Wil het erin klimmen inmiddels een beetje lukken, en zijn er filmpjes van de eerste poging?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjj nee zou geen goed idee zijn voor jou nee. Je kan je er wel makkelijk uit laten vallen maar dat is denk ik ook niet de oplossing
Ja straks als ik weer binnen ben. Ik lig nogquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Linkje of iets. Ik heb 2 bomen op precies de goede afstand.
Het lukt!! En nee geen filmpjesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil het erin klimmen inmiddels een beetje lukken, en zijn er filmpjes van de eerste poging?
Voor jou ook begonnen! Fijne vakantiequote:
Lijkt me heerlijk zo'n hangmat, lekker een beetje wiebelen en wegdromen.quote:
Dank je wel! Goed begin hoor dit, ik zat vanmorgen al om half acht op kantoor, maar kon wel om 12 uur al lekker naar huis en toen meteen maar het water op.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja straks als ik weer binnen ben. Ik lig nog![]()
Maar wat ik al eerder tegen je zei: mijn bomen zijn nog niet stevig genoeg dus hij hangt nu op staanders tussen die bomen in.
De week is nog niet voorbijquote:
Positief zijn , komt vast goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De week is nog niet voorbij![]()
Maar de voorspellingen zien er volgende week goed uit voor Texel.
Vermoed dat mensen op mobiel daar anders over denkenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Harry is wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeikerdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoed dat mensen op mobiel daar anders over denken
PP-sound is anoniem.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel af en toe komt ie ff langs en is gelijk weer weg
noemen we dit de david bowie van onze generatiequote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Harry is wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |