Jij moet helemaal je muil houden. Groetjes.quote:
Hey lampiequote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je muil houden. Groetjes.
Sikkeneurig figuurquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je muil houden. Groetjes.
Inspiratieloze kwal... je valt in herhaling met je opmerkingen en seksueel gelul. Sneuquote:
Ik heb iedere dag weekend, proost .quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:01 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom zou je alleen in het weekend mogen drinken![]()
En geldt dit alleen voor oudjes![]()
En wat zijn oudjes.
Proost en groet aan Mo.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:01 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom zou je alleen in het weekend mogen drinken![]()
En geldt dit alleen voor oudjes![]()
En wat zijn oudjes.
Espriiiiiquote:
Heerlijk gehangen. Hij is echt hemels. Deint heel zachtjes heen en weer zalig! Je kan t ook vastzetten dat ie dat niet doet maar ik hou ervan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:05 schreef espri het volgende:
[..]
Hey regenboogzusje, prut he?
Lekker gehangen vandaag?
Welke heb je gekocht dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk gehangen. Hij is echt hemels. Deint heel zachtjes heen en weer zalig! Je kan t ook vastzetten dat ie dat niet doet maar ik hou ervan.
Zo blij mee. Vanavond erop liggen en sterren kijken!
Heerlijk zeg, word bijna jaloers.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk gehangen. Hij is echt hemels. Deint heel zachtjes heen en weer zalig! Je kan t ook vastzetten dat ie dat niet doet maar ik hou ervan.
Zo blij mee. Vanavond erop liggen en sterren kijken!
Nee... dit is geen mooi weer voor mij.quote:
Eentje met dwarslatjes zodat je niet krom ligt.quote:
Iets te heet he?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee... dit is geen mooi weer voor mij.
Owjj nee zou geen goed idee zijn voor jou nee. Je kan je er wel makkelijk uit laten vallen maar dat is denk ik ook niet de oplossingquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:08 schreef espri het volgende:
[..]
Heerlijk zeg, word bijna jaloers.
Ik kom er nooit meer uit als ik er eenmaal in lig dus doe het maar niet![]()
Hoop dat je vanavond vele mooie sterren mag zien.
Linkje of iets. Ik heb 2 bomen op precies de goede afstand.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eentje met dwarslatjes zodat je niet krom ligt.
Ik heb beeld nu maar nee, laat ik het maar aan jou over om in zoiets te liggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjj nee zou geen goed idee zijn voor jou nee. Je kan je er wel makkelijk uit laten vallen maar dat is denk ik ook niet de oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |