Nee. Ik slik alleen paracetamol als ik hoofdpijn heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah je slikt (hihihi slikt) de pil door
Ohquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Ik slik alleen paracetamol als ik hoofdpijn heb.
Wist niet dat je sliktequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Ik slik alleen paracetamol als ik hoofdpijn heb.
Misschien moet ik dan maar eens naast je wakker worden om dat te ervaren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Altijd. Als enige van het team die niet verzuurd is. Haaha!
Kweetnie maar ze vroeg niet om een doorgezakt bedquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens naast je wakker worden om dat te ervaren.
Fun fact, ik hou mijn handen af van bezette mannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens naast je wakker worden om dat te ervaren.
hij zelf niet. HAHAHA HOHOHOquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Fun fact, ik hou mijn handen af van bezette mannen
Goedzo sunshine.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik leg er wel betonblokken onder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kweetnie maar ze vroeg niet om een doorgezakt bed
prima, zit ik wel alleen aan jou. Mag je je handen gewoon op je rug houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:47 schreef Amee het volgende:
[..]
snap ikquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij zelf niet. HAHAHA HOHOHO
Moet ik je aanvoelen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:47 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Moet ik daar ook nog om vragen? Dat gaat toch gewoon vrijwillig?
Hij komt aan zichzelf?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij zelf niet. HAHAHA HOHOHO
Kloon van ivo, of2, ehm wie is nog meer een optiequote:
Ja.... eh....quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kloon van ivo, of2, ehm wie is nog meer een optie
Dat sowieso, niks lekkerders dan even over m'n vetrollen aaien.quote:
Vrijgezelle vakantieganger van Fok.. prettig gestoord, lang leve de lol en liefde voor het goede leven. Aangenaam.quote:
Nou hoi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:51 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Vrijgezelle vakantieganger van Fok.. prettig gestoord, lang leve de lol en liefde voor het goede leven. Aangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |