Volgens is de trein sowieso geen optie als je daar naar toe wilt...quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als iedereen daardoor denkt dat hij zij maar lekker naar de andere kant van de wereld kan vliegen alsof er niks aan de hand is, imho nee..

Exact daar ben ik tegen, dat daar geen belasting op geheven wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:15 schreef Karzai het volgende:
ja omdat er geen belasting wordt geheven op kerosine
https://www.parool.nl/ned(...)e-invoeren~bd18b763/
Tsja, accepteren dat het kost wat het kost. Het is toch bizar dat een vliegticket Spanje goedkoper is dan een retourtje naar Groningen met de trein?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens is de trein sowieso geen optie als je daar naar toe wilt...

quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb knalrode paprika's in de vensterbank ineens.

mja ik klaag er niet overquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact daar ben ik tegen, dat daar geen belasting op geheven wordt.
[..]
Tsja, accepteren dat het kost wat het kost. Het is toch bizar dat een vliegticket Spanje goedkoper is dan een retourtje naar Groningen met de trein?

goulash maken!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb knalrode paprika's in de vensterbank ineens.

Ik wilde eens met de trein naar Londen, maar dat was bijna drie keer zo duur als vliegenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact daar ben ik tegen, dat daar geen belasting op geheven wordt.
[..]
Tsja, accepteren dat het kost wat het kost. Het is toch bizar dat een vliegticket Spanje goedkoper is dan een retourtje naar Groningen met de trein?

Per trein?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Oké als ik facturen opstel is het misschien ook handig om ze op te sturen.

Mwah, paar jaar geleden Dusseldorf-Wenen (ca 9 uur) per trein gedaan en dat ging zelfs met bier en eten op den duur toch wel vervelen. Vreemd genoeg heb ik dat niet met lange vluchten, maargoed, daar krijg je vaker eten en drinken en je kan films kijken of gewoon je stoel plat leggen en gaan pitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
Dan maakt die extra tijd die je onderweg bent niet uit

Waarom zit er een onderbreking in de rode vloeitstof?quote:

Tis dat ie te heet is om beet te pakken anders stuurde ik wat je kant opquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
thuis is toch het beste maar zit niet helemaal in de schaduw... Zou eigenlijk nog zon doen moeten hebben

Hitte ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zit er een onderbreking in de rode vloeitstof?

Ze zouden een extra treinstel moeten gebruiken met automaten met eten en drinken en een soort tafeltjes. Beetje afwisseling, stukje lopen enzo, beentjes strekken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, paar jaar geleden Dusseldorf-Wenen (ca 9 uur) per trein gedaan en dat ging zelfs met bier en eten op den duur toch wel vervelen. Vreemd genoeg heb ik dat niet met lange vluchten, maargoed, daar krijg je vaker eten en drinken en je kan films kijken of gewoon je stoel plat leggen en gaan pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |