En wij maar werken he..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
K lig hier heerlijk op het terras van casa du snack![]()
Beetje bakken en frituren
Het goede leven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
K lig hier heerlijk op het terras van casa du snack![]()
Beetje bakken en frituren
Ik ook niet en heb alles gedaan wat ik moet doen dus ik ga naar huis denk ik. 🙈quote:
ik heb nog genoeg te doen, maar de motivatie ontbreekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb alles gedaan wat ik moet doen dus ik ga naar huis denk ik. 🙈
Lekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
Volgende werkdag voor mij : dinsdag 25 augustus
Lekker, mijn eerstvolgende werkdag is 1 augustus 2020quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn vakantie zit er al bijna weer op... tot en met maandag nog.
Net wel heerlijk in het bos hardgelopen met mijn moeder samen. Ik mag hopen dat ik op mijn 69ste nog zo kan hardlopen als haar.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
Om een of andere reden klinkt het nog ver weg ookquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker, mijn eerstvolgende werkdag is 1 augustus 2020![]()
Komt doordat alles in maart op pauze is gezet enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden klinkt het nog ver weg ook
T/m zondag relaxen, hangen, dakkoffer op auto zetten en spullen inpakkenquote:
Ik heb inderdaad nog steeds een voorjaarsgevoel terwijl de dagen alweer korter wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt doordat alles in maart op pauze is gezet enzo
Nou vanmiddag nog 20km op de mountainbike door het bos met broertje, en vanavond 500quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice. Mijn moeder (78) heeft artrose dus die vindt wandelen al uitdagend genoeg
waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog steeds een voorjaarsgevoel terwijl de dagen alweer korter worden
Klopt dat zijn de bestemmingen. Maandag gaan we, tenzij er ergens een blokkade opgeworpen wordtquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou vanmiddag nog 20km op de mountainbike door het bos met broertje, en vanavond 500
Meter zwemmen.
Dan heb ik mijn triathlon voor dit jaar toch nog gedaan
Waar ging jij ook alweer heen koen?
Duitsland oostenrijk italie was het toch? Wanneer vertrek je?
Ik hoop dat het meevalt voor je. Of dat het pas op de terugweg is en dat je langer moet blijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt dat zijn de bestemmingen. Maandag gaan we, tenzij er ergens een blokkade opgeworpen wordt
is er een race gaande?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had verdorie kaartjes voor deze race.
Dan liever op de terugweg, neem maar voor alle zekerheid een laptop meequote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt voor je. Of dat het pas op de terugweg is en dat je langer moet blijven.
Vrije training nu, de race is zondag.quote:
En is er helemaal geen publiek of kan jij niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrije training nu, de race is zondag.
Is er al een vervanger voor Perez?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrije training nu, de race is zondag.
Helemaal geen publiek, mijn kaarten zijn doorgeschoven naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En is er helemaal geen publiek of kan jij niet?
met zoute roomboter?quote:
gewoon even doorrijden naar de Belgische kust.quote:
ah das ietsquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal geen publiek, mijn kaarten zijn doorgeschoven naar volgend jaar.
belgen blijven beter gewoon daarquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even doorrijden naar de Belgische kust.
Zeeland zit toch grotendeels verstopt met Deutschers?quote:
FTFYquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeeland De kust zit toch grotendeels verstopt met Deutschers.
Duitsers/Belgen jaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeeland zit toch grotendeels verstopt met Deutschers?
Ja die denken lekker in de zon op verkansie zonder mondkapje, Nederland onderhoesten, schijt aan die domme boerenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Duitsers/Belgen ja
Maar nu ook veel Nederlanders en Britten zowaar.
Och, de Nederlanders hoesten elkaar toch wel onder.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die denken lekker in de zon op verkansie zonder mondkapje, Nederland onderhoesten, schijt aan die domme boeren
hier ook (ook Duitsequote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Al moet ik zeggen, het valt me wel op dat er echt veel meer politie op straat zichtbaar is nu.
worden er nog boetes uitgeschreven dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Al moet ik zeggen, het valt me wel op dat er echt veel meer politie op straat zichtbaar is nu.
Nou, het valt me vooral op met m'n sportavonden. Normaliter blijven ze écht niet zo lang kijken naar een clubje bootcampers. Derde week op rij dat er een auto een tijdje bleef staan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier ook (ook Duitsemaar das standaard in deze tijd van 't jaar)
Ja maar Nederland is plotseling vakantieland nummer 1 omdat de rest van Europa mondkapjes verplicht en dan verbrand je bek zo gekquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, de Nederlanders hoesten elkaar toch wel onder.
Of het in praktijk gebeurt, geen idee, maar ze mogen nog wel beboeten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
worden er nog boetes uitgeschreven dan?
Op het strand niet hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar Nederland is plotseling vakantieland nummer 1 omdat de rest van Europa mondkapjes verplicht en dan verbrand je bek zo gek
Joh.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:36 schreef gianni61 het volgende:
cornetto en cup a soup zijn geen goede combinatie
Maar ik wist nog niet dat er cornettos warenquote:
Die hoor je niet dagelijks.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Deze kwamen net overvliegen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)omen-militairen.html
Moet jij niet jouw mening geven over alle soorten ijs van Ola en Mars?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Deze kwamen net overvliegen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)omen-militairen.html
Familie van me wil overkomen aankomend weekend.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het strand niet hoor.
Maar ik denk dat er meer een niet willen vliegen en toch een mooi strand willen achtersteekt.
Dat is meer Frantic zijn USP.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij niet jouw mening geven over alle soorten ijs van Ola en Mars?
Heel simpel, het wordt gewoon tijd dat vliegen eens gaat kosten wat het daadwerkelijk kost.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Familie van me wil overkomen aankomend weekend.
Is there any sun in Holland?
Yep a lot at the moment.
Do we have to wear facemasks?
Negative.
Are shops and restaurants open for the general public?
Affirmative.
Allright we are coming over, brace for impact.
neinquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel simpel, het wordt gewoon tijd dat vliegen eens gaat kosten wat het daadwerkelijk kost.
Ik blijf het wel tof vinden, dat hij naar behoren Nederlands praatquote:
Die mensen vliegen nog wel al kost het het tienvoudige.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel simpel, het wordt gewoon tijd dat vliegen eens gaat kosten wat het daadwerkelijk kost.
Heb jou inderdaad nooit een hele mening horen spuien over een eenvoudig ijsje die je als volwassene eigenlijk helemaal niet zou moeten eten.quote:
Welke ijsjes mogen we het dan wel nog over hebben?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jou inderdaad nooit een hele mening horen spuien over een eenvoudig ijsje die je als volwassene eigenlijk helemaal niet zou moeten eten.
@UitStraling zit toch meer in de hoek van big money dus dat betalen ze zonder problemenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
O ja die moet ik nog eens makenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest net aan je kwaneelbroodjes denken
Jij met je volwassenengedragquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jou inderdaad nooit een hele mening horen spuien over een eenvoudig ijsje die je als volwassene eigenlijk helemaal niet zou moeten eten.
Magnums?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke ijsjes mogen we het dan wel nog over hebben?
dit dus.. en gelijk ook de brandstof fatsoenlijk belasten..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet, die TS is 30 weken zwanger maar geen idee hoeveel weken je normaal precies zwanger bentquote:
Is toch zo ontdooit?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten brood uit de vriezer te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |