Goedkoop deco dingquote:

Vliegen is geweldig! Wilde destijds gewoon een keer proberen of trein wat was als alternatief. Terugweg vloog ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vliegen is toch geweldig?
Ze gaan het alleen binnenkort CO2 vrij maken, problem solved.

Het ziet eruit als nooit eerder!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe ziet het er bij jou uit vandaag?![]()
Ik heb echt een schurftige hekel aan bus en trein. Vliegtuig vindt ik ook minder erg. Liefst gewoon lekker in mijn eigen auto

Volgens mij komt ie bij de hornbach vandaanquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een vrij hoog action-Gerda gehalte

Ik vindt vliegen ook prima, enige wat me tegenstaat is dat ik lang stil moet zitten. Dat kon ik altijd al moeilijk en nu met die verstijfde poten is dat niet beter gewordenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vliegen is geweldig! Wilde destijds gewoon een keer proberen of trein wat was als alternatief. Terugweg vloog ik.

en waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik trek vliegen vele malen beter dan de trein.

Als ticketkoper snap ik de weerstand echt wel hoor, maar die lage ticketprijzen zijn gewoon niet realistisch/houdbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik klaag er niet overGenoeg om te klagen

Zo’n mooie manier van reizen, snel en comfortabel. Ze noemen het niet voorniets een airbus.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vliegen is geweldig! Wilde destijds gewoon een keer proberen of trein wat was als alternatief. Terugweg vloog ik.

Mensen gebruiken de trein met een ander doel.quote:

Ze noemden het ook weleens een Fokker. Dat waren vliegtuigen die niet van hun zolderkamer kwamen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo’n mooie manier van reizen, snel en comfortabel. Ze noemen het niet voorniets een airbus.
Alleen nog omschakelen op waterstof of via satellieten met een zonnepark in de ruimte. Dat komt binnenkort.![]()

Ik spaar altijd een bingeworthy serie voor in het vliegtuig. Paar afleveringen, tukje, beetje eten, beetje muziek luisteren, even naar buiten staren... uren vliegen zo voorbij.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:26 schreef Karzai het volgende:
maximaal 3 uurtjes daarna begin ik vliegen ook zat te worden

Ik op zich ook wel, vooral omdat ik veel korter dicht op andere (potentiele irrirante) mensen hoef te zitten om dezelfde afstand af te leggenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik trek vliegen vele malen beter dan de trein.

Jammer dat de Concorde niet meer vliegt, daar kon je jezelf tenminste normaal in laten vervoeren zonder het plebs.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen gebruiken de trein met een ander doel.
Mijn tolerantiefactor voor irritante mensen is vrij laag en daar zitten er een stuk meer van in de trein.![]()
De trein stopt, dan is er weer een wisseling van irritante figuren.
Oh ja en vertraging.
Voor de rest ben ik overigens best een sociaal mens

Dit lijkt me prima uit te houden https://www.rovos.com/trains/pullman-suitesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen gebruiken de trein met een ander doel.
Mijn tolerantiefactor voor irritante mensen is vrij laag en daar zitten er een stuk meer van in de trein.![]()
De trein stopt, dan is er weer een wisseling van irritante figuren.
Oh ja en vertraging.
Voor de rest ben ik overigens best een sociaal mens

Ik reis heel graag met de trein. Ben met de trein van Nederland naar München en van München naar Boedapest gereisd paar jaar geleden. Eerste klas, alle ruimte van de wereld, lekker naar buiten staren en een boek lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, vooral omdat ik veel korter dicht op andere (potentiele irrirante) mensen hoef te zitten om dezelfde afstand af te leggenMaar op zich, als de trein even snel zou zijn (of vele malen goedkoper) dan zou ik wel voor de trein kiezen.

Als ze daar Pullman ‘pullman bedden’ hebben....quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit lijkt me prima uit te houden https://www.rovos.com/trains/pullman-suites

Dat is wel het relaxte van met de trein reizenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik reis heel graag met de trein. Ben met de trein van Nederland naar München en van München naar Boedapest gereisd paar jaar geleden. Eerste klas, alle ruimte van de wereld, lekker naar buiten staren en een boek lezen

Ik vlieg alleen met Quatarquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat de Concorde niet meer vliegt, daar kon je jezelf tenminste normaal in laten vervoeren zonder het plebs.

Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vliegen is toch geweldig?
Ze gaan het alleen binnenkort CO2 vrij maken, problem solved.

Bussen zijn de hel op aarde. Toen ik 18 was met zo'n goedkoop busreisje naar Londen geweest. De hele heenreis naast een dame gezeten die zo dik was dat ze ook de helft van mijn stoel nodig hadquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel het relaxte van met de trein reizen![]()
Al zijn bussen wel de hel![]()

Ik heb een keer in een vliegtuig gezeten waar mensen ruzie kregen omdat een van de dames ook zeer corpulent was en volgens de dame naast haar elke keer tegen haar aan zat te douwen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bussen zijn de hel op aarde. Toen ik 18 was met zo'n goedkoop busreisje naar Londen geweest. De hele heenreis naast een dame gezeten die zo dik was dat ze ook de helft van mijn stoel nodig had

Met de bus naar Praagquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bussen zijn de hel op aarde. Toen ik 18 was met zo'n goedkoop busreisje naar Londen geweest. De hele heenreis naast een dame gezeten die zo dik was dat ze ook de helft van mijn stoel nodig had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |