappelgod.pngRUSNAKUI5.giffok.jpgnaamloos2.pngmax.gifath.pngimage-2018-07-12.pngui.png

nanny_fok.jpg
praadje de lieveling van de TVSC'ers ^) *; O+

yellow_lab_ui.jpg
Snowsquall
gatootje.jpg
Ole
avatar.gif
Jayhovah

Studiotje, WcPot, Toto69, Maraca, Pizzalucht, Stickertje tralalala, Tassendief, AF_, MrBanaan1, Fylax, Oscar, DKUp, Van_Poppel, sinterklaaskapoentje, Dagoduck, potjecreme, Rodgrod, monkyyy, praadje, Snowsquall, Ole, Jayhovah,
Wij heten u van harte welkom in deze Slowchat


• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: Topicreeks: FMT Slowchat.

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!

• Bovenstaande regels gelden niet voor: Maraca, Studiotje, Oscar, DKUp en Rodgrod.

En een keurmerk van Rob!

Man man man!

SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!

FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter

Stoute Slowchatters zijn stout!


Druk en typefouten onder voorbehoud.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194359485
Fipo
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194359487
Hier weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194359539
Driepo
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194359544
:W
pi_194359585
quote:
89s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:58 schreef Tassendief het volgende:
:W
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194359667
Niks leuks op tv ik kijk nu dit


Haha altijd al piloot willen worden :P
Do what you love, love what you do!
pi_194360269
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:05 schreef kree het volgende:
Niks leuks op tv ik kijk nu dit


Haha altijd al piloot willen worden :P
Piloot kree klinkt goed :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194360334
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:36 schreef WcPot het volgende:

[..]

Piloot kree klinkt goed :Y
Denk helaas niet dat het ooit gaat gebeuren niet omdat de wil er niet is trouwens. Maar de leeftijd en kosten van een opleiding van zoiets als een soort ton euro gaat er no way komen. :P

Maar anyway het blijft leuk dromen wel :)

Had het eerder moeten doen maar had ook geen rijke mama en papa die het geld hadden ervoor om even voor te schieten. Dus tsja mss wordt ik wel steward ofzo haha ik heb het echt overwogen al nl. Maar door corona nemen ze nu sowieso niemand aan. Bovendien ben ik niet gay
Do what you love, love what you do!
pi_194360439
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:36 schreef WcPot het volgende:

[..]

Piloot kree klinkt goed :Y
This is Kree you’re captain speaking.

Hahaha lol zie je het al voor je.... na nee zou ik het kunnen denk qua kennis en opleiding wss wel. Maar het is te duur om het al te proberen door de selectie te komen.

Want ok jullie zien allemaal als dronken kree. Maar het is maar een stukje he? Vergeet dat niet wat ik hier vertel. Ik ben nog niet eens zo heel slecht in wiskunde de hele shit. Ik denk dat ik er nog door zou komen de eerste selectie iig als ik er mijn best voor zou doen. Maar dat is al te duur laat staan de rest van die opleiding van een ton ofzo
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:48:41 #12
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194360503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:45 schreef kree het volgende:

[..]

This is Kree you’re captain speaking.

Hahaha lol zie je het al voor je.... na nee zou ik het kunnen denk qua kennis en opleiding wss wel. Maar het is te duur om het al te proberen door de selectie te komen.

Want ok jullie zien allemaal als dronken kree. Maar het is maar een stukje he? Vergeet dat niet wat ik hier vertel. Ik ben nog niet eens zo heel slecht in wiskunde de hele shit. Ik denk dat ik er nog door zou komen de eerste selectie iig als ik er mijn best voor zou doen. Maar dat is al te duur laat staan de rest van die opleiding van een ton ofzo
Sowieso ligt de pilotenmarkt nu vrij slecht met corona enzo. :P

Edit: KLM heeft nu iig weinig vacatures open staan.
pi_194360536
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194360608
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Sowieso ligt de pilotenmarkt nu vrij slecht met corona enzo. :P

Edit: KLM heeft nu iig weinig vacatures open staan.
Je hebt KLM flight school natuurlijk. Ik heb het wel eens nagezocht hoor. En ik zou op het randje kunnen met de diploma’s die ik heb. Maar alleen het een poging geven is te duur.
Tja naja ach. Maar het heeft me altijd en nog wel geïntrigeerd dit zo.
Do what you love, love what you do!
pi_194360672
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:36 schreef WcPot het volgende:

[..]

Piloot kree klinkt goed :Y
"This is your captain kree speaking lol. We are going to take off haha ofzo, weet niet haha omg."

:{
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194360797
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:56 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

"This is your captain kree speaking lol. We are going to take off haha ofzo, weet niet haha omg."

:{
Gehehe. Tja :D
Do what you love, love what you do!
pi_194360823
Flight (2012) - IMDb

Om het op tv te houden..... lol. Hahaha maar daar denken jullie aan denk?
Tipje trouwens het is wel een aardige film om te bekijken.
Do what you love, love what you do!
pi_194360829
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:02 schreef kree het volgende:

[..]

Gehehe. Tja :D
Hoe is het afgelopen met de rechtzaken e.d. pikkebaas?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194360831
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:56 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

"This is your captain kree speaking lol. We are going to take off haha ofzo, weet niet haha omg."

:{
:D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194360839
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:04 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Hoe is het afgelopen met de rechtzaken e.d. pikkebaas?
On hold geen nieuws nog steeds. Loopt al maanden uit ten nadele van mij.

Voor de duidelijkheid er is dus nog geen rechtszaak geweest die begin mei had moeten zijn trouwens.
Do what you love, love what you do!
pi_194360900
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:04 schreef kree het volgende:

[..]

On hold geen nieuws nog steeds. Loopt al maanden uit ten nadele van mij.

Voor de duidelijkheid er is dus nog geen rechtszaak geweest die begin mei had moeten zijn trouwens.
Dat is wel heel vervelend nu weet je nog steeds niet waar je aan toe bent :'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194360944
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:07 schreef WcPot het volgende:

[..]

Dat is wel heel vervelend nu weet je nog steeds niet waar je aan toe bent :'(
Nouja precies dat dus, dus ga maar uit van het maximum eis en dat is geen rijbewijs tot begin volgend jaar januari. Ik voel me wel beetje genaaid hierdoor hoor, want kan dus ook niet echt een plan trekken en nu moet ik dus maar meegaan in de gemeente want vorige baan kan alleen maar met rijbewijs. En willen me nog. Maar ik kan dus ook geen antwoord geven. Eis van de officier hoeft nl nog helemaal niet te beteken dat de rechter zo beslist. Nou corana erbij waardoor het nog moeilijker werd. Waarom de fuck tref ik dit weer hahaha naja
Do what you love, love what you do!
pi_194360964
Mag geen auto rijden wel verkeersregelaar worden. No shit. Ok als jullie me die uit kunnen leggen, ik snap hem iig niet. En doet me al helemaal twijfelen aan die Pipo’s waaronder ik straks die op een kruising staan.

Die onzekerheid is idd vooral het meest lastige eraan, want ik kan niet dingen plannen nu, heb geen vooruitzicht wanneer ik mijn rijbewijs krijg. En heb ik niet alleen met die rechtszaak te maken maar ook nog het cbr waar ik wel nu al aan aan het betalen ben maar die pas wat doen als het complete bedrag binnen is. En ok gezien de verhalen die ik gelezen heb helft afgewezen dan weer.... naja het maakt mij verdrietig. Alsof ze niet willen gewoon de rechtbank wellicht nog wel het CBT wil er alleen geld uit halen en keuren je zo af kun je nog een jaar weer tich onderzoeken bepalen. Voor 1 ding 1 fout. Nou ik kan me er heel erg over opnaaien wel. Want ok eerlijk gezegd denken jullie echt dat dit een ok gang van zaken is dan?
Do what you love, love what you do!
pi_194361098
Ik ben beetje aan het punt van dat ik denk, na trouwens 100 keer bellen en schrijven etc. Dat ik denk. Geef het gewoon op en zoek het maar uit. Betaal me mijn uitkering en doe je kut baantjes wel dan. Tsja ver onder mijn vermogen maar zelfs een plee schoonmaken is nog beter als die Elle lange langdradige communicatie met de overheid van no no’s helpdesk medewerkers etc. Gvd
Do what you love, love what you do!
pi_194361107
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:11 schreef kree het volgende:
Mag geen auto rijden wel verkeersregelaar worden. No shit. Ok als jullie me die uit kunnen leggen, ik snap hem iig niet. En doet me al helemaal twijfelen aan die Pipo’s waaronder ik straks die op een kruising staan.

Die onzekerheid is idd vooral het meest lastige eraan, want ik kan niet dingen plannen nu, heb geen vooruitzicht wanneer ik mijn rijbewijs krijg. En heb ik niet alleen met die rechtszaak te maken maar ook nog het cbr waar ik wel nu al aan aan het betalen ben maar die pas wat doen als het complete bedrag binnen is. En ok gezien de verhalen die ik gelezen heb helft afgewezen dan weer.... naja het maakt mij verdrietig. Alsof ze niet willen gewoon de rechtbank wellicht nog wel het CBT wil er alleen geld uit halen en keuren je zo af kun je nog een jaar weer tich onderzoeken bepalen. Voor 1 ding 1 fout. Nou ik kan me er heel erg over opnaaien wel. Want ok eerlijk gezegd denken jullie echt dat dit een ok gang van zaken is dan?
Krijg je al de wachtmaanden wel als een soort van korting. Dat ze rekenen vanaf de dag van inname van je rijbewijs en niet dat je straf pas in gaat na de rechtzaak niet dat je nog langer zonder rijbewijs moet zitten
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194361155
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:18 schreef WcPot het volgende:

[..]

Krijg je al de wachtmaanden wel als een soort van korting. Dat ze rekenen vanaf de dag van inname van je rijbewijs en niet dat je straf pas in gaat na de rechtzaak niet dat je nog langer zonder rijbewijs moet zitten
Ja dat klopt alles waar nu mijn rijbewijs is ingevorderd van het begin gaan er natuurlijk vanaf. Nou hebben we aantal maanden al. Maar dat is justitie. Daarna komt nog het cbr en die kan het ook nog weer inhouden daarna. Wat dikke bs is. Maargoed zo werkt het. Juridisch worden al die maanden dat ik hem kwijt ben nu wel daarvan afgetrokken
Do what you love, love what you do!
pi_194361244
Het punt is, het is nog steeds een standaard eis, die nog moet bekeken moet worden door een rechter. Dus het hoeft helemaal niet dat aantal maanden te zijn. En dan kan een rechter nog in mijn voordeel beslissen van ok was niet zo erg we halen er de helft af. Ok dan ben ik er met justitie.

Maar door een soort weet ik veel wat van macht van cbr wat niet recht is maar commercieel moet ik daar dus ook nog een test afleggen die ze naar mijn weten dik misbruiken. Zoek het maar op hoor. Cbr test en alcohol etc.

Waardoor ik dan dus niet meer met justitie te maken heb. Maar met het cbr en die kunnen zo nog weer zeggen geen rijbewijs. Nou hoe fucked up is dat?
Do what you love, love what you do!
pi_194361296
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:03 schreef kree het volgende:
Flight (2012) - IMDb

Om het op tv te houden..... lol. Hahaha maar daar denken jullie aan denk?
Tipje trouwens het is wel een aardige film om te bekijken.
Grapje kree, grapje :@

En luchtverkeersleider leek je niks? Ik ben er bij de tweede ronde uitgevlogen :@
pi_194361367
Weet je wat het is, ondanks alle negatieve shit die ik hier krijg als ik het probeer uit te leggen. Ik kan over 2 weken gewoon full-time aan de slag hoor en belasting betalen en met een ok salaris iig boven de 2500 pm

Maar ik ben niet degene die dat tegenhoudt justitie nu wel (en daarna CBR). En dan betaal ik gewoon belasting.

Ok nu trek ik uitkering gewoon, ok als ze willen dat ik dat niet meer doe dan zouden ze mss is even daar wat prioriteit aan moeten geven. Dit is extreme straf. Ik zou iemand neer kunnen steken en kom er nog makkelijker vanaf. En dat is de waarheid en de fout die ze hier maken. Maarja wat doe je eraan he. Ik heb het geprobeerd maar onderhand wel opgegeven er is niet tegen aan te vechten helaas.

Ik wil wel. Hun niet. Met al die regels uitstel en gedoe en vage rechten die het cbr heeft.

Nou dat is mijn verhaal, en serieus he dus maak er geen grap van, zo is zoals het gaat.
Do what you love, love what you do!
pi_194361425
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Grapje kree, grapje :@

En luchtverkeersleider leek je niks? Ik ben er bij de tweede ronde uitgevlogen :@
Ja snap ik grapjes ben ik helemaal ok mee hoor :D zolang het niet is om me uit te lokken wat gebeurt vooral in andere topics. Dus np ;)

Ja verkeersleider ook nog naar gekeken, ik weet niet zou opzich wat zijn maar is de hele dag naar een schermpje staren en wel heel verantwoordelijk. Zou nog een optie kunnen zijn. Maar heb dat topic ook gelezen enzo maar die is nog vrij lastig ook al.
Do what you love, love what you do!
pi_194361642
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Grapje kree, grapje :@

En luchtverkeersleider leek je niks? Ik ben er bij de tweede ronde uitgevlogen :@
Treindienstleider bij ProRail dan? :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194361933
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:39 schreef WcPot het volgende:

[..]

Treindienstleider bij ProRail dan? :@
Ook eens naar gekeken maar dat was het dan toch niet.
pi_194364902
Goedemorgen schatjes :W O+ En happy new topic *O* *O*
pi_194365095
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 07:22 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes :W O+ En happy new topic *O* *O*
Goedemorgen praadje O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194365199

Mochten jullie je vandaag nog vervelen :@

[ Bericht 1% gewijzigd door WcPot op 02-08-2020 09:19:22 ]
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194366441
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:58 schreef WcPot het volgende:

Mochten jullie je vandaag nog vervelen :@
Leuk, lekker zen tijdens het werken. Maar eerst ga ik heerlijke gevulde koeken bakken. Dus als je trein vandaag nog langs hier komt kunt ge ze meepakken :D
pi_194366862
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:01 schreef praadje het volgende:

[..]

Leuk, lekker zen tijdens het werken. Maar eerst ga ik heerlijke gevulde koeken bakken. Dus als je trein vandaag nog langs hier komt kunt ge ze meepakken :D
:9
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2020 @ 12:12:02 #38
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194367353
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 07:22 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes :W O+ En happy new topic *O* *O*
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:31 schreef WcPot het volgende:

[..]

Goedemorgen Snowsquall O+
Goeiemiddag samen :W :* :*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_194367409
:W
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2020 @ 12:22:52 #40
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194367490
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:16 schreef Tassendief het volgende:
:W
:W
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_194367520
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:12 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

[..]

Goeiemiddag samen :W :* :*
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:16 schreef Tassendief het volgende:
:W
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194367661
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:24 schreef WcPot het volgende:

[..]


[..]

:W
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:22 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

:W
:W
pi_194367877
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:12 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

[..]

Goeiemiddag samen :W :* :*
Goedenmiddag allerliefste O+ O+
pi_194367886
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:16 schreef Tassendief het volgende:
:W
Tasschatje *;
  Moderator / Miss SHO zondag 2 augustus 2020 @ 14:41:52 #45
22592 crew  Ole
pi_194369275
Even pauze hoor. Cijfertjes beginnen te dansen voor mijn ogen *O* c_/ c_/ :7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_194369317
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:41 schreef Ole het volgende:
Even pauze hoor. Cijfertjes beginnen te dansen voor mijn ogen *O* c_/ c_/ :7
Verder goed vol te houden? Ook het vroege opstaan?
  Moderator / Miss SHO zondag 2 augustus 2020 @ 14:45:17 #47
22592 crew  Ole
pi_194369342
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Verder goed vol te houden? Ook het vroege opstaan?
Ja gaat wel goed.
Vandaag hoefde ik niet vroeg op, maar toch om 7.30 wakker. Begin weer in het ritme te komen!
Weinig drank, op tijd naar bed. Scheelt een hele hoop :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_194369367
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:45 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja gaat wel goed.
Vandaag hoefde ik niet vroeg op, maar toch om 7.30 wakker. Begin weer in het ritme te komen!
Weinig drank, op tijd naar bed. Scheelt een hele hoop :D
Haha, Ja ritme is eigenlijk best wel fijn. Ik begin ook weer met werken maar mijn starttijden zijn gelukkig wat later. Het is wel fijn om weer te werken.
  Moderator / Miss SHO zondag 2 augustus 2020 @ 14:54:35 #49
22592 crew  Ole
pi_194369486
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:47 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Haha, Ja ritme is eigenlijk best wel fijn. Ik begin ook weer met werken maar mijn starttijden zijn gelukkig wat later. Het is wel fijn om weer te werken.
Ja. Komende 3 weken 3 dagen per week om half 9 beginnen. Is te doen. Rest studeren en misschien dagje tussendoor extra werken.
Na deze 3 weken ga ik over naar een andere afdeling van Randstad. Vandaar ook deze cursussen. Heb in elk geval al aangegeven dat ik liefst variabele werktijden heb. Veel banen zijn variabel dus dat komt waarschijnlijk wel goed. En anders maar 9 tot 5. Werk is werk. Zeker nu.

Vorige week moest ik om 8 uur al in Haarlem zijn. Half 7 op uiterlijk.. Dat was echt balen!
Nu half uurtje fietsen, om half 9 beginnen.. En ze kijken daar niet op een minuut (Ik open zelf :P, rest begint om 9 uur )
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_194369641
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:54 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja. Komende 3 weken 3 dagen per week om half 9 beginnen. Is te doen. Rest studeren en misschien dagje tussendoor extra werken.
Na deze 3 weken ga ik over naar een andere afdeling van Randstad. Vandaar ook deze cursussen. Heb in elk geval al aangegeven dat ik liefst variabele werktijden heb. Veel banen zijn variabel dus dat komt waarschijnlijk wel goed. En anders maar 9 tot 5. Werk is werk. Zeker nu.

Vorige week moest ik om 8 uur al in Haarlem zijn. Half 7 op uiterlijk.. Dat was echt balen!
Nu half uurtje fietsen, om half 9 beginnen.. En ze kijken daar niet op een minuut (Ik open zelf :P, rest begint om 9 uur )
Half negen is zeker beter te doen!
pi_194370438
Wordt weer spannend in onze subleague.
pi_194371476
Hahaha mijn manager :'(
pi_194372210
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:40 schreef Tassendief het volgende:
Hahaha mijn manager :'(
Echt helemaal niks.
pi_194372463
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Echt helemaal niks.
-O-
pi_194372469
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:31 schreef Tassendief het volgende:

[..]

-O-
Ja dacht lekker scoren met Sainz en Norris.
pi_194372484
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ja dacht lekker scoren met Sainz en Norris.
Dacht hetzelfde. Volgende week maar kijken of ik wat kan wijzigen eventueel :@
pi_194372490
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:33 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dacht hetzelfde. Volgende week maar kijken of ik wat kan wijzigen eventueel :@
Kijken wat ik kan kopen anders toch nog maar 1 ronde met dit team.
pi_194372703
@Tassendief je hebt mij ingehaald.
pi_194372732
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:50 schreef potjecreme het volgende:
@:tassendief je hebt mij ingehaald.
Is dat al zeker?
pi_194372741
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:52 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Is dat al zeker?
Je hebt meer punten.
pi_194372746
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Je hebt meer punten.
Inclusief race punten?
pi_194372751
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:53 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Inclusief race punten?
ja
pi_194372763
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]

ja
*O*

WcPot is weer verder uitgelopen op ons :@
pi_194372770
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:54 schreef Tassendief het volgende:

[..]

*O*

WcPot is weer verder uitgelopen op ons :@
Nee, wij lopen in.

Stephan haakt nog aan.
pi_194372794
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, wij lopen in.

Stephan haakt nog aan.
WcPot is gewoon aan het sandbaggen
pi_194372821
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:56 schreef Tassendief het volgende:

[..]

WcPot is gewoon aan het sandbaggen
Straks kan hij echt een goede kopen.
pi_194372828
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Straks kan hij echt een goede kopen.
Die gaat knallen met hamilton.
pi_194372838
De tv.gids van vandaag;

18.00; Border Security VER
20.30; Meester Frank Visser SBS6

Kijktip1; 20.20 Zomergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/uit(...)erbindt-met-de-ander

Kijktip2: 21.15 Promenade NPO3
https://www.tvgids.nl/uitgelicht/promenade-is-terug

Filmtip om op te nemen want laat; 00.25-2.25 The Stanford Prison Eperiment SBS9
https://www.tvgids.nl/fil(...)t-de-hand-liep-1-2-3

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@WcPot
@Tassendief
@Ole
@JayHovah
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@kree
@monkyyy
@Snowsquall
@Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
pi_194372847
Goedenavond schatjes :W O+
pi_194372848
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;

18.00; Border Security VER
20.30; Meester Frank Visser SBS6

Kijktip1; 20.20 Zomergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/uit(...)erbindt-met-de-ander

Kijktip2: 21.15 Promenade NPO3
https://www.tvgids.nl/uitgelicht/promenade-is-terug

Filmtip om op te nemen want laat; 00.25-2.25 The Stanford Prison Eperiment SBS9
https://www.tvgids.nl/fil(...)t-de-hand-liep-1-2-3

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
:W
pi_194372855
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]

:W
O+
pi_194372868
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;

18.00; Border Security VER
20.30; Meester Frank Visser SBS6

Kijktip1; 20.20 Zomergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/uit(...)erbindt-met-de-ander

Kijktip2: 21.15 Promenade NPO3
https://www.tvgids.nl/uitgelicht/promenade-is-terug

Filmtip om op te nemen want laat; 00.25-2.25 The Stanford Prison Eperiment SBS9
https://www.tvgids.nl/fil(...)t-de-hand-liep-1-2-3

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
O+
pi_194372903
Owh die prison experiment daar had ik wel wat over gelezen eerder. Maar heb die nog nooit gezien... mss even kijken boeit me toch niet want mijn dag en nacht ritme is toch al omgedraaid. :P
Do what you love, love what you do!
pi_194372910
quote:
89s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:01 schreef Tassendief het volgende:

[..]

O+
*;
pi_194376894
Ik verveel me te pletter.
pi_194376962
Heeft iedereen een leven ofzo -O- Ben ik ook een keer op tijd klaar met werken -O-

@WcPot
@Tassendief
@Ole
@JayHovah
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@kree
@monkyyy
@Snowsquall
@Van_Poppel
  zondag 2 augustus 2020 @ 22:08:56 #77
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194376978
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:08 schreef praadje het volgende:
Heeft iedereen een leven ofzo -O- Ben ik ook een keer op tijd klaar met werken -O-

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Praadje :W O+

Ik kijk zomergasten :@
pi_194376986
Ik ben me aan het klaarmaken om naar bed te gaan.
pi_194376996
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Praadje :W O+

Ik kijk zomergasten :@
Hmm, net een stukje gekeken. Zit nu op BVN over de ramp op Fukoshima.
pi_194377008
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:09 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben me aan het klaarmaken om naar bed te gaan.
Ja, ik zit ook te wachten tot ik naar bed kan. Slaap lekker lieve Creme. :* :z
pi_194377128
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, ik zit ook te wachten tot ik naar bed kan. Slaap lekker lieve Creme. :* :z
Thanks :* trusten
pi_194377647
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:08 schreef praadje het volgende:
Heeft iedereen een leven ofzo -O- Ben ik ook een keer op tijd klaar met werken -O-

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Ik was eigenlijk vrij maar had een collega gematst om zijn dienst over te nemen :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2020 @ 22:50:12 #83
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194377660
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:08 schreef praadje het volgende:
Heeft iedereen een leven ofzo -O- Ben ik ook een keer op tijd klaar met werken -O-

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Ja sorry lieverd :* , heb een leven :P heb een nieuwe mobiele airco uitgezocht en besteld *O*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_194380913
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:08 schreef praadje het volgende:
Heeft iedereen een leven ofzo -O- Ben ik ook een keer op tijd klaar met werken -O-

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Veel laat werken hier. Afgelopen weekend gewerkt . Vanmiddag/vanavond weer weken.
pi_194381032
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:16 schreef StephanL het volgende:

[..]

Veel laat werken hier. Afgelopen weekend gewerkt . Vanmiddag/vanavond weer weken.
Morgen StephanL werk ze vandaag :W ;)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194381398
:W
pi_194381459
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:02 schreef Tassendief het volgende:
:W
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194381803
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:49 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk vrij maar had een collega gematst om zijn dienst over te nemen :@
Je wat is dat dan :( Mij laten zitten voor een collega -O-
pi_194381812
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 22:50 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ja sorry lieverd :* , heb een leven :P heb een nieuwe mobiele airco uitgezocht en besteld *O*
Pff, ik ben ook maar wat gaan uitzoeken. Een televisie voor op de slaapkamer. Kost alleen maar geld dat vervelen -O- Lekker een airco, die ga je wel nodig hebben de komende week. ^O^
pi_194381827
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:16 schreef StephanL het volgende:

[..]

Veel laat werken hier. Afgelopen weekend gewerkt . Vanmiddag/vanavond weer weken.
Wel op tijd ontspannen hoor lieverd :*
pi_194381836
En goedemorgen schatjes. :W O+ Dan maar gelijk mijn 4 op een rij voor vandaag. *O* *O* *O* *O*
pi_194381967
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:43 schreef praadje het volgende:
En goedemorgen schatjes. :W O+ Dan maar gelijk mijn 4 op een rij voor vandaag. *O* *O* *O* *O*
Goed bezig dat pakt niemand je meer af ;)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194381972
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:40 schreef praadje het volgende:

[..]

Je wat is dat dan :( Mij laten zitten voor een collega -O-
Sorry mijn alles :*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194381981
Drie op een rij
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194381986
En vier op een rij *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194381999
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:55 schreef WcPot het volgende:
En vier op een rij *O*
*O*
pi_194382006
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:56 schreef Tassendief het volgende:

[..]

*O*
Nu jij nog :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194382015
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:58 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nu jij nog :Y
Inderdaad
pi_194382018
Als het mag van praadje en WcPot
pi_194382019
Test 1
pi_194382023
Test 2
pi_194382028
*O*
pi_194382061
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:00 schreef Tassendief het volgende:
*O*
Vijf op een rij :( Opnieuw ~O>
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194382067
1
pi_194382070
2
pi_194382071
3
pi_194382072
4
pi_194382079
Heel goed nu ken ik je weer O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194382082
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:04 schreef WcPot het volgende:
Heel goed nu ken ik je weer O+
O+
pi_194382138
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:04 schreef WcPot het volgende:
Heel goed nu ken ik je weer O+
Gaat wel makkelijker zo zonder foutmeldingen :@
pi_194382196
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:09 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Gaat wel makkelijker zo zonder foutmeldingen :@
Ik moet nog steeds F5'en :( Danny is stom ;(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194382362
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:13 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik moet nog steeds F5'en :( Danny is stom ;(
Ik zal er een topic over openen :@
pi_194382709
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:24 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Ik zal er een topic over openen :@
Omg hehe ja goed idee
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194382821
https://www.omroepwest.nl(...)8751-was-zijn-bussie

Dit is ook wel een zielig verhaal :'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194382870
De Duitsers komen :o
pi_194382936
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:57 schreef WcPot het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)8751-was-zijn-bussie

Dit is ook wel een zielig verhaal :'(
:'(
pi_194383455
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:27 schreef WcPot het volgende:

[..]

Morgen StephanL werk ze vandaag :W ;)
Dankje :W
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:42 schreef praadje het volgende:

[..]

Wel op tijd ontspannen hoor lieverd :*
Uiteraard. ga straks als ik vast In dienst ben 32 uur doen. Is meer dan genoeg en ruimte voor plezier
pi_194384641
Ik ga nog even F1 terugkijken :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194384650
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:17 schreef WcPot het volgende:
Ik ga nog even F1 terugkijken :@
Alleen de start en de laatste 5 ronden zijn leuk. Was echt heel saai.
pi_194384777
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Alleen de start en de laatste 5 ronden zijn leuk. Was echt heel saai.
Oke top dan weet ik dat :) ;)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194384885
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:17 schreef WcPot het volgende:
Ik ga nog even F1 terugkijken :@
Hoop dat je wakker kan blijven.
pi_194384939
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:33 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Hoop dat je wakker kan blijven.
Klopt ik heb nu al gemist waarom Hulkenberg is uitgevallen :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194384959
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:37 schreef WcPot het volgende:

[..]

Klopt ik heb nu al gemist waarom Hulkenberg is uitgevallen :@
Is niet gestart
pi_194384968
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:39 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Is niet gestart
Oke en waarom dan niet :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194384991
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:39 schreef WcPot het volgende:

[..]

Oke en waarom dan niet :@
Pérez heeft zijn auto gesaboteerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194385149
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:40 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Pérez heeft zijn auto gesaboteerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat Max in één race was uitgevallen. Ik zie dat Bottas 58 punten heeft en Max heeft er nu 52
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194386039
Jammer van de laatste pitstop van Max anders had hij kunnen winnen :@ Dan maar geen snelste ronde maar je kan ook niet alles van te voren weten.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387793
Weet iemand toevallig wat er vanavond op tv is :@
pi_194387856
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:49 schreef Tassendief het volgende:
Weet iemand toevallig wat er vanavond op tv is :@
Onze huis omroepster weet dat wel :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387864
Test 1
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387875
Test 2
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387876
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:55 schreef WcPot het volgende:
Test 1
test geslaagd.
pi_194387902
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:56 schreef WcPot het volgende:
Test 2
test mislukt ;(
pi_194387903
Test 3
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387907
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:56 schreef Tassendief het volgende:

[..]

test geslaagd.
Ook één seconde te laat :'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387910
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:57 schreef WcPot het volgende:
Test 3
test geslaagd
pi_194387911
Test 4
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387930
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:49 schreef Tassendief het volgende:
Weet iemand toevallig wat er vanavond op tv is :@
>:)
pi_194387932
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:58 schreef WcPot het volgende:
Test 4
^O^
pi_194387933
Test 5
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387954
De tv.gids van vandaag;

20.30; Wij emigreren SBS6
21.30; Het zal mij een zorg zijn SBS6

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@WcPot
@Tassendief
@Ole
@JayHovah
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@kree
@monkyyy
@Snowsquall
@Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
pi_194387955
Avond :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387958
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;

20.30; Wij emigreren SBS6
21.30; Het zal mij een zorg zijn SBS6

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
_O_
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387960
Goedenavond schatjes :W :*
pi_194387968
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:00 schreef WcPot het volgende:

[..]

_O_
:'( Je bent te laat Wat ben je weer mooi op tijd Potje _O_ _O_

[ Bericht 17% gewijzigd door praadje op 03-08-2020 18:06:34 ]
pi_194387970
:(
pi_194387978
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:

[..]

:'( Je bent te laat
Tassendief is te laat ik niet :{w
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194387984
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:01 schreef WcPot het volgende:

[..]

Tassendief is te laat ik niet :{w
18.00.15
pi_194387986
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:01 schreef WcPot het volgende:

[..]

Tassendief is te laat ik niet :{w
FOK! werkte niet mee :'(
pi_194387992
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:01 schreef Tassendief het volgende:

[..]

FOK! werkte niet mee :'(
:'(
pi_194388009
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:01 schreef praadje het volgende:

[..]

18.00.15
Ik sta anders gewoon op 18:00:00 uur met mijn dagelijkse Avond :W reactie :6
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194388020
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:03 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik sta anders gewoon op 18:00:00 uur met mijn dagelijkse Avond :W reactie :6
Oeps, sorry schatje _O_ _O_
pi_194388036
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:04 schreef praadje het volgende:

[..]

Oeps, sorry schatje _O_ _O_
Ik eis nu wel een rectificatie. :(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194388043
Gelukkig heb ik het 22.22 topic nog ;(
pi_194388057
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:

[..]

:'( Je bent te laat Wat ben je weer mooi op tijd Potje _O_ _O_
pi_194388063
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:06 schreef Tassendief het volgende:
Gelukkig heb ik het 22.22 topic nog ;(
:D
pi_194388075
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:06 schreef praadje het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer nu zijn wij weer vrienden O+ Anders gaat dit ^) natuurlijk nooit door :*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194388103
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer nu zijn wij weer vrienden O+ Anders gaat dit ^) natuurlijk nooit door :*
Nee en dat zouden we natuurlijk niet willen ^)
pi_194388161
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:09 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee en dat zouden we natuurlijk niet willen ^)
https://www.ad.nl/auto/va(...)-naar-huis~ae203950/

Anders laat ik je zo achter :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194388166
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:13 schreef WcPot het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/auto/va(...)-naar-huis~ae203950/

Anders laat ik je zo achter :Y
:D
pi_194388183
Wie gaat er kijken naar "wij emigreren"? Ik ga het wel een kans geven. In een 'ik vertrek' jasje sbs trash.
pi_194388195
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:14 schreef Tassendief het volgende:

[..]

:D
_O- Ik had het gelezen. Strakke actie van die man. Die was wel heel erg boos _O-
pi_194388208
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:16 schreef praadje het volgende:

[..]

_O- Ik had gelezen. Strakke actie van die man. Die was wel heel erg boos _O-
Tag je nu de verkeerde :@
pi_194388229
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:17 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Tag je nu de verkeerde :@
Waar?
pi_194388239
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:16 schreef praadje het volgende:

[..]

_O- Ik had het gelezen. Strakke actie van die man. Die was wel heel erg boos _O-
Dacht dat je wcpot bedoelde :@
pi_194388265
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:19 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dacht dat je wcpot bedoelde :@
Oh ja, die bedoelde ik ook. Scherp van jou ^O^
pi_194388322
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:20 schreef praadje het volgende:

[..]

Oh ja, die bedoelde ik ook. Scherp van jou ^O^
Zou de man nog in leven zijn. Nadat de vrouw een dag later met de trein terug naar huis is gegaan :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194388372
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:24 schreef WcPot het volgende:

[..]

Zou de man nog in leven zijn. Nadat de vrouw een dag later met de trein terug naar huis is gegaan :@
Vast wel. Een echte baas is het. Zeikwijven moet je zo ver mogelijk achterlaten 8-) Ik haat zeikwijven :(
pi_194388414
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;

20.30; Wij emigreren SBS6
21.30; Het zal mij een zorg zijn SBS6

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
:W
pi_194388425
In de tvgids mis ik Max Vakantieman.
pi_194388485
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:31 schreef potjecreme het volgende:
In de tvgids mis ik Max Vakantieman.
Oeps, overheen gekeken. Sorry lieverd :@
pi_194388511
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:35 schreef praadje het volgende:

[..]

Oeps, overheen gekeken. Sorry lieverd :@
Maakt niet uit Typefouten onder voorbehoud :7
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194388525
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:37 schreef WcPot het volgende:

[..]

Maakt niet uit Typefouten onder voorbehoud :7
8-)
pi_194388826
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:37 schreef WcPot het volgende:

[..]

Maakt niet uit Typefouten onder voorbehoud :7
Nope de zweep erover!! ~O>
pi_194388860
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nope de zweep erover!! ~O>
:'( :'(
pi_194388906
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:03 schreef praadje het volgende:

[..]

:'( :'(
O+ :*
pi_194388960
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]

O+ :*
*;
pi_194389021
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nope de zweep erover!! ~O>
:o
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194389357
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nope de zweep erover!! ~O>
:o
pi_194389409
Maar is er al besproken wat we gegeten hebben vanavond :@
pi_194389875
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:44 schreef Tassendief het volgende:
Maar is er al besproken wat we gegeten hebben vanavond :@
Nee :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194389912
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:17 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nee :@
Oh oke :@
pi_194389946
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:17 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nee :@
Je budget gaat wel omhoog in de manager :@
pi_194390044
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:21 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Je budget gaat wel omhoog in de manager :@
:7 8-)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194390113
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:27 schreef WcPot het volgende:

[..]

:7 8-)
Ga je veranderen of wacht je tot je Hamilton kan kopen :@ :P
pi_194390132
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:31 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Ga je veranderen of wacht je tot je Hamilton kan kopen :@ :P
Ik heb zelf nog niet gekeken :@ Maar kom ik al in de buurt?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194390138
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:32 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik heb zelf nog niet gekeken :@ Maar kom ik al in de buurt?
Je hebt nu 26.5 miljoen :@
pi_194390195
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:33 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Je hebt nu 26.5 miljoen :@
En hoeveel kost Hamilton? :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194390225
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:36 schreef WcPot het volgende:

[..]

En hoeveel kost Hamilton? :@
96 miljoen
pi_194390288
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:38 schreef Tassendief het volgende:

[..]

96 miljoen
Dan moet ik nog even maar dan is het seizoen wel voorbij -O- Ik had voor twee races terug Ricciardo maar op het laatste moment toch weer terug geruild/verkocht maar hij had het best goed gedaan de laatste twee wedstrijden :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194390438
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:41 schreef WcPot het volgende:

[..]

Dan moet ik nog even maar dan is het seizoen wel voorbij -O- Ik had voor twee races terug Ricciardo maar op het laatste moment toch weer terug geruild/verkocht maar hij had het best goed gedaan de laatste twee wedstrijden :@
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:41 schreef WcPot het volgende:

[..]

Dan moet ik nog even maar dan is het seizoen wel voorbij -O- Ik had voor twee races terug Ricciardo maar op het laatste moment toch weer terug geruild/verkocht maar hij had het best goed gedaan de laatste twee wedstrijden :@
Maar je staat nog bovenaan *O*
pi_194390523
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:49 schreef Tassendief het volgende:

[..]

[..]

Maar je staat nog bovenaan *O*
En dat voor mijn eerste jaar *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194390619
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:54 schreef WcPot het volgende:

[..]

En dat voor mijn eerste jaar *O*
Maar we halen je weer langzaam in :P
pi_194390660
quote:
80s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:58 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Maar we halen je weer langzaam in :P
8-)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194391196
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:00 schreef WcPot het volgende:

[..]

8-)
:7
pi_194391904
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:44 schreef Tassendief het volgende:
Maar is er al besproken wat we gegeten hebben vanavond :@
Gevuld stokbrood :Y) En jij?
pi_194391994
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 22:28 schreef praadje het volgende:

[..]

Gevuld stokbrood :Y) En jij?
Broodje hamburger :@
pi_194392048
quote:
89s.gif Op maandag 3 augustus 2020 22:34 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Broodje hamburger :@
:9
pi_194392285
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 22:38 schreef praadje het volgende:

[..]

:9
Avondklok al ingegaan :@
pi_194394474
Morgen :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194394551
Mogguh :W
pi_194400814
quote:
89s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:11 schreef Tassendief het volgende:
Mogguh :W
Middag :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194400826
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:23 schreef WcPot het volgende:

[..]

Middag :W
:W
pi_194400871
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:24 schreef Tassendief het volgende:

[..]

:W
TassenGod O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194400899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:28 schreef WcPot het volgende:

[..]

TassenGod O+
WcGod O+
pi_194401035
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:30 schreef Tassendief het volgende:

[..]

WcGod O+
Wat is een FOK!basic account voor 6 maanden :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401166
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:40 schreef WcPot het volgende:

[..]

Wat is een FOK!basic account voor 6 maanden :@
Je kan posten in abo, 5 vrienden aan je lijstje toevoegen en wat dingetjes veranderen :@
pi_194401218
Test 1
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401232
Test 2
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401233
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:55 schreef WcPot het volgende:
Test 1
Vergeet je 4 op een rij niet :@
pi_194401253
test 1
pi_194401254
Test 3
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401270
test 2
pi_194401271
Test 4
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401283
Test 5
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401298
Avond :W
pi_194401299
Avond :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401301
De tv.gids van vandaag;

18.22; Border Patrol RTL5
20.34; De douane in aktie RTL5
20.35; Hello Goodbye NPO1

Filmtip;22.25; The Experiment RTL7 https://www.tvgids.nl/fil(...)ek-in-the-experiment

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@WcPot
@Tassendief
@Ole
@JayHovah
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@kree
@monkyyy
@Snowsquall
@Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
pi_194401306
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;

18.22; Border Patrol RTL5
20.34; De douane in aktie RTL5
20.35; Hello Goodbye NPO1

Filmtip;22.25; The Experiment RTL7 https://www.tvgids.nl/fil(...)ek-in-the-experiment

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
_O_
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:00 schreef WcPot het volgende:
Avond :W
_O_ *;
pi_194401314
Ik hoef niet meer te F5'en *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:00 schreef WcPot het volgende:
Ik hoef niet meer te F5'en *O*
*O* Basic *O*
pi_194401323
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:01 schreef Tassendief het volgende:

[..]

*O* Basic *O*
Mag ik je nu aanraken :@ O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401324
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:00 schreef WcPot het volgende:
Ik hoef niet meer te F5'en *O*
Ik wel. Maar mijn klokje loopt weer goed :Y
pi_194401328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:01 schreef WcPot het volgende:

[..]

Mag ik je nu aanraken :@ O+
Vooruit :@
pi_194401334
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:01 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Vooruit :@
^)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401341
:W
pi_194401343
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:02 schreef potjecreme het volgende:
:W
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:02 schreef potjecreme het volgende:
:W
Potje O+
pi_194401359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:02 schreef WcPot het volgende:

[..]

:W
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:02 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Potje O+
Avond O+
pi_194401362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

[..]

Avond O+
O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

[..]

Avond O+
O+
pi_194401437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:02 schreef potjecreme het volgende:
:W
Avond lieve schat O+
pi_194401542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

[..]

Avond O+
ga jij wat veranderen aan je manager?
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2020 @ 18:26:11 #235
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194401637
Avond schatjes :* :W
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_194401668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:26 schreef Snowsquall het volgende:
Avond schatjes :* :W
Avond allerliefste *;
pi_194401695
Ik heb vandaag een televisie gekocht voor in de slaapkamer. De man van de winkel zei dat hij zelden zo snel een tv verkocht had. Ik ben letterlijk 10 minuten binnen geweest _O-
pi_194401793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:29 schreef praadje het volgende:
Ik heb vandaag een televisie gekocht voor in de slaapkamer. De man van de winkel zei dat hij zelden zo snel een tv verkocht had. Ik ben letterlijk 10 minuten binnen geweest _O-
Zo hoort het ook :Y ;) ^O^
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401798
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:08 schreef praadje het volgende:

[..]

Avond lieve schat O+
:*
pi_194401807
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:18 schreef Tassendief het volgende:

[..]

ga jij wat veranderen aan je manager?
Ik denk dat ik het nog 1 ronde zo laat. Nummer 1 ga ik toch niet meer worden :'(
pi_194401836
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het nog 1 ronde zo laat. Nummer 1 ga ik toch niet meer worden :'(
Dan maar nummer 1 in de subleague :Y
pi_194401893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:35 schreef WcPot het volgende:

[..]

Zo hoort het ook :Y ;) ^O^
Yep, ik hou niet van dat getrut :D
pi_194401904
@Snowsquall , is je airco er al?
pi_194401929
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:38 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dan maar nummer 1 in de subleague :Y
Ga jij nog wijzigen?
pi_194401932
Avond allen :W
Do what you love, love what you do!
pi_194401935
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:42 schreef kree het volgende:
Avond allen :W
Kree God _O_
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194401938
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ga jij nog wijzigen?
Al gekeken maar kon niks :P
pi_194401946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:42 schreef kree het volgende:
Avond allen :W
Kree _O_
pi_194401948
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:43 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Al gekeken maar kon niks :P
Haha
pi_194401963
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Haha
Dus hopen dat norris en sainz het goed doen deze week :P
pi_194401974
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:42 schreef kree het volgende:
Avond allen :W
Avond lieve Kree O+
pi_194401978
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:44 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dus hopen dat norris en sainz het goed doen deze week :P
Ja hoop ik ook.
pi_194401990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ja hoop ik ook.
En de alpha tauri' natuurlijk :@
pi_194402373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;

18.22; Border Patrol RTL5
20.34; De douane in aktie RTL5
20.35; Hello Goodbye NPO1

Filmtip;22.25; The Experiment RTL7 https://www.tvgids.nl/fil(...)ek-in-the-experiment

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
Avond :W

Timing _O_
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:11:17 #255
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194403119
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:41 schreef praadje het volgende:
@:Snowsquall , is je airco er al?
Nee helaas, na een belletje; komt pas 7 aug op zn vroegst }:| Maaaaar ik heb de 16jr oude nog en die doet het nog, de nieuwe wordt een vervanger :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:11:39 #256
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194403127
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:42 schreef kree het volgende:
Avond allen :W
:W
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:19:27 #257
22592 crew  Ole
pi_194403250
:W
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_194403265
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:19 schreef Ole het volgende:
:W
:W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:20:55 #259
22592 crew  Ole
pi_194403274
Ik kijk nu ambulance UK. spannend!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_194403306
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:20 schreef Ole het volgende:
Ik kijk nu ambulance UK. spannend!
Dat kijk ik toevallig ook :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:08:47 #261
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194404007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:19 schreef Ole het volgende:
:W
:W
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_194405300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;

18.22; Border Patrol RTL5
20.34; De douane in aktie RTL5
20.35; Hello Goodbye NPO1

Filmtip;22.25; The Experiment RTL7 https://www.tvgids.nl/fil(...)ek-in-the-experiment

Lieve groet, jullie online omroepster :*

@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel

Typefouten onder voorbehoud ;)
Jaaa *O*

alleen Op1 vanavond voor mij :+
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194405839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:11 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Nee helaas, na een belletje; komt pas 7 aug op zn vroegst }:| Maaaaar ik heb de 16jr oude nog en die doet het nog, de nieuwe wordt een vervanger :P
Ha gelukkig dat je niet onthand bent dan.
pi_194405848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:19 schreef Ole het volgende:
:W
Avond lieve Lee :*
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:56:05 #265
22592 crew  Ole
pi_194405854
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 22:55 schreef praadje het volgende:

[..]

Avond lieve Lee :*
O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:56:38 #266
22592 crew  Ole
pi_194405864
24 uur in ER
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_194405868
Ik zit nu naar The Experiment te kijken. Had er al veel over gehoord maar nog niet gezien. Nog maar net begonnen en ik vind het al best heftig :'(
pi_194406043
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 22:56 schreef praadje het volgende:
Ik zit nu naar The Experiment te kijken. Had er al veel over gehoord maar nog niet gezien. Nog maar net begonnen en ik vind het al best heftig :'(
Ja die is goed he!
En heftig zeker.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194406299
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 23:08 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Ja die is goed he!
En heftig zeker.
Nou inderdaad. Pfff.
pi_194407537
Morgen @Tassendief :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194410236
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 03:37 schreef WcPot het volgende:
Morgen @:Tassendief :W
Mogguh
pi_194413223
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:30 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Mogguh
Middag :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194413226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

Middag :W
:W
pi_194413252
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:08 schreef Tassendief het volgende:

[..]

:W
O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194413258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:11 schreef WcPot het volgende:

[..]

O+
Potje O+
pi_194413295
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:11 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Potje O+
Diefje O+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194413316
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:14 schreef WcPot het volgende:

[..]

Diefje O+
Geen vertraging gehad vandaag :@
pi_194413457
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:16 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Geen vertraging gehad vandaag :@
Nee ik niet 8-) :7
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194413495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:29 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nee ik niet 8-) :7
_O_
pi_194413589
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:33 schreef Tassendief het volgende:

[..]

_O_
(8>
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415347
Rustig hier -O-
pi_194415350
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:53 schreef Tassendief het volgende:
Rustig hier -O-
Mijn tekst :(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415361
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:54 schreef WcPot het volgende:

[..]

Mijn tekst :(
Excuses baas :@
pi_194415363
Test 1
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:55 schreef WcPot het volgende:
Test 1
-O-
pi_194415377
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:55 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Excuses baas :@
Oke ik vergeef het je :* Tevens test 2
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415378
Test :7
pi_194415392
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:55 schreef Tassendief het volgende:

[..]

-O-
Test 3 :)
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415393
Is @praadje er ook :@
pi_194415401
Ik ga nu weer een tekst van je stelen.

Het topic is ook bijna vol :@
pi_194415405
3
pi_194415408
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:57 schreef Tassendief het volgende:
Is @:praadje er ook :@
Is de TV gids aan het samenstellen momentje geduld aub :Y Test 4
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415412
Weer een 18:00:00 topic openen? :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415413
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
pi_194415415
Dan moet die heel snel vol
pi_194415417
3.
pi_194415419
4
pi_194415428
Maak vol dan
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415433
bijna lapo
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194415434
oke
pi_194415435
doei
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')