wij zijn ook de die hardsquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 06:41 schreef Maanvis het volgende:
Er is al bijna een half uur niet in ONZ gepost behalve het dodetopiquespel
Ik vind dat als je een topique in ONZ gebruikt dat je dan ook in andere topiques in ONZ moet reageren en ook andere topiques moet openen in ONZ, anders is het meer een soort kraken.quote:
dat is echte ONZINquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 06:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind dat als je een topique in ONZ gebruikt dat je dan ook in andere topiques in ONZ moet reageren en ook andere topiques moet openen in ONZ, anders is het meer een soort kraken.
Voor een spel nooit je slaap opofferen Mario.quote:
Lekker, als ik de muts goed heb staan kan ik er wel eens een gaan bakken vandaag...............alhoewel weer niet goed v oor de lijnquote:
nee de pc lopt 57 urenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor een spel nooit je slaap opofferen Mario.
Ach voor een dag of misschien 2quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor een spel nooit je slaap opofferen Mario.
maar wel lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, als ik de must goed heb staan kan ik er wel eens een gaan bakken vandaag...............alhoewel weer niet goed v oor de lijn
O dat is wel heel lang. Waarom laat je hem zo lang aan dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |