In Zwitserland heeft het zogenoemde „Fernverkehr“ (beetje de intercities in NL) allemaal een restauratiewagenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zouden een extra treinstel moeten gebruiken met automaten met eten en drinken en een soort tafeltjes. Beetje afwisseling, stukje lopen enzo, beentjes strekken.
DB had een restauratiewagon in de ICE, dat was het probleem niet. Conducteur kwam ook af en toe vragen of we nog wat wilden kopen en ging dat dan halen (bier en koffie, geen idee of hij ook eten bracht want daarvoor ben ik maar gaan lopen). Was wel leuk toen ze het raam achter de machinist op "panorama modus" zetten, kon je mooi vooruit kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zouden een extra treinstel moeten gebruiken met automaten met eten en drinken en een soort tafeltjes. Beetje afwisseling, stukje lopen enzo, beentjes strekken.
Vliegen is toch geweldig?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, paar jaar geleden Dusseldorf-Wenen (ca 9 uur) per trein gedaan en dat ging zelfs met bier en eten op den duur toch wel vervelen. Vreemd genoeg heb ik dat niet met lange vluchten, maargoed, daar krijg je vaker eten en drinken en je kan films kijken of gewoon je stoel plat leggen en gaan pitten.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedankt voor de felis jongens en meisjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
minder moet je na 7 uur gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eigenlijk weleens 's avonds naar het strand willen maar is het dan nog steeds druk?
Hoe ziet het er bij jou uit vandaag?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, paar jaar geleden Dusseldorf-Wenen (ca 9 uur) per trein gedaan en dat ging zelfs met bier en eten op den duur toch wel vervelen. Vreemd genoeg heb ik dat niet met lange vluchten, maargoed, daar krijg je vaker eten en drinken en je kan films kijken of gewoon je stoel plat leggen en gaan pitten.
Sjoemel meter. .quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zit er een onderbreking in de rode vloeitstof?
Die ice is een prima trein met goed ruimte ook in de 2e klasquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
DB had een restauratiewagon in de ICE, dat was het probleem niet. Conducteur kwam ook af en toe vragen of we nog wat wilden kopen en ging dat dan halen (bier en koffie, geen idee of hij ook eten bracht want daarvoor ben ik maar gaan lopen). Was wel leuk toen ze het raam achter de machinist op "panorama modus" zetten, kon je mooi vooruit kijken.
Ze namen de stille afdeling in de eerste klas ook heel erg serieus, meteen als iemand ook maar iets van geluid maakte kwam er een "shhhh"
Goedkoop deco dingquote:
Vliegen is geweldig! Wilde destijds gewoon een keer proberen of trein wat was als alternatief. Terugweg vloog ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vliegen is toch geweldig?
Ze gaan het alleen binnenkort CO2 vrij maken, problem solved.
Het ziet eruit als nooit eerder!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe ziet het er bij jou uit vandaag?![]()
Ik heb echt een schurftige hekel aan bus en trein. Vliegtuig vindt ik ook minder erg. Liefst gewoon lekker in mijn eigen auto
Volgens mij komt ie bij de hornbach vandaanquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een vrij hoog action-Gerda gehalte
Ik vindt vliegen ook prima, enige wat me tegenstaat is dat ik lang stil moet zitten. Dat kon ik altijd al moeilijk en nu met die verstijfde poten is dat niet beter gewordenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vliegen is geweldig! Wilde destijds gewoon een keer proberen of trein wat was als alternatief. Terugweg vloog ik.
en waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik trek vliegen vele malen beter dan de trein.
Als ticketkoper snap ik de weerstand echt wel hoor, maar die lage ticketprijzen zijn gewoon niet realistisch/houdbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik klaag er niet overGenoeg om te klagen
Zo’n mooie manier van reizen, snel en comfortabel. Ze noemen het niet voorniets een airbus.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vliegen is geweldig! Wilde destijds gewoon een keer proberen of trein wat was als alternatief. Terugweg vloog ik.
Mensen gebruiken de trein met een ander doel.quote:
Ze noemden het ook weleens een Fokker. Dat waren vliegtuigen die niet van hun zolderkamer kwamen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo’n mooie manier van reizen, snel en comfortabel. Ze noemen het niet voorniets een airbus.
Alleen nog omschakelen op waterstof of via satellieten met een zonnepark in de ruimte. Dat komt binnenkort.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |