Oh ja! Dat wist ik gewoon ookquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Om nou half nl af te gaan voor vegetarische roti is ook zo wat
Maar laat ik nou toevallig gewoon in rotterdam wonen
Wat moet ik me voorstellen bij vegetarische roti ipv de kip?
I'm in.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Volgende culmeet.. vega surinaams in rotterdam
Even iets goeds verzinnen danquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet er overigens wel iets bij verzinnen, want het is niet echt restaurantrestaurant. Meer toko. Snelle goede hap en door.
Door met kaasfondue dan.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet er overigens wel iets bij verzinnen, want het is niet echt restaurantrestaurant. Meer toko. Snelle goede hap en door.
Drank.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat at je?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net de meest beschaafde barbecue ooit gehad. Echt, wat een zelfbeheersing.
Ik deed ooit ergens in de oude haven een cocktail workshopquote:
Mja en ik vind roti wel ook echt akelig lekker.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh ja! Dat wist ik gewoon ook
De vega roti is echt een I cant believe its not chicken ervaring. Is geloof ik van lupinemeel oid. De dame vertelde dat ze heel vaak boze bellers krijgen omdat de bezorgklanten zeker zijn dat ze de verkeerde versie hebben gekregen.
De pom wil ik inderdaad ook eens proberen, maar ik ben elke keer zwak en ga voor de roti omdat die zo goed is.
Wist niet dat gele courgettes bestonden. Gaaf zeg, je tuin doet het goed.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hey Kwak! Gefeliciteerd joh, wat een leuk nieuws![]()
Leuk om af en toe een verslagje van Tele te lezen.
@:candaasje, wat een leuke excursie.
En dit was ook leuk:
[ afbeelding ]
De bovenste drie courgettes zijn net zo groot als mijn bovenarm.
Die zijn toch redelijk algemeen? Volgens mij verkoopt de Lidl ze sowieso.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 06:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wist niet dat gele courgettes bestonden. Gaaf zeg, je tuin doet het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |