hier ook (ook Duitsequote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Al moet ik zeggen, het valt me wel op dat er echt veel meer politie op straat zichtbaar is nu.

worden er nog boetes uitgeschreven dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Al moet ik zeggen, het valt me wel op dat er echt veel meer politie op straat zichtbaar is nu.

Nou, het valt me vooral op met m'n sportavonden. Normaliter blijven ze écht niet zo lang kijken naar een clubje bootcampers. Derde week op rij dat er een auto een tijdje bleef staan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier ook (ook Duitsemaar das standaard in deze tijd van 't jaar)

Ja maar Nederland is plotseling vakantieland nummer 1 omdat de rest van Europa mondkapjes verplicht en dan verbrand je bek zo gekquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, de Nederlanders hoesten elkaar toch wel onder.

Of het in praktijk gebeurt, geen idee, maar ze mogen nog wel beboeten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
worden er nog boetes uitgeschreven dan?

Op het strand niet hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar Nederland is plotseling vakantieland nummer 1 omdat de rest van Europa mondkapjes verplicht en dan verbrand je bek zo gek

Joh.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:36 schreef gianni61 het volgende:
cornetto en cup a soup zijn geen goede combinatie

Maar ik wist nog niet dat er cornettos warenquote:

Die hoor je niet dagelijks.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Deze kwamen net overvliegen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)omen-militairen.html

Moet jij niet jouw mening geven over alle soorten ijs van Ola en Mars?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Deze kwamen net overvliegen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)omen-militairen.html

Familie van me wil overkomen aankomend weekend.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het strand niet hoor.
Maar ik denk dat er meer een niet willen vliegen en toch een mooi strand willen achtersteekt.

Dat is meer Frantic zijn USP.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij niet jouw mening geven over alle soorten ijs van Ola en Mars?

Heel simpel, het wordt gewoon tijd dat vliegen eens gaat kosten wat het daadwerkelijk kost.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Familie van me wil overkomen aankomend weekend.
Is there any sun in Holland?
Yep a lot at the moment.
Do we have to wear facemasks?
Negative.
Are shops and restaurants open for the general public?
Affirmative.
Allright we are coming over, brace for impact.

neinquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel simpel, het wordt gewoon tijd dat vliegen eens gaat kosten wat het daadwerkelijk kost.

Ik blijf het wel tof vinden, dat hij naar behoren Nederlands praatquote:

Die mensen vliegen nog wel al kost het het tienvoudige.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel simpel, het wordt gewoon tijd dat vliegen eens gaat kosten wat het daadwerkelijk kost.

Heb jou inderdaad nooit een hele mening horen spuien over een eenvoudig ijsje die je als volwassene eigenlijk helemaal niet zou moeten eten.quote:

Welke ijsjes mogen we het dan wel nog over hebben?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jou inderdaad nooit een hele mening horen spuien over een eenvoudig ijsje die je als volwassene eigenlijk helemaal niet zou moeten eten.

@UitStraling zit toch meer in de hoek van big money dus dat betalen ze zonder problemenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]

O ja die moet ik nog eens makenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest net aan je kwaneelbroodjes denken

Jij met je volwassenengedragquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jou inderdaad nooit een hele mening horen spuien over een eenvoudig ijsje die je als volwassene eigenlijk helemaal niet zou moeten eten.

Magnums?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke ijsjes mogen we het dan wel nog over hebben?

dit dus.. en gelijk ook de brandstof fatsoenlijk belasten..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]

Ik weet niet, die TS is 30 weken zwanger maar geen idee hoeveel weken je normaal precies zwanger bentquote:

Is toch zo ontdooit?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten brood uit de vriezer te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |