is er een race gaande?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had verdorie kaartjes voor deze race.

Dan liever op de terugweg, neem maar voor alle zekerheid een laptop meequote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt voor je. Of dat het pas op de terugweg is en dat je langer moet blijven.

Vrije training nu, de race is zondag.quote:

En is er helemaal geen publiek of kan jij niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrije training nu, de race is zondag.

Is er al een vervanger voor Perez?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrije training nu, de race is zondag.

Helemaal geen publiek, mijn kaarten zijn doorgeschoven naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En is er helemaal geen publiek of kan jij niet?

met zoute roomboter?quote:

gewoon even doorrijden naar de Belgische kust.quote:

ah das ietsquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal geen publiek, mijn kaarten zijn doorgeschoven naar volgend jaar.

belgen blijven beter gewoon daarquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even doorrijden naar de Belgische kust.

Zeeland zit toch grotendeels verstopt met Deutschers?quote:

FTFYquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeeland De kust zit toch grotendeels verstopt met Deutschers.

Duitsers/Belgen jaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeeland zit toch grotendeels verstopt met Deutschers?

Ja die denken lekker in de zon op verkansie zonder mondkapje, Nederland onderhoesten, schijt aan die domme boerenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Duitsers/Belgen ja
Maar nu ook veel Nederlanders en Britten zowaar.

Och, de Nederlanders hoesten elkaar toch wel onder.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die denken lekker in de zon op verkansie zonder mondkapje, Nederland onderhoesten, schijt aan die domme boeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |