Goed hoor en waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel goed! Een beetje aan het genieten van de zomer.
En bij jou? Zien we je ooit nog terug in DTS?
Zeker mijn cliënten hebben inderdaad geen airco en soms zelfs amper de mogelijkheid om ramen tegen elkaar open te zetten.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 07:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen last van.
Maar niet iedereen heeft dat idd
Patatkraamquote:
Mooi zoquote:
Nee. M'n aarsje doet nog zeer van de vorige keer.quote:
Dat was vast niet mijn schuldquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. M'n aarsje doet nog zeer van de vorige keer.
Jawel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was vast niet mijn schuld
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Waar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:29 schreef ChillBoy het volgende:
Het is koffiekwartiertje nu, toevallig in Den Haag.
Den Haag dat zegt hij toch netquote:
She got the looksquote:
Vast een kloonquote:
Aangepaste tekst is nu jouw brand!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:29 schreef ChillBoy het volgende:
Het is koffiekwartiertje nu, toevallig in Den Haag.
Van mij ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is weer goed.
Sunshine!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En de zon schijnt ook nog.
Ook nog. Wat een mazzel weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En de zon schijnt ook nog.
Ben jij zo vrolijk in de ochtend danquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:37 schreef Amee het volgende:
Ik mis mijn ex collega die mij elke ochtend met Sunshine begroette.
Sorry.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:37 schreef Amee het volgende:
Ik mis mijn ex collega die mij elke ochtend met Sunshine begroette.
Ja en 1x per maand een complete wolkbreuk van een week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij zo vrolijk in de ochtend dan
Hihiquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en 1x per maand een complete wolkbreuk van een week.
Altijd. Als enige van het team die niet verzuurd is. Haaha!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij zo vrolijk in de ochtend dan
Goed dat jij je eigen koers vaart.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Altijd. Als enige van het team die niet verzuurd is. Haaha!
Zelfs dat niet! Ik heb daar echt geen last van. Ik weet het, ik ben rijkelijk gezegend met zonneschijn. 🤪quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en 1x per maand een complete wolkbreuk van een week.
Ah je slikt (hihihi slikt) de pil doorquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Zelfs dat niet! Ik heb daar echt geen last can. Ik weet het, ik ben rijkelijk gezegend met zonneschijn. 🤪
Beste leef!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed dat jij je eigen koers vaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |