Het zal toch je huisarts zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:38 schreef polderturk het volgende:
De oplossing voor Corona volgens deze huisarts. Geef je Anus een zonnebad. Zie foto.
[ twitter ]
Straks helpt het ook wel, ik bedoel is het getest?quote:
quote:
quote:Marije Berkelaar, de eerste medicijnvrije huisarts van Nederland.
Sinds een aantal jaar ben ik wakker. Mijn pad van zelfontdekking
- Angsten aangaan
- Radical honesty
- Ayahuasca en LSD
- Superhero Academy
- Wim Hof technieken
- Meditatie (vipassana)
- Vasten volgens de Master Cleanse
- Oprichten Stichting Ik ben mezelf
- Mindstillness
- Alchemie jaartraining
Ik werk met pure essentiële oliën en een team van Wellness Advocates.
Ik ben gaan inzien dat de mens een scheppend wezen is met een zelfgenezend vermogen.
Het huidige medische systeem past niet bij hoe ik wens te werken.
Beetje bleekmiddel en desinfectant erbij injecteren, en de crisis is opgelost.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:55 schreef skrn het volgende:
[..]
Straks helpt het ook wel, ik bedoel is het getest?
Nee!
Dus het zomaar onze redding kunnen zijn.
Zolang je je puntjes maar blijf binnenhalen en je geen tuchtcommissie op je dak krijgt kan je best een tijdje je gang gaan. Helaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]![]()
Kan dat gewoon in Nederland, een actieve huisarts die geen medicijnen wilt voorschrijven?
Nee. Per definitie niet. Een overheid heeft niets te zoeken achter de voordeur.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:23 schreef nostra het volgende:
Volgens Boumans moeten er bestuursrechtelijk meer mogelijkheden komen. ,,Bijvoorbeeld het recht om bij mensen binnen te kijken, of om een feestje te kunnen beëindigen.
We hebben juist een grondwet om NL te beschermen tegen iedereen met ideeën die tegen onze grondwet zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als de centrale regering het volledig laat afwijken worden dit soort ongekozen bureaucraten (zowel de veiligheidsregio als de burgemeesters) steeds brutaler. Eigenlijk zegt hij in heel veel woorden dat de Grondwet bij het grof vuil moet worden gezet, want meneer heeft een crisis te bestrijden.
Zo zie je ook maar weer, het NSB-virus is ook nog niet uitgeroeid in NL.quote:
Ik denk dat zij zichzelf huisarts noemt zonder de papieren te hebben, lijkt me niet dat je hiermee echt het vak van huisarts mag uitvoeren. En als dat wel het geval is hebben we toch wel een probleemquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]![]()
Kan dat gewoon in Nederland, een actieve huisarts die geen medicijnen wilt voorschrijven?
Dat deed het al een tijdje, maar met deze periode proberen ze overal een smoes van te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:05 schreef Rlz12 het volgende:
[..]
Inderdaad. Leuk dat het gericht is op feestjes, maar met deze mogelijkheid is simpelweg niemand meer veilig achter de voordeur. Zelfs als covid-19 de mortaliteit van ebola had, moet je hier niet aan beginnen. Controledrang op burgers begint echt door te slaan.
De min-een-strepers hebben ook hun zegje. Nadenken kunnen ze niet, vandaar deze zwart-wit beredenering.quote:Boa's:mondkapjesplicht is nodig
De Nederlandse BOA Bond vindt dat het
op drukke plekken onmogelijk is zonder
mondkapjesplicht de orde te handhaven.
De voorzitter van de vakbond voor de
buitengewoon opsporingsambtenaren zegt
dat een verplichting het werk een stuk
overzichtelijker zou maken.
Gisteren maakten Amsterdam en Rotterdam
bekend dat mondkapjes verplicht worden
op drukke plekken,zoals markten.
"Bij massale overtredingen handhaven op
1,5 meter afstand is niet te doen",zei
voorzitter Kuin tegen BNR."Je moet niet
willekeurig handhaven.Waarom zou een
winkelstraat in Nijmegen anders zijn
dan in Amsterdam?Dat snapt men niet."
Huisarts is een beschermende titel. Dus als ze de titel voert zonder in het BIG register als dusdanig vermeld te staan is ze gewoon strafbaar. [Edit: ze staat erin, maar zou al een tijdje niet meer als huisarts werken, aldus de twitters]quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zichzelf huisarts noemt zonder de papieren te hebben, lijkt me niet dat je hiermee echt het vak van huisarts mag uitvoeren. En als dat wel het geval is hebben we toch wel een probleem
Dat hele verhaal is sowieso bizar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:05 schreef skrn het volgende:
Wat deze al gepost?
https://www.trouw.nl/binn(...)de-cijfers~b1e72922/
Tja, wie adviseert er ook alweer WC Eend?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef Red_85 het volgende:
NOS:
[..]
De min-een-strepers hebben ook hun zegje. Nadenken kunnen ze niet, vandaar deze zwart-wit beredenering.
Pepperspray, wapenstokken, willekeurige verboden die tegen de grondwet zijn. Jaaaaja, bang voor hun baantje van mensen kunnen pesten zeker.
Boa'squote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef Red_85 het volgende:
NOS:
[..]
De min-een-strepers hebben ook hun zegje. Nadenken kunnen ze niet, vandaar deze zwart-wit beredenering.
Pepperspray, wapenstokken, willekeurige verboden die tegen de grondwet zijn. Jaaaaja, bang voor hun baantje van mensen kunnen pesten zeker.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:48 schreef trustychords het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met werken in de reguliere geneeskunde, lever je licentie in en ga lekker bij een of ander kwakzalverscollectief aan de slag. Alsjeblieft zeg.
"U heeft een tumor mevrouw, hier heeft u een lavendel essentiële olie"quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die vrouw is een gevaar voor haar patiënten. Stel je voor dat ze dit aan haar patiënten adviseert.
"De Nederlandse BOA Bond vindt dat het op drukke plekken onmogelijk is zonder mondkapjesplicht de orde te handhaven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef Red_85 het volgende:
NOS:
[..]
Zo stel ik me dat ook altijd voor, als je daar met een gebroken been komt dat zo iemand dan zegt: "Ja, twee maal daags met dit kristal eroverheen en dan dit homeopathisch sapje".quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
"U heeft een tumor mevrouw, hier heeft u een lavendel essentiële olie"
Of iemand een mondkapje op heeft of niet kun je natuurlijk makkelijker zien van een afstand.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:26 schreef galantis het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Maakt het werk overzichtelijker? De logica ontgaat me volledig.
Het lijkt mij niet de bedoeling dat mensen die te dom zijn om een politieopleiding af te ronden hier het beleid gaan bepalen. Ga maar gewoon mensen staande houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef Red_85 het volgende:
NOS:
[..]
Klopt, helaas is rationeel nadenken er niet meer bij voor veel mensen en wordt het klakkeloos geaccepteerd. Alles voor the greater good van volksgezondheid. Als je kritiek uit, ben je een egoïst.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat deed het al een tijdje, maar met deze periode proberen ze overal een smoes van te maken.
Inderdaad. Nu zouden we ook al mondkapjes moeten gaan dragen omdat het dan makkelijker is voor een stel mislukte agenten om te kunnen handhaven...quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet de bedoeling dat mensen die te dom zijn om een politieopleiding af te ronden hier het beleid gaan bepalen. Ga maar gewoon mensen staande houden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:26 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Zo stel ik me dat ook altijd voor, als je daar met een gebroken been komt dat zo iemand dan zegt: "Ja, twee maal daags met dit kristal eroverheen en dan dit homeopathisch sapje".
Ja maar dat is toch een cirkelredenatie. 'Draag een mondkapje zodat we kunnen zien dat je er eentje draagt'quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Of iemand een mondkapje op heeft of niet kun je natuurlijk makkelijker zien van een afstand.
Maar wat willen ze dan doen? Die persoon gaan snipen met een BB-gun? Je zal ze toch echt aan moeten spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |