Goed idee!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik haal een paar extra dekens erbij vannacht
Stuur hier maar wat naartoe vannachtquote:
Ik maak ff een videoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Stuur hier maar wat naartoe vannacht
quote:
Komt het dan ook hier daarmee?quote:
Thor!quote:
Ja een beugel! Jij bent echt van de wijn, of ook wel eens een biertje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een beugeltje? Die heb ik echt al in jaren niet meer gehad
Ik ben van alles ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja een beugel! Jij bent echt van de wijn, of ook wel eens een biertje?
Smerig spulquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jeez, blijf je erover doorgaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wacht nog steeds op de regen die volgens een niet nader te noemen persoon hier zou zijn
Je had gelijk het onweert hier nou ik bied mijn exusses aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:17 schreef Axa het volgende:
[..]
Jeez, blijf je erover doorgaan?
Had het heul nie over Vlissingen
Wie gaat er nou op een dak zittenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:19 schreef chufi het volgende:
hahaha ik zie 2 vrouwen op een dak zitten
Aahquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je had gelijk het onweert hier nou ik bied mijn exusses aan
Ik zit nu liever op zeequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:38 schreef chufi het volgende:
Beter goed voorbereid op de zware nacht
ik had ook een beugelquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu heb ik wijnWitte ...
sinds ik weet niet wanneer![]()
Ik drink bijna nooit meer alcohol![]()
van mij ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 02:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van mij mag het ... lekker...
valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 02:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... jij bent er nog... met een stuk in je kraag zeker?
Mn SPaanse gaat gestaag zn gangetjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 03:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet ik nog zoeken!!!!!!!!!!
je kijkt de clip niet heh?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn SPaanse gaat gestaag zn gangetje
Deze is voor je Spaanse Topic...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: musica.com disquito - musica.com
We danken hinaru voor het hebben gezweet van de tekst van Yanni's Back to Believe (Yanni feat Jose Jose) .
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 04:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gefeliciteerd Dees! Je bent onze 1 jaar onze Mod !![]()
40+ / [40+ SC #2298] Welkom voor De Dees !
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |