Zozo, 16 hele bitjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft lastig die databases
quote:
Gutierez kent de engineers en de simulator niet dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Otmar Szafnauer:
• Keuze voor Hulk over Guttierrez omdat hij het team al kent, hij kent de engineers, kent de simulator. Heeft jarenlang voor FI gereden.
• Stoffel was geen optie, zit in Berlijn, is ook niet benaderd door RP.
Denk eerder mee te maken heeft dat iets minder lang geleden F1 heeft gereden dan Gutirrez.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gutierez kent de engineers en de simulator niet dus?
Wel een logische keuze uiteraard, maar het argument is wel bijzonder.
Gutierez zit zonder actieve super-licentie. Die moet eerst weer 300km boemelen om hem te heractiveren. Ain't nobody got time for that.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Merc reserve driverquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een logische keuze uiteraard, maar het argument is wel bijzonder.
Maar dan is dat toch ht argument? Zoals het er nu staat, had Gutierrez ook wel mogen starten, maar hebben ze Hulk boven hem verkozen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Gutierez zit zonder super licentie. Die moet eerst weer 300km boemelen om hem te heractiveren.
Dit dus, plus hij heeft nooit gereden voor FI/RP, plus al jaren geen F1 race ervaring meer en er zijn vraagtekens over de superlicentie, maar daar heb ik geen bevestiging meer van gezien.quote:
Al 3 jaar ook...quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Gutierez zit zonder actieve super-licentie. Die moet eerst weer 300km boemelen om hem te heractiveren. Ain't nobody got time for that.
Dit. Superlicentie of niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Denk eerder mee te maken heeft dat iets minder lang geleden F1 heeft gereden dan Gutirrez.
En dus ook van Racing Point & McLarenquote:
Maar waarom staat hij dan berhaupt genoteerd als reserve?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Gutierez zit zonder actieve super-licentie. Die moet eerst weer 300km boemelen om hem te heractiveren. Ain't nobody got time for that.
Doet hij daar ook simwerk voor?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dus ook van Racing Point & McLaren
Geen idee. Maar de reservecoureurs van Merc zijn ook de reservecoureurs van Racing Point en McLaren. RP heeft dit seizoen eerste keus (gaat voor op McLaren)quote:
Dat is nog het minste van z'n problemen nu... complete vloer naar de klote met een beetje pech.quote:
veel zal het niet uitmaken, die staan toch achteraanquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is nog het minste van z'n problemen nu... complete vloer naar de klote met een beetje pech.
Punten uit delen en tot volgende week.quote:
Denk niet ie volgend jaar F1 rijdt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat nee schudden op de pitwall spreekt boekdelen... niet handig van Gio.
Ik verwacht volgend jaar Robert Shwartzman in de Alfa.quote:
Ze hadden hun handen vol aan de Hulkenberg visuals.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:32 schreef franklop het volgende:
Gemiste kans om geen
Lando NORRI
S
In beeld te brengen FIA
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht volgend jaar Robert Shwartzman in de Alfa.
Dat is al snel bij Hamilton danquote:
Dat is balen voor de herenquote:
Blijkbaar een betrouwbaarheids update die ze volgende week bij elke motor gaan doorvoeren, maar voor Hamilton vervroegd hebben vanwege wat ze in de data zagen in Hongarije.quote:
Ze delen de reservecoureurs met Mercedes.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heeft Racing point geen reserverijders die in dit soort gevallen een kans krijgen? Waarom moet de Hulk rijden?
RP heeft de reserverijders van Merc. Maar VAN bereidt zich voor op de FE aankomende week en GUT heeft geen superlicentie en al te lang niet gereden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heeft Racing point geen reserverijders die in dit soort gevallen een kans krijgen? Waarom moet de Hulk rijden?
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze delen de reservecoureurs met Mercedes.
Vandoorne kan niet (zit voor Formule E in Berlijn) en Gutierrez heeft geen superlicentie.
Duidelijk, thanksquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
RP heeft de reserverijders van Merc. Maar VAN bereidt zich voor op de FE aankomende week en GUT heeft geen superlicentie en al te lang niet gereden.
Haha, mooi ja. Maar een comfortabel stoeltje gaat wel een uitdaging worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:52 schreef VacaLoca het volgende:
My right ass cheek is getting a bit numb
Welkom terug Hulkenberg
GVDG = Eva confirmed.quote:
Eerlijk is eerlijk, Eva had wel meer tijdquote:
Grootste voordeel is dat de fabriek letterlijk aan de overkant van de weg ligt en dat een stoeltje daardoor enorm snel te hermaken is.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Haha, mooi ja. Maar een comfortabel stoeltje gaat wel een uitdaging worden.
edit: Sky biedt nu excuses aan voor het taalgebruik van Hulk.![]()
Die knotsgekke Giedo toch ook, altijd in voor een gebbetje.quote:
Vast de leukste thuis, op de deurkruk na.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die knotsgekke Giedo toch ook, altijd in voor een gebbetje.
Gisteren ook alquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die knotsgekke Giedo toch ook, altijd in voor een gebbetje.
Daarom.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren ook al
[ twitter ]
Button en Broadbent trouwens ook
Gemiste kans voor RP om de eerste Somalische coureur op de grid te zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom.
Broadbent was trouwens een logische optie, die kwam uit voor RP in de virtuele GP series.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gemiste kans voor RP om de eerste Somalische coureur op de grid te zetten.
Ze wilde hem ook over zn eigen voorvleugel heen zien stuiteren? (Vettel bahrein)quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Giovinazzi moet zich na de sessie melden bij de wedstrijdleiding. Hij zou artikel 27.4 van het wedstrijdreglement hebben overtreden. Daarin staat dat een coureur niet onnodig langzaam over het circuit mag rijden als dat gevaar oplevert voor anderen
Zeg dat maar niet tegen Hamilton....krijgen we weer een uitgebreide insta-postquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gemiste kans voor RP om de eerste Somalische coureur op de grid te zetten.
Omdat hij vindt dat Verstappen in de weg reed? Dat mag hij toch vindenquote:
Zolang ie hem er niet af rijdt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat hij vindt dat Verstappen in de weg reed? Dat mag hij toch vinden
Het schijnt dat ze niet normaal meer kan lopen sinds Hulk full-time thuis zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk komt de vriendin van Hulk weer vaak in beeld dit weekend, b000000000000hhhhhhh RAM bAM BAM
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk komt de vriendin van Hulk weer vaak in beeld dit weekend, b000000000000hhhhhhh RAM bAM BAM
Dit even ter info.quote:Beschikbaar - Voorraad: 38
Ik geef je weinig kans.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Hamilton deed gek genoeg het tegenovergestelde gisteren, verklaarde dat dit weekend heel goed zou moeten worden voor Mercedes.quote:
Dat lijkt me voldoende grond voor een officiele waarschuwing.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hamilton deed gek genoeg het tegenovergestelde gisteren, verklaarde dat dit weekend heel goed zou moeten worden voor Mercedes.
Toto moet zich dood geschrokken zijn. Dat is niet hoe we rollen bij Mercedes. [
Koning Toto!quote:
Dat was lekker lomp inderdaad...quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dacht ff dat die de hele voorvleugel meenam
Dan wil Lewis hem cancellenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij straks maar geen Africa gaat zingen
Leuk liedje voor plek nummer 263 inderdaad.quote:
Zie jij publiek dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Zit ik naar een herhaling van 2019 te kijken ofzo
#bestfansquote:
Interpunctie. Gebruik het.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:27 schreef RAVW het volgende:
wel leuk gisteren zei Max nog ik zal blij wezen als we een halve sec inlopen op de Merc en nu rijd hij gewoon een halve sec sneller
en dat terwijl ze nog 2,5 sec trager zijn dan de Q vorig jaar!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:27 schreef RAVW het volgende:
wel leuk gisteren zei Max nog ik zal blij wezen als we een halve sec inlopen op de Merc en nu rijd hij gewoon een halve sec sneller
Ja, dat is het bewijs dat het toch echt 2020 is.quote:
0,25 sec langzamer dan Gasly vorig jaar in FP1.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
en dat terwijl ze nog 2,5 sec trager zijn dan de Q vorig jaar!
ja dit zijn bijna de F2 tijdenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
en dat terwijl ze nog 2,5 sec trager zijn dan de Q vorig jaar!
GP 2 enginequote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dit zijn bijna de F2 tijden
Vet geen tijd ? wat is daar gebeurt
Iets met de intercoolerquote:
Maar een halve seconde van Stroll is best knap, dat is toch ook niet zomaar iemandquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hulk gaat even goed met de engineers de balans van de auto afstellen en dan denk ik dat hij er in FP2 al dichter bij zit.
Hulkenberg naar Haas CONFIRMED dusquote:
Max reed op een snellere band.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het is weer warm en Mercedes rijdt gelijk niet meer vooraan. Morgen en zondag zal Mercede gewoon weer voorop rijden.
Niet dan Bottas.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Max reed op een snellere band.
Geweldig (Norris)quote:
Haha leuk dit,quote:
Werd in Oostenrijk wel gezegd dat Mercedes de problemen met de warmte had opgelost.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het is weer warm en Mercedes rijdt gelijk niet meer vooraan. Morgen en zondag zal Mercede gewoon weer voorop rijden.
Joh. Alsof ze bij Mercedes wel volle bak reden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vermogen vd RBR's was kennelijk teruggeschroefd: https://racingnews365.nl/(...)n-in-eerste-training
Beweer ik dat ergens dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Joh. Alsof ze bij Mercedes wel volle bak reden.
OK, had ik gemist, maar lijkt er niet op nu. Als RBR vermogen had teruggeschroefd had Hamilton zelfs op medium band dichter bij moeten zitten, en Bottas op softs helemaal. Morgen en overmorgen, als het koeler is, staan die mercedessen gewoon weer vooraan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd in Oostenrijk wel gezegd dat Mercedes de problemen met de warmte had opgelost.
Volgens Winkelman reed die zijn snelste tijd op hard.quote:
Vind al die “lollige” dingetjes, met name ook tussen die YouTube opmerkingen wel erg flauw worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha leuk dit,
Norris is gewoon een wandelende meme. Eerst al zijn melkgrapjes, daarna dat Rossi mutsje, Baldo Norris en nu Lando Norris
Ik kreeg absoluut niet de indruk dat Mercedes een serieuze poging deed afgelopen sessie.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
OK, had ik gemist, maar lijkt er niet op nu. Als RBR vermogen had teruggeschroefd had Hamilton zelfs op medium band dichter bij moeten zitten, en Bottas op softs helemaal. Morgen en overmorgen, als het koeler is, staan die mercedessen gewoon weer vooraan.
Het is FP1, dus niemand deed datquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kreeg absoluut niet de indruk dat Mercedes een serieuze poging deed afgelopen sessie.
Zeker Hamilton leek de helft van de tijd rustig te cruisen.
En wat hier al gezegd werd... ze zitten nog ver onder de tijden van vorig jaar.
Slechts 0,25s langzamer dan de snelste tijd in FP1 vorig jaar. Verstappen was zelfs sneller dan zijn tijd in FP1 vorig jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kreeg absoluut niet de indruk dat Mercedes een serieuze poging deed afgelopen sessie.
Zeker Hamilton leek de helft van de tijd rustig te cruisen.
En wat hier al gezegd werd... ze zitten nog ver onder de tijden van vorig jaar.
Is een verwijzing naar zijn helmdesign. Daar was een wedstrijd voor onder kinderen. Eva won, en Eva had aan 1 kant vd helm geen plek meer voor de S en zette die dus iets lager.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er grappig aan Norris met een lage s?
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er grappig aan Norris met een lage s?
'Hey Perez, geef eens een Corona door! Met limoen!'quote:
Morgen en overmorgen is er geen hitte.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:17 schreef shiz het volgende:
Hoop dat de zwarte Merc problemen heeft dit weekend met de hitte...
Het is alleen vandaag maar heet.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:17 schreef shiz het volgende:
Hoop dat de zwarte Merc problemen heeft dit weekend met de hitte...
Geen idee. Ik kijk Ziggo. Al heb ik wel F1TV. Maar nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:19 schreef BroesWillems het volgende:
Ben ik de enige die geen Nederlands commentaar heeft op F1TV?
Op Sky, Ted en Damon staan op een tribune wat achtergrondinfo te geven. Ted heeft om een of andere reden een nep-papegaai op z'n schouder zitten, en aan de veren op dat ding kon je zien hoe hard het waaide.quote:
Ah, thanksquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op Sky, Ted en Damon staan op een tribune wat achtergrondinfo te geven. Ted heeft om een of andere reden een nep-papegaai op z'n schouder zitten, en aan de veren op dat ding kon je zien hoe hard het waaide.
Lando hielp pas n de race he?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:28 schreef RAVW het volgende:
nieuwe rage aan het worden dat de rijders nu ook de monteurs gaan helpen om aan de auto tegaan helpen
ja oke ..... zal straks wat worden als een monteur straks even de auto gaat inrijdenquote:
Monaco 2015 was niet genoegquote:
Ziet er meer uit als een vangrailquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een vangrail
Alvast bang voor professor Marko natuurlijkquote:
+1quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:45 schreef Twieki het volgende:
Ik las de crash van Albon hier eerder dan op tv.
Die breekt niet vanzelf uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:48 schreef Twieki het volgende:
Albon deed eigenlijk niks geks? Achterkant brak gewoon uit?
het is wel een stier , je weet het dan maar nooitquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die breekt niet vanzelf uit natuurlijk.
Zoals in de opwarmronde voor een race crashen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:48 schreef bianconeri het volgende:
Ben benieuwd met wat voor excuus Horner deze week gaat komen.
Hij heeft er al een hoop verbruikt om Albon te verdedigen. Eens kijken of hij nog een nieuw excuus heeft om dat constante geblunder te verdedigen.
Het is gewoon een heel vervelend autootje om te besturen, puur gericht op Max' voorkeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
het is wel een stier , je weet het dan maar nooit
Max heeft er ook problemen mee hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel vervelend autootje om te besturen, puur gericht op Max' voorkeuren.
Hij staat iets te hoog zie ik..zal m ff wat lager zettenquote:
Veel te laat op de rem ook.quote:
Je moet een grotere databundel nemenquote:
het is meer je moet met die auto leren rijdenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:55 schreef Ferdii het volgende:
“Het is een lastige auto”
Nee je Moet gewoon leren rijden
Of gewoon een linkje.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:56 schreef Szura het volgende:
Plaats dan gewoon een tweet, kan je zelf bepalen of je dat filmpje afdraait
Of plaats gewoon niets.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:56 schreef Szura het volgende:
Plaats dan gewoon een tweet, kan je zelf bepalen of je dat filmpje afdraait
Viel nog wel mee geloof ik, probleem is dat op de limiet rijden lastig is.quote:
Zelfs een leek weet nog dat die gewoon olie aan het verstoken zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:57 schreef Zorro het volgende:
Toto over de rookwolkjes
"We weten niet waar het vandaan komt"
Nee, vast niet
Zijn de zandzakken die ze zijn aan het oprokenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:57 schreef Zorro het volgende:
Toto over de rookwolkjes
"We weten niet waar het vandaan komt"
Nee, vast niet
Mag je toch wel verwachten van een F1 coureur dat hij snel kan wennenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is meer je moet met die auto leren rijden
albon, maar als je genoeg data hebt kan je het gifje nog zienquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef vosss het volgende:
Vergeten in te schakelen voor FP2.
Heb ik iets gemist?
Grosjean die Max in de weg reedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef vosss het volgende:
Heb ik iets gemist?
VI komt weer terug.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef vosss het volgende:
Heb ik iets gemist?
(lol)quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
albon, maar als je genoeg data hebt kan je het gifje nog zien
...okquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:59 schreef F1gamer het volgende:
Elke keer die gele Renault zie, dan denk ik dat Hulkenberg erin zit
zeker maar blijkbaar doet die auto toch vreemd op de limietquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Mag je toch wel verwachten van een F1 coureur dat hij snel kan wennen
@vosss, heeft altijd genoeg bier en nootjesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jack Dawson is verdronkenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef vosss het volgende:
Heb ik iets gemist?
Geen idee wie dat is, dus die had ook al 10 jaar eerder mogen verzuipen wat mij betreft.quote:
Dat Mercedes wolkjes maakt, en ze weten niet waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef vosss het volgende:
Heb ik iets gemist?
En data. Ik krijg die bundel nooit op wat ik ook doe. Ik gebruik mn telefoon thuis niet eens meer op de wifi, omdat ik toch veel te veel hebquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
@:vosss, heeft altijd genoeg bier en nootjes
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, dus die had ook al 10 jaar eerder mogen verzuipen wat mij betreft.
Dat kreeg ik zojuist al mee pannenkoekquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat Mercedes wolkjes maakt, en ze weten niet waar het vandaan komt.
Hulkenberg spreekt ook Nederlands.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef vosss het volgende:
Heb ik iets gemist?
Serieus?????!?!?!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hulkenberg spreekt ook Nederlands.
Ik ben vooral benieuwd of die vriendin van hem Nederlands spreekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hulkenberg spreekt ook Nederlands.
Amerika is ontdektquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef vosss het volgende:
Heb ik iets gemist?
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je Lebara-tegoed op?quote:
Het staat mij bij dat de betreffende user op vakantie was en de race op zijn mobiel keek. Dan gaat je bundel hard.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:03 schreef Mansjester het volgende:
Het is heel simpel jongens:
Als je geen geld hebt voor voldoende internet op je mobiel,moet je ook niet een forum bezoeken via je mobiel en janken dat je bundel op gaat.
Lebara, dat klinkt als maandverband.quote:
Volgende week mag ie weer meedoen begreep ikquote:
Nog niet 100% zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgende week mag ie weer meedoen begreep ik
Dat is nog niet zeker begreep ik, ivm de vraag of PER 7 of 10 dagen in quarantaine moet.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgende week mag ie weer meedoen begreep ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |