Ik wist wel dat ze bestaan, maar heb er nog nooit een gekocht/bereidt..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 06:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn toch redelijk algemeen? Volgens mij verkoopt de Lidl ze sowieso.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hey Kwak! Gefeliciteerd joh, wat een leuk nieuws![]()
Leuk om af en toe een verslagje van Tele te lezen.
@:candaasje, wat een leuke excursie.
En dit was ook leuk:
[ afbeelding ]
De bovenste drie courgettes zijn net zo groot als mijn bovenarm.
Dankquote:
Een bietenburger, drie vega balletjes op een stokje, courgette en champignons van de barbecue. Een salade met pijnboompitten en mozzarella, en 3 dun besmeerde stukjes stokbrood. Oh en een theelepel pindasaus en truffelmayo. Magnum als toetje afgeslagen en alleen water gedronken. Ik vind het netjes.quote:
Ook niet echt het leukste om te kiezen. Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een bietenburger, drie vega balletjes op een stokje, courgette en champignons van de barbecue. Een salade met pijnboompitten en mozzarella, en 3 dun besmeerde stukjes stokbrood. Oh en een theelepel pindasaus en truffelmayo. Magnum als toetje afgeslagen en alleen water gedronken. Ik vind het netjes.
Vanavond weer een barbecue. Nog een keer proberen.
Wat is er niet leuk om te kiezen? Ik vond alles lekker.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook niet echt het leukste om te kiezen. Waarom zou je dat doen?
Ik haal er een expert bij op gebied van lekker eten. @JanCees wat denk jij hiervan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk om te kiezen? Ik vond alles lekker.
Hey kwakquote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:33 schreef kwakz0r het volgende:
Dank allen. Ik ben nauwelijks op Fol trouwens, langzaam weer een beetje na maanden weg. Weet niet of t weer in mijn”systeem” komt ook
Zet ons maar weer in je systeemquote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:33 schreef kwakz0r het volgende:
Dank allen. Ik ben nauwelijks op Fol trouwens, langzaam weer een beetje na maanden weg. Weet niet of t weer in mijn”systeem” komt ook
In ieder geval.. kan ze dat binnenkort ook bij jou doenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 06:35 schreef PdeHoog het volgende:
En mogguhIk heb niet genoeg geslapen maar ben wakker en voel me brak
En ii moet twee uur rijden zometeen. Mijn nichtje woont ergens boven Enschede en we gaan langs om het nieuwe hu8s te bewonderen.
Hm denk dat het hier vol zit met experts van lekker eten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er een expert bij op gebied van lekker eten. @:jancees wat denk jij hiervan?
Waarvan?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er een expert bij op gebied van lekker eten. @:jancees wat denk jij hiervan?
Deze post @JanCeesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een bietenburger, drie vega balletjes op een stokje, courgette en champignons van de barbecue. Een salade met pijnboompitten en mozzarella, en 3 dun besmeerde stukjes stokbrood. Oh en een theelepel pindasaus en truffelmayo. Magnum als toetje afgeslagen en alleen water gedronken. Ik vind het netjes.
Vanavond weer een barbecue. Nog een keer proberen.
Hier heeft Mees zijn/haar vleugels ontdekt. Meer dan 4m kunnen nu overbrugd worden. Dat werkt ook wel voor beweging op de vroege morgen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat je om 8 uur richting de koffie wil lopen.. en er iemand enthousiast langs stuitert: just dance he?!
Eerst koffie
Krijg wel mn beweging zo
Waarom is het in godsnaam relevant wat iemand anders vindt?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post @:jancees
Ben benieuwd naar jouw mening.
Klinkt extreem walgelijk en waar is het vlees?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post @:jancees
Ben benieuwd naar jouw mening.
De puberigheid varieert ook wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hier heeft Mees zijn/haar vleugels ontdekt. Meer dan 4m kunnen nu overbrugd worden. Dat werkt ook wel voor beweging op de vroege morgen moet ik zeggen.
Volgens mij gaat dat puberdochterding je nog wel goed af hè?
Denk dat ze zich vervelen dus even hier komen trollen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarom is het in godsnaam relevant wat iemand anders vindt?Er zijn meerdere reden waarom je geen/minder vlees wil eten. Of het nu smaak, ethiek of wel bepaalde gezondheidsredenen zijn.
Myraela heeft naar eigen zeggen een prima BBQ gehad, wat moet een ander daar dan nog over zeggen? Behalve: leuk dat je zo'n fijne avond had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |