abonnement Unibet Coolblue
pi_194336502
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Airco mag niet aan, maar dan pak ik de ventilator wel. Maar als je de foto's ziet van het terrein, gaat het nog wel even duren. 1000 auto's staan daar.
En allerlei meuk die je eigenlijk niet wil verbranden.
pi_194336512
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:49 schreef Blues het volgende:

[..]

_O-
En in de negeermodus :Y)
Ben daarna nog even just dance gaan spelen.
Nu weer tijd voor koffie
pi_194336877
Hier lekker in de airco :)
Straks wel ff lunchwandel naar het parkje hierachter.. genoeg schaduw, nu al zin in.
pi_194336997
T is hier ook nog prima te doen in huis, 23,5. Dat de airco niet aan mag is dus nog geen probleem. De lucht is ook weer blauw, maar ik kan nog niet zien of de brand meester is.

Maar straks lekker lunchen op het balkon, zolang daar nog schaduw is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194337209
Ik heb een drijvend hangmatje in het zwembad. Ligt echt goddelijk.
pi_194337243
beetje vervelend dat ik het badje niet in kan -O- dat was nu heerlijk geweest.

Nieuwe wandelschoenen zijn binnen *O* morgenvroeg eens uitproberen voordat het te warm wordt.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 12:05:43 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194337352
Als de NS slim is, goeien ze de trein naar Zandvoort er uit :X Of kom je met strandtas/ op slippers niet het perron op.

Wat een verstand, nu in een trein richting strand te gaan :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 juli 2020 @ 12:06:52 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194337373
Schipholweg uurtje geleden al helemaal vast _O-. Moet je Haarlem nog door voordat je naar Zandvoort kan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Official ESF Kreviewer vrijdag 31 juli 2020 @ 12:11:38 #165
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194337438
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 23:06 schreef minilot het volgende:

[..]

En wat at jij? :9
Bombai Spice.

Zeer pittige kip als voorgerecht. En zoetige kip als hoofdgerecht. Met naan, want naan kan ik elke dag wel eten.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:12:02 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194337445
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:05 schreef derLudolf het volgende:
Als de NS slim is, goeien ze de trein naar Zandvoort er uit :X Of kom je met strandtas/ op slippers niet het perron op.

Wat een verstand, nu in een trein richting strand te gaan :')
Met de auto kom je er ook niet meer. Zeeweg richting Bloemendaal en Zandvoort staat helemaal vast.
Vanmiddag om 13:00 uur wordt er besloten of ze de toegangswegen helemaal gaan afsluiten.

https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194337448
Ik snap die mensen nooit (ook vorige jaren niet), al jaren weet je dat het op zo'n dag als dit file rijden naar het strand is, en daar zit je met z'n allen bovenop elkaar. Waarom ga je dan toch?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194337452
@Kaatje: Wat staat er precies in de fik? 1000 auto’s?
Loelig van niet kunnen gebruiken van airco. -O-
Armenjeuk is weer weg na 3 nachten smeren met koelzalf zonder rozenolie.
https://www.bipharmaprodu(...)ie---100-g-tube.html
En de ogenjeuk en zandkorrels - niet gerelateerd - bleek te maken te hebben met vulstof in de kunsttranen. Binnen 24 uur na switchen ook opgelost. Thx for asking.

@Lucky ...nog steeds vakantie? narigheid van brandnetels enzo.
Huishoudschoenen werkt ook weer zo lastig.
Heb je al een remedie tegen de jeuk?
pi_194337539
@AnneX, geloof dat er een paar honderd auto's in de fik staan, plus het huis van de eigenaar van het sloopterrein en een schuur. Ook een aantal bomen zijn verloren. Weet nu ook waar het is, ca 15-20 minuten fietsen verderop. Ik dacht eigenlijk dat het veel verder was. Het stonk hier even kort in huis, brandlucht, maar niet genoeg om de mechanische ventilatie uit te zetten en het is nu weer ok.

Fijn dat alles weer jeukvrij is, jeuk is zo erg, maar ook "zandogen" zijn eng.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194337583
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:05 schreef derLudolf het volgende:
Als de NS slim is, goeien ze de trein naar Zandvoort er uit :X Of kom je met strandtas/ op slippers niet het perron op.

Wat een verstand, nu in een trein richting strand te gaan :')
sowieso.. nu naar het strand gaan..

Als mensen nou af en toe eens hun hoofd gebruiken ofzo.

Niet alleen coronatechnisch niet slim.. volgens mij is het huidtechnisch ook niet echt een aanrader


Hier al blij dat het binnen koeler is dan buiten.
Dat is ook weleens anders geweest.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:23:45 #171
221912 minilot
Nancy boy
pi_194337584
Günther besloot vandaag inenen dat golven Het Engste Ding Ooit zijn dus na een ochtend lang dringende verzoeken om een wél in zee zwemmende J. onmiddellijk te gaan redden zijn we nu maar onderweg naar het zwemplasje in de Biesbosch :7 #zomerrrr
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:28:06 #172
221912 minilot
Nancy boy
pi_194337653
@Kreator Eens over naan :9 O+ Volgens mij zou ik intens tevreden wezen met een Indiase maaltijd die louter bestond uit minstens twaalf naans en eventueel iets om ze in te dippen.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:30:30 #173
221912 minilot
Nancy boy
pi_194337689
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

sowieso.. nu naar het strand gaan..

Als mensen nou af en toe eens hun hoofd gebruiken ofzo.

Niet alleen coronatechnisch niet slim.. volgens mij is het huidtechnisch ook niet echt een aanrader

Er was vanmorgen anders plek zat op de Tweede Maasvlakte. Schaduwtentje mee tegen de zon en insmeren - ging prima net ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:36:16 #174
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194337759
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Er was vanmorgen anders plek zat op de Tweede Maasvlakte. Schaduwtentje mee tegen de zon en insmeren - ging prima net ^O^
De tuin is prima. 8-) #huismus-for-life

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:37:47 #175
221912 minilot
Nancy boy
pi_194337784
Goeie hoed voor de kleine knakker *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_194337791
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Er was vanmorgen anders plek zat op de Tweede Maasvlakte. Schaduwtentje mee tegen de zon en insmeren - ging prima net ^O^
ja, daar is het rustig, maar waarom iedereen persé in file naar Zandvoort of Scheveningen of zo wil, duurt tijden voordat je er bent, en als je terug wilt zit je weer uren in de auto. Dan is het toch veel slimmer om te doen wat jullie doen
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:42:09 #177
221912 minilot
Nancy boy
pi_194337841
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ja, daar is het rustig, maar waarom iedereen persé in file naar Zandvoort of Scheveningen of zo wil, duurt tijden voordat je er bent, en als je terug wilt zit je weer uren in de auto. Dan is het toch veel slimmer om te doen wat jullie doen
Ja, dat scheelt uiteraard. Strand zonder voorzieningen (helemaal geen strandtenten daar) en vanmorgen om acht uur al vertrokken voor een ochtendje in zee zwemmen. Om drie uur 's middags in de zon gaan liggen bakken op een loeidruk stuk kust lijkt me ook flink vervelend.
Let me see you stripped down to the bone
pi_194337874
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De tuin is prima. 8-) #huismus-for-life

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk surfpak! :D
pi_194337924
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De tuin is prima. 8-) #huismus-for-life

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leukerd is hij toch!
We have far more in common than that which devides us..
pi_194337955
Naan O+


Ik moet niet aan het strand denken, liever een meertje met bomen eromheen.

Maar op dit moment ben ik net onder mijn fleece plaid vandaan gekropen om even merel was te eten te geven, en ik duik er zo mooi weer onder. Dus het strand was sowieso niet echt een optie geweest :')
pi_194338003
We hebben nieuwe schermen voor de balie *G* *G* *G* *G*
Zo blij mee, niet meer schreeuwen door een soort onzichtbare dikke laag viezig plastic dat er eerst hing.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:55:38 #182
221912 minilot
Nancy boy
pi_194338018
Ik vind strand op zichzelf ook niet zo boeiend maar O+ zee O+ - erg verzot op de zee en ik vind het conceptueel tof om ergens te zijn waar het land ophoudt :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 juli 2020 @ 12:56:09 #183
221912 minilot
Nancy boy
pi_194338026
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:54 schreef Blues het volgende:
We hebben nieuwe schermen voor de balie *G* *G* *G* *G*
Zo blij mee, niet meer schreeuwen door een soort onzichtbare dikke laag viezig plastic dat er eerst hing.
Wat hangt er nu dan? :) En jeej!
Let me see you stripped down to the bone
pi_194338035
Ik zou vroeg gaan wandelen voor echt warm werd :')

Nu maar als de zon niet meer zo fel is dan :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194338047
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou vroeg gaan wandelen voor echt warm werd :')

Nu maar als de zon niet meer zo fel is dan :')
Ja, rond 1 uur is niet heel ideaal :7

Ik ging om 8 uur wandelen *O* Dat was prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194338054
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:23 schreef minilot het volgende:
Günther besloot vandaag inenen dat golven Het Engste Ding Ooit zijn dus na een ochtend lang dringende verzoeken om een wél in zee zwemmende J. onmiddellijk te gaan redden zijn we nu maar onderweg naar het zwemplasje in de Biesbosch :7 #zomerrrr
Ik snap Günther wel, golven zijn heul eng #teamrustigewatertjes
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:02:25 #187
221912 minilot
Nancy boy
pi_194338108
Zwemplas toch maar geskipt en nu op weg naar huis.
J. herinnerde zich op tijd dat hij eigenlijk al om 15:45 op de waterbus naar Rotterdam moet zitten voor z'n eerste borrel met collega's (buiten en plek genoeg) sinds februari :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:05:29 #188
221912 minilot
Nancy boy
pi_194338149
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik snap Günther wel, golven zijn heul eng #teamrustigewatertjes
Nah, golven zijn awesommme! Zou hartstikke willen surfen als ik niet zo'n enorme kluns was.

Dat aangaande, @Barreltje hoe ging je surfles na een slapeloze nacht? :o :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_194338161
Wat is ronddwalen in Breath of the wild en een beetje visjes vangen en zwammetjes plukken en beestjes schieten toch ontspannend O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:08:13 #190
221912 minilot
Nancy boy
pi_194338190
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is ronddwalen in Breath of the wild en een beetje visjes vangen en zwammetjes plukken en beestjes schieten toch ontspannend O+
Ga jij eens rap Ganon verslaan, luiwammes! o|O
Let me see you stripped down to the bone
pi_194338203
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ga jij eens rap Ganon verslaan, luiwammes! o|O
Jonge ik mot nog duizend harten en stamina en wapens voor ik ooit zo ver ben ja!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194338212
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is ronddwalen in Breath of the wild en een beetje visjes vangen en zwammetjes plukken en beestjes schieten toch ontspannend O+
En het kookmuziekje. _O_ Wij hadden een klassieke rolverdeling. Ik verzamelde en kookte en hij maakte dingen dood.
pi_194338247
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

En het kookmuziekje. _O_ Wij hadden een klassieke rolverdeling. Ik verzamelde en kookte en hij maakte dingen dood.
Wij hebben de klassieke rolverdeling dat hij lekker een weekend weg is en ik Zelda :D

Ik ben nu aan de hand van de walkthrough Koroks aan het verzamelen. Iedereen roept dat het onzin is om ze allemaal te willen maar ik vind het perfect om door de gebieden te struinen en lekker te foerageren O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194338257
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat scheelt uiteraard. Strand zonder voorzieningen (helemaal geen strandtenten daar) en vanmorgen om acht uur al vertrokken voor een ochtendje in zee zwemmen. Om drie uur 's middags in de zon gaan liggen bakken op een loeidruk stuk kust lijkt me ook flink vervelend.
oh, jullie waren al vroeg in de grooote golven, vlg. G.
Nu begrijp ik je post!
pi_194338286
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:54 schreef Blues het volgende:
We hebben nieuwe schermen voor de balie *G* *G* *G* *G*
Zo blij mee, niet meer schreeuwen door een soort onzichtbare dikke laag viezig plastic dat er eerst hing.
En nieuwe schermen en het is even een soort van rustig. Hoera voor Blues ( en collega’s) w/
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:18:50 #196
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194338343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wij hebben de klassieke rolverdeling dat hij lekker een weekend weg is en ik Zelda :D

Ik ben nu aan de hand van de walkthrough Koroks aan het verzamelen. Iedereen roept dat het onzin is om ze allemaal te willen maar ik vind het perfect om door de gebieden te struinen en lekker te foerageren O+
De Koroks vond ik zelf niet zo boeiend, maar de shrines wel. Op een gegeven moment heb ik het maar gewoon uitgespeeld, ik was er wel klaar mee.
pi_194338392
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De Koroks vond ik zelf niet zo boeiend, maar de shrines wel. Op een gegeven moment heb ik het maar gewoon uitgespeeld, ik was er wel klaar mee.
Ja ik was op een gegeven moment een beetje aan de dwaal gegaan en had allemaal torens aangetikt, maar ik kwam allemaal dingen tegen waar ik allemaal nog veel te newbie voor was, dus nu allemaal maar even shrines en koroks en rupees om wat sterker te worden. Ik vind het an sich wel leuk om een gebied in zn geheel te tackelen en ook wat beter te leren kennen. Maar goed ik zit nu pas in het tweede gebied waarbij ik dat doe en er zijn bizar veel koroks... dus ik kan me ook niet voorstellen dat ik het tot het eind zo ga doen... Maar het ronddwalen en items scoren is op sommige dagen al genoeg voor me :D

het duurde overigens ziek lang voor ik doorhad dat ik al die mooie beestjes neer moest schieten voor drumsticks :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 juli 2020 @ 13:23:21 #198
22592 crew  Ole
pi_194338408
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:42 schreef borisz het volgende:
De Stairway gaat dicht
https://www.ad.nl/utrecht(...)it-utrecht~ab6c3e9e/

/FOK! Geschiedenis

Oké dochterlief gaat de zaak verbouwen en dan onder een nieuwe naam iets nieuws beginnen. Maar toch.
Ja zag het bij Shownieuws!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_194338461
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Er was vanmorgen anders plek zat op de Tweede Maasvlakte. Schaduwtentje mee tegen de zon en insmeren - ging prima net ^O^
Behalve de golven dan.. Dat is eigenlijk wel cute.
maar goed.. ik heb het niet zo op continu vol in de zon.. dus dan is strand niet echt the place to be ook.

Ondertussen staat hier de halve dag al just dance aan ook... alsof dat niet warm is -O-
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:27:49 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194338476
De Veiligheidsregio Kennemerland roept mensen op om niet meer naar Zandvoort of Bloemendaal te komen.

"Er zijn veel rustigere stranden aan onze kust en aan andere wateren, ik raad u aan om die op te zoeken", zegt voorzitter Marianne Schuurmans. "Al die mensen in Zandvoort zullen straks naar huis willen. Dat betekent lange rijen en veel te volle treinen." Er wordt overlegd of er meer maatregelen moeten worden genomen.

Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)-naar-zandvoort.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194338498
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:27 schreef golfer het volgende:
De Veiligheidsregio Kennemerland roept mensen op om niet meer naar Zandvoort of Bloemendaal te komen.

"Er zijn veel rustigere stranden aan onze kust en aan andere wateren, ik raad u aan om die op te zoeken", zegt voorzitter Marianne Schuurmans. "Al die mensen in Zandvoort zullen straks naar huis willen. Dat betekent lange rijen en veel te volle treinen." Er wordt overlegd of er meer maatregelen moeten worden genomen.

Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)-naar-zandvoort.html
....wat een verrassing. Het is vakantietijd en het wordt >30 graden. Dat hadden we nou niet verwacht zeg, dat mensen naar het strand zouden gaan :o Laten we nu achteraf eens over maatregelen nadenken, zoals meer treinen of zo.

Dus....

|:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194338522
zag net een foto op twitter, flinke groep mensen, dicht op elkaar wachten om de bus in te kunnen richting strand.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:31:51 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194338528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:29 schreef Isabeau het volgende:


....wat een verrassing. Het is vakantietijd en het wordt >30 graden. Dat hadden we nou niet verwacht zeg, dat mensen naar het strand zouden gaan :o Laten we nu achteraf eens over maatregelen nadenken, zoals meer treinen of zo.

Dus....

|:(
De NS heeft al extra (en langere) treinen ingezet en de wegen kunnen nou eenmaal een beperkt aantal auto's verwerken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194338564
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....wat een verrassing. Het is vakantietijd en het wordt >30 graden. Dat hadden we nou niet verwacht zeg, dat mensen naar het strand zouden gaan :o Laten we nu achteraf eens over maatregelen nadenken, zoals meer treinen of zo.

Dus....

|:(
Er zijn ook meer stranden om naar toe te gaan. Die hebben misschien geen strandtenten, maar wel strand en zee
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 13:36:35 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194338591
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

sowieso.. nu naar het strand gaan..

Als mensen nou af en toe eens hun hoofd gebruiken ofzo.

Niet alleen coronatechnisch niet slim.. volgens mij is het huidtechnisch ook niet echt een aanrader


Hier al blij dat het binnen koeler is dan buiten.
Dat is ook weleens anders geweest.
Ik ben ook niet zo'n fan van huidkanker kweken en dat zand aan m'n voeten vind ik ook niks.

Een flinke rit richting de kust zou ik sowieso niet doen, maar mocht ik naar een meer/plas in de buurt gaan en zien dat het te druk is, dan gooi ik het stuur ook direct 180° om :Y

Niet alleen met Corona overigens. Als er voor een café een rij sta dan ga ik daar ook niet heen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194338595
Hoe dan ook, het is elke zomerse dag hetzelfde liedje met gedoe met auto's en treinen en volle stranden, alleen hebben we nu ook nog een pandemie. Waar deze mensen blijkbaar allemaal niet bang voor zijn. Ik wilde iets zeggen over eigen verantwoordelijkheid, maar die zelfde mensen gaan misschien volgend weekend even bij ouders of grootouders op bezoek en die hebben nergens om gevraagd natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194338614
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat hangt er nu dan? :) En jeej!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten haal straks weer weg.

[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 31-07-2020 14:03:12 ]
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:38:41 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194338616
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoe dan ook, het is elke zomerse dag hetzelfde liedje met gedoe met auto's en treinen en volle stranden, alleen hebben we nu ook nog een pandemie. Waar deze mensen blijkbaar allemaal niet bang voor zijn. Ik wilde iets zeggen over eigen verantwoordelijkheid, maar die zelfde mensen gaan misschien volgend weekend even bij ouders of grootouders op bezoek en die hebben nergens om gevraagd natuurlijk.
Dat begrijp ik dus ook niet. De Covid-19 maatregelen worden door grote delen van deze mensen gewoon niet nageleefd en maar klagen...
Zelf nadenken is er blijkbaar niet meer bij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194338623
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:38 schreef Blues het volgende:

Wat een leuke foto's van jou O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:40:30 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194338634
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:39 schreef Isabeau het volgende:

Wat een leuke foto's van jou O+
Ja, ze zit mooi 'achter het raam'. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194338636
Ander nieuws: Reclame is de kracht van de herhaling én de mensheid op de hoogte brengen “van een behoefte, die je nog niet kent” .
Quote van oud-docent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 13:42:35 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194338658
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....wat een verrassing. Het is vakantietijd en het wordt >30 graden. Dat hadden we nou niet verwacht zeg, dat mensen naar het strand zouden gaan :o Laten we nu achteraf eens over maatregelen nadenken, zoals meer treinen of zo.

Dus....

|:(
Waarom moet hemel en aarde bewogen worden voor een paar warme dagen en een autorace. We hebben opzicht best een redelijk kustlijn :+

Langere treinen gaat niet altijd, ten eerste omdat meestal maximaal vier treinstellen kunnen worden gekoppeld. Dat is een "beperking" van de trein. Daarnaast heb je maximale trein lengte, als een trein stopt is het wel handig dat hij langs een perron staat.

Volgens mij is het laatste stuk ook enkelsporig geloof ik? Dan zit je ook met lengte van de passeersporen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194338666
quote:
85s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:38 schreef golfer het volgende:

Dat begrijp ik dus ook niet. De Covid-19 maatregelen worden door grote delen van deze mensen gewoon niet nageleefd en maar klagen...
Zelf nadenken is er blijkbaar niet meer bij.
Nee hoor, jij denkt niet na, sheeple. De mensen met Gezond Verstand (en een immuunsysteem, jij toch ook?) zoals ik, hebben research gedaan op youtube en feesboek en zien dan dat er veel meer mensen aan de griep overlijden dan aan dit (nieuwe) virus en dus is het helemaal niet erg en is prima dat mensen dood gaan, want je gaat toch èrgens aan dood he. maar ik, woke persoon, ga toch wel anders piepen als mijn vader van 55 er aan dood gaat, of de liefste oma van 70 die ik eigenhandig even heb geknuffeld nadat ik op 4 drukke studentenfeesten ben geweest...

-O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194338683
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:40 schreef AnneX het volgende:
Ander nieuws: Reclame is de kracht van de herhaling én de mensheid op de hoogte brengen “van een behoefte, die je nog niet kent” .
Quote van oud-docent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Een leugen die eenmaal uitgesproken wordt, blijft een leugen maar een leugen die duizend keer verteld wordt, wordt de waarheid.” - ene Goebbels.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:48:27 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194338726
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:44 schreef Isabeau het volgende:

“Een leugen die eenmaal uitgesproken wordt, blijft een leugen maar een leugen die duizend keer verteld wordt, wordt de waarheid.” - ene Goebbels.
En zo is het.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194338740
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:48 schreef golfer het volgende:

En zo is het.
En mensen als Poetin en Trump hebben goed opgelet bij die geschiedenisles.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 13:51:13 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194338772
@Isabeau het perron van station Zandvoort ligt aldus Wikipedia tussen een overweg en het stationsgebouw. Langere treinen wordt zonder verbouwing lastig.

Trek ik er even wat anders bij, stikstof. Moet er dan maar een veehouder in Twente stoppen zodat 100km verderop veel mensen naar hetzelfde stukje strand kunnen, een paar dagen per jaar?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 13:52:07 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194338780
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En mensen als Poetin en Trump hebben goed opgelet bij die geschiedenisles.
Dat was fake :P
Hoewel, Vladje heeft natuurlijk in de communistische tijd op school gezeten, dus hoefde hij wat hij op school onderwezen kreeg niet eens als fake te zien :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194338821
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:51 schreef derLudolf het volgende:
@:Isabeau het perron van station Zandvoort ligt aldus Wikipedia tussen een overweg en het stationsgebouw. Langere treinen wordt zonder verbouwing lastig.

Trek ik er even wat anders bij, stikstof. Moet er dan maar een veehouder in Twente stoppen zodat 100km verderop veel mensen naar hetzelfde stukje strand kunnen, een paar dagen per jaar?
Ik lees net van golfer dat de NS al extra treinen in had gezet, daar zit natuurlijk ook een limiet aan.

Maar de berichtgeving blijft grappig. Alsof mensen nog steeds verbaasd zijn dat er zoveel mensen tegelijk op een zomerse vakantiedag richting de (bekende!) stranden trekken.

Dat deden al veel mensen toen alle maatregelen nog een stuk strenger waren en er niet eens horeca open was op de stranden, dus dat het nu nog veel drukker is....is volkomen naar verwachting. Er zijn dus nog veel te weinig mensen die zo'n drukte verwachten en dan maar niet gaan. Of naar een rustiger strand gaan. Wat dan vervolgens met dezelfde problemen van drukte te maken krijgt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194338830
Je zit er goed bij @Blues (en je staat er leuk op), lekker de ruimte ook. Vorige week bij de KNO arts zat de secretaresse in een, duidelijk verbouwd, hokje. Als patient kon je er niet in de buurt komen, dat was goed (iemand probeerde het toch), maar het was wel een beetje een benauwd klein plekje geworden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194338836
Ik snap niet dat er niet gewoon meer dingen verboden worden, het blijkt wel dat beroep doen op gezond verstand geen enkele zin heeft.

Ik snap ook niet dat er mensen met dit weer in de volle zon willen gaan zitten/liggen, maar dat is weer een ander verhaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194338843
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat er niet gewoon meer dingen verboden worden, het blijkt wel dat beroep doen op gezond verstand geen enkele zin heeft.

Ik snap ook niet dat er mensen met dit weer in de volle zon willen gaan zitten/liggen, maar dat is weer een ander verhaal.
dat en dat
We have far more in common than that which devides us..
pi_194338878
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat er niet gewoon meer dingen verboden worden, het blijkt wel dat beroep doen op gezond verstand geen enkele zin heeft.

Ik snap ook niet dat er mensen met dit weer in de volle zon willen gaan zitten/liggen, maar dat is weer een ander verhaal.
Dan worden de mensen van de antiviruswaanzin nog veel bozer :+ Want dan mag je ook al niet naar het strand!

Misschien een idee dat je van te voren kaartjes moet kopen voor het strand en zonder kaartje (danwel voor trein, danwel om je auto te parkeren) krijg je gewoon geen toegang (tenzij te voet of op de fiets). Alleen vereist dat nogal wat logistiek geregel natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 31 juli 2020 @ 14:00:03 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194338895
Volgend weekend weer naar Sapori. Zin in.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 31 juli 2020 @ 14:02:44 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194338932
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat er niet gewoon meer dingen verboden worden, het blijkt wel dat beroep doen op gezond verstand geen enkele zin heeft.

Om een gemiddeld iq van 100 te halen (en dat is al zo'n beetje op de grens van "mij overkomt niks want ik zit toch buiten" heb je een heleboel mensen nodig die daar nog onder zitten.
Gezond verstand bestaat wel, maar die groep is te klein om impact te hebben.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 14:03:42 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194338943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan worden de mensen van de antiviruswaanzin nog veel bozer :+ Want dan mag je ook al niet naar het strand!

Misschien een idee dat je van te voren kaartjes moet kopen voor het strand en zonder kaartje (danwel voor trein, danwel om je auto te parkeren) krijg je gewoon geen toegang (tenzij te voet of op de fiets). Alleen vereist dat nogal wat logistiek geregel natuurlijk.
Jup en wie moet dat controleren? Politie? NS? Gemeente?

Daarom zei ik, gewoon die treinen opheffen. In de spits een paar treinen richting Haarlem en 's middags terug ofzo.

Maar ja, dat is ook lastig controleren natuurlijk...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 31 juli 2020 @ 14:05:12 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194338964
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik snap die mensen nooit (ook vorige jaren niet), al jaren weet je dat het op zo'n dag als dit file rijden naar het strand is, en daar zit je met z'n allen bovenop elkaar. Waarom ga je dan toch?
Omdat jij daar recht op hebt, en er voor alleen jou echt nog wel plek is want al die anderen moeten maar niet gaan.
Je hebt het verdiend, met xyz, om eens uitgebreid op het strand te verbranden, en dat gaat nie-mand je ont-ne-men.
Enzo.

Ofwel mensen die bewijzen dat algemeen stemrecht een dom idee is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194338967
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Je zit er goed bij @:Blues (en je staat er leuk op), lekker de ruimte ook. Vorige week bij de KNO arts zat de secretaresse in een, duidelijk verbouwd, hokje. Als patient kon je er niet in de buurt komen, dat was goed (iemand probeerde het toch), maar het was wel een beetje een benauwd klein plekje geworden.
Ja dit is een redelijk nieuwe balie en kunnen er met 3 zitten. In de praktijk nu meestal maar 1 en soms bij veel spreekuren 2.
Aan mijn linkerkant is dan de opening naar een groot secretariaat, ook fijn want directe lijntjes met je coll.

In september willen ze alle poli's op 1 verdieping hebben.. hopen dat we dan nog net zo ruim zitten. Hier in zkh hebben we ook van die verbouwde bezemkasten ivm ruimtegebrek die dan tot balietje verbouwd zijn.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 14:05:28 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194338969
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:03 schreef derLudolf het volgende:

Daarom zei ik, gewoon die treinen opheffen. In de spits een paar treinen richting Haarlem en 's middags terug ofzo.
Goed plan voor de mensen die woon-werkverkeer per trein doen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194338975
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jup en wie moet dat controleren? Politie? NS? Gemeente?

Daarom zei ik, gewoon die treinen opheffen. In de spits een paar treinen richting Haarlem en 's middags terug ofzo.

Maar ja, dat is ook lastig controleren natuurlijk...
Ja doei, kom ik nooit meer thuis :+ alhoewel ik niet op het traject naar Zvoort zit.
pi_194338986
quote:
82s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:02 schreef Kreator het volgende:

Om een gemiddeld iq van 100 te halen (en dat is al zo'n beetje op de grens van "mij overkomt niks want ik zit toch buiten" heb je een heleboel mensen nodig die daar nog onder zitten.
Gezond verstand bestaat wel, maar die groep is te klein om impact te hebben.
Het is natuurlijk een mooie bell curve, intelligentie. En er zitten een he-le-boel mensen onder dat gemiddelde van 100. En dat lijken mensen die daar flink boven zitten toch niet helemaal te begrijpen; mooi artikel over gelezen ooit. Hebben die geen wiskunde gehad :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194339009
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:05 schreef Blues het volgende:

Ja dit is een redelijk nieuwe balie en kunnen er met 3 zitten. In de praktijk nu meestal maar 1 en soms bij veel spreekuren 2.
Aan mijn linkerkant is dan de opening naar een groot secretariaat, ook fijn want directe lijntjes met je coll.

In september willen ze alle poli's op 1 verdieping hebben.. hopen dat we dan nog net zo ruim zitten. Hier in zkh hebben we ook van die verbouwde bezemkasten ivm ruimtegebrek die dan tot balietje verbouwd zijn.
Och hemel. Wij hadden tot een paar jaar geleden een veel grotere ruimte. Achterin was nog een soort van koffiekamertje waar we de jassen ophingen en er stond (krapjes) een ronde tafel met wat stoeltjes. Toen werd besloten dat het service bureau ook nog een ruimte moest. Dus werd van onze vrij kleine koffiekamer een halletje (voor koffieapparaat en jassen) gemaakt en een kantoortje _O- Ik benijd de mensen die in die kast moeten zitten niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 31 juli 2020 @ 14:13:14 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194339060
Het is eigenlijk heel makkelijk. Alle handhavers een terminal waarop ze een BSN nummer in kunnen invoeren.

Is ie ingevoerd als gevolg van overtreden corona maatregel dan valt de DBC voor Corona en corona gerelateerde gevolgbehandeling automatisch buiten de vergoeding van de verzekeraar. En daarvoor is geen aanvullende polis af te sluiten.

Keuze: gevolg zelf dragen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194339115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:13 schreef fietsie het volgende:
Het is eigenlijk heel makkelijk. Alle handhavers een terminal waarop ze een BSN nummer in kunnen invoeren.

Is ie ingevoerd als gevolg van overtreden corona maatregel dan valt de DBC voor Corona en corona gerelateerde gevolgbehandeling automatisch buiten de vergoeding van de verzekeraar. En daarvoor is geen aanvullende polis af te sluiten.

Keuze: gevolg zelf dragen.
Ohhh...wat zou ik jou graag in discussie willen zien met een paar mensen die ik ken. _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 31 juli 2020 @ 14:18:54 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194339120
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhh...wat zou ik jou graag in discussie willen zien met een paar mensen die ik ken. _O-
Ik zou denk ik die mensen niet serieus kunnen nemen, op geen enkel vlak in hun bestaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194339143
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhh...wat zou ik jou graag in discussie willen zien met een paar mensen die ik ken. _O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194339250
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat er niet gewoon meer dingen verboden worden, het blijkt wel dat beroep doen op gezond verstand geen enkele zin heeft.

Ik snap ook niet dat er mensen met dit weer in de volle zon willen gaan zitten/liggen, maar dat is weer een ander verhaal.
Verbieden betekent ook ‘handhaven’.
Arme Boa’s.
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jup en wie moet dat controleren? Politie? NS? Gemeente?

Daarom zei ik, gewoon die treinen opheffen. In de spits een paar treinen richting Haarlem en 's middags terug ofzo.

Maar ja, dat is ook lastig controleren natuurlijk...
Doe dan gratisss vervoer zonder controle.
pi_194339284
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:13 schreef fietsie het volgende:
Het is eigenlijk heel makkelijk. Alle handhavers een terminal waarop ze een BSN nummer in kunnen invoeren.

Is ie ingevoerd als gevolg van overtreden corona maatregel dan valt de DBC voor Corona en corona gerelateerde gevolgbehandeling automatisch buiten de vergoeding van de verzekeraar. En daarvoor is geen aanvullende polis af te sluiten.

Keuze: gevolg zelf dragen.
Dóen, zou ik zeggen. 👍🏼
pi_194339454
De was ophangen op blote voeten... geen goed idee.. :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 31 juli 2020 @ 14:47:40 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194339472
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
De was ophangen op blote voeten... geen goed idee.. :'(
Iedere vorm van kleding is op t moment overrated.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194339485
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Iedere vorm van kleding is op t moment overrated.
Voetzoolbescherming niet kwam ik net achter!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194339676
Alles voor de barbecue al klaargezet en nu aan het twijfelen of het heel vreemd is als ik gewoon in mn bikini hier lig wanneer mijn vriend straks met collega’s thuiskomt. :’)
pi_194339709
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och hemel. Wij hadden tot een paar jaar geleden een veel grotere ruimte. Achterin was nog een soort van koffiekamertje waar we de jassen ophingen en er stond (krapjes) een ronde tafel met wat stoeltjes. Toen werd besloten dat het service bureau ook nog een ruimte moest. Dus werd van onze vrij kleine koffiekamer een halletje (voor koffieapparaat en jassen) gemaakt en een kantoortje _O- Ik benijd de mensen die in die kast moeten zitten niet.
Vreselijk ja.
In mijn begintijd hier (2007) zaten we met 3 poli's in 1 kast.
Vreselijk. Als je aan de balie zat keek je naar een muur.
pi_194339769
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:07 schreef Myraela het volgende:
Alles voor de barbecue al klaargezet en nu aan het twijfelen of het heel vreemd is als ik gewoon in mn bikini hier lig wanneer mijn vriend straks met collega’s thuiskomt. :’)
Hmm gezien het weer...

Wellicht ligt het aan de collega’s of je dat wel wil :)

Wat denkt je vriend? :D
pi_194339806
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:07 schreef Myraela het volgende:
Alles voor de barbecue al klaargezet en nu aan het twijfelen of het heel vreemd is als ik gewoon in mn bikini hier lig wanneer mijn vriend straks met collega’s thuiskomt. :’)
Ik zou dat niet doen :7 Tegen de tijd dat je ze verwacht korte broek en t-shirt of een rokje of jurkje. Bikini...nee. Maar misschien ben ik wel serieus heel ouderwets of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194339825
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou dat niet doen :7 Tegen de tijd dat je ze verwacht korte broek en t-shirt of een rokje of jurkje. Bikini...nee. Maar misschien ben ik wel serieus heel ouderwets of zo.
Mja ik ook niet.
Maarja IK heb geen sexy bikinilijf :)

Dus ik zelf niet twijfelen.
Maarja het is wel echt heel warm.. dus misschien is dat voor anderen anders :)
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:20:35 #247
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194339834
:W

Net thuis van een ochtend surfen en een lunch + dip erna op O+ het strand O+
Lekker 10 min fietsen naar het "iets" rustiger gedeelte..

K. Heeft ondertussen geen idee hoe die thuis moet komen _O- wordt waarschijnlijk een stukje lopen.. zo maar eens mn hangmat opzetten en relaxen in de tuin
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194339850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik ook niet.
Maarja IK heb geen sexy bikinilijf :)

Dus ik zelf niet twijfelen.
Maarja het is wel echt heel warm.. dus misschien is dat voor anderen anders :)
Zelfs als ik een bikinilijf had zou ik het niet doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194339866
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou dat niet doen :7 Tegen de tijd dat je ze verwacht korte broek en t-shirt of een rokje of jurkje. Bikini...nee. Maar misschien ben ik wel serieus heel ouderwets of zo.
Dit.

Maar anders zeker ook even checken bij vriend.
Het is trouwens wel het tegenovergestelde van hoe Myraela eerst dagen nadacht over wat haar collegas over haar kleding dachten :D
pi_194339875
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Zelfs als ik een bikinilijf had zou ik het niet doen
Ik zou het juist met een bikinilijf niet doen _O- Het laatste wat je wilt is dat de collega's van je vriend zich aan je verlekkeren :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:23:12 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194339877
Gemeente Bloemendaal
22 min geleden:
We zien dat het te druk is richting Bloemendaal en Zandvoort en hebben daarom besloten de toegangswegen af te sluiten. Je kan dus niet meer met de auto of ander motorvoertuig naar de kust komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:23:36 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194339886
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou dat niet doen :7 Tegen de tijd dat je ze verwacht korte broek en t-shirt of een rokje of jurkje. Bikini...nee. Maar misschien ben ik wel serieus heel ouderwets of zo.
En in bikini de deur open doen voor de bezorger? O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194339887
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou het juist met een bikinilijf niet doen _O- Het laatste wat je wilt is dat de collega's van je vriend zich aan je verlekkeren :X
Haha nou.. liever dat dan wat ze nu van me zouden denken :)
pi_194339894
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:23 schreef golfer het volgende:
Gemeente Bloemendaal
22 min geleden:
We zien dat het te druk is richting Bloemendaal en Zandvoort en hebben daarom besloten de toegangswegen af te sluiten. Je kan dus niet meer met de auto of ander motorvoertuig naar de kust komen.
Als ze dat in Scheveningen ook doen dan komt Barrel's verloofde niet meer thuis 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194339899
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

En in bikini de deur open doen voor de bezorger? O-)
Die zien volgens mij echt vanalles de deur open doen :D
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:24:28 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194339900
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:23 schreef Barreltje het volgende:

En in bikini de deur open doen voor de bezorger? O-)
ik zou het in jouw geval gewoon topless doen. 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194339903
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:23 schreef Barreltje het volgende:

En in bikini de deur open doen voor de bezorger? O-)
whut?

Mijn bezorger heet Marjan. En ze is verder niet hot of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:25:12 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194339909
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou het juist met een bikinilijf niet doen _O- Het laatste wat je wilt is dat de collega's van je vriend zich aan je verlekkeren :X
Ik zou daar dus echt schijt aan hebben..
Is toch een leuke opsteker voor je vriend ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194339920
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:25 schreef Barreltje het volgende:

Ik zou daar dus echt schijt aan hebben..
Is toch een leuke opsteker voor je vriend ^O^
Ik ben vast ouderwets dus 8-) Ik vind het echt not done.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194339946
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:24 schreef golfer het volgende:

[..]

ik zou het in jouw geval gewoon topless doen. 8-)
Daar zal de bezorger blij van worden..

Natte kleverige shirtloze vent.

Had daar nooit veel op tegen zo op een afstandje tot ik Met enige regelmaat vanaf werk met de tram vanuit scheveningen naar huis moest en dan in mn nette pak... tegen zo’n natte, halfzanderige, behaarde yukkie moest zitten.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:32:10 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194339999
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar zal de bezorger blij van worden..

Natte kleverige shirtloze vent.


Had daar nooit veel op tegen zo op een afstandje tot ik Met enige regelmaat vanaf werk met de tram vanuit scheveningen naar huis moest en dan in mn nette pak... tegen zo’n natte, halfzanderige, behaarde yukkie moest zitten.
Moi? O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194340004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou dat niet doen :7 Tegen de tijd dat je ze verwacht korte broek en t-shirt of een rokje of jurkje. Bikini...nee. Maar misschien ben ik wel serieus heel ouderwets of zo.
Ik was ook niet echt aan het twijfelen hoor. :D Ik gooi er zo een jurkje overheen. Een van z'n collega's heeft wel haar bikini meegenomen, die wil in het badje. :') Maar ik voel me eigenlijk helemaal niet comfortabel genoeg om in zwemkleding te lopen met mensen die me kennen erbij.
pi_194340066
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Moi? O-)
Wil jij nat en kleverig shirtless tegen mij aan zitten in tram2? :)
pi_194340089
Toen we een paar jaar terug op studiereis naar Boedapest gingen. Moest elk groepje een groepsactiviteit organiseren. Een van die activiteiten was naar het badhuis gaan. Dat heb ik ook maar overgeslagen. :')
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:45:22 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194340197
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wil jij nat en kleverig shirtless tegen mij aan zitten in tram2? :)
Ik geloof niet dat dat mag :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194340303
Kneuzenbestandje gemaakt met alle shrines om aan te vinken welke ik heb behaald :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:54:35 #267
221912 minilot
Nancy boy
pi_194340349
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het laatste wat je wilt is dat de collega's van je vriend zich aan je verlekkeren :X
Dat vind ik nogal een aanname :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_194340353
Vervolg verzekerings soap:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenvatting *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 31-07-2020 16:03:10 ]
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:55:30 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194340361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Myraela het volgende:

Een van z'n collega's heeft wel haar bikini meegenomen, die wil in het badje. :') Maar ik voel me eigenlijk helemaal niet comfortabel genoeg om in zwemkleding te lopen met mensen die me kennen erbij.
Als iedereen maar 1,5 meter afstand houdt...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:55:42 #270
221912 minilot
Nancy boy
pi_194340368
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Een van z'n collega's heeft wel haar bikini meegenomen, die wil in het badje. :')
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_194340371
@Myraela: doe wat voor jou comfortabel voelt. B-)
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:57:34 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_194340394
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben vast ouderwets dus 8-) Ik vind het echt not done.
Niet per se ouderwets hoor. Er zit best wat preutsheid in de huidige tijdgeest in vergelijking met, zeg, 1974 :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:58:08 #273
221912 minilot
Nancy boy
pi_194340401
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:55 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela: doe wat voor jou comfortabel voelt. B-)
Gewoon dit :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_194340404
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet per se ouderwets hoor. Er zit best wat preutsheid in de huidige tijdgeest in vergelijking met, zeg, 1974 :)
Preutsheid is net schoudervullingen en schrunchies...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:59:32 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194340417
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet per se ouderwets hoor. Er zit best wat preutsheid in de huidige tijdgeest in vergelijking met, zeg, 1974 :)
Zouden de collega's toen hun wollen gebreide bruin-grijze zwembroek thuis hebben gelaten en gewoon skinnydippend in de achtertuin de veggies van Myr hebben verorberd?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:00:07 #276
221912 minilot
Nancy boy
pi_194340421
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zouden de collega's toen hun wollen gebreide bruin-grijze zwembroek thuis hebben gelaten en gewoon skinnydippend in de achtertuin de veggies van Myr hebben verorberd?
We zullen het nooit weten :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_194340437
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat mag :o
Hmm flauw
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:01:30 #278
221912 minilot
Nancy boy
pi_194340438
(Ik neem toch aan dat de veggies van Myr verorberen geen eufemisme is? Je weet het nooit bij Fiets :'))
Let me see you stripped down to the bone
pi_194340443
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:
Zouden de collega's toen hun wollen gebreide bruin-grijze zwembroek thuis hebben gelaten en gewoon skinnydippend in de achtertuin de veggies van Myr hebben verorberd?
Er gaan gewoon spareribs, hamburgers, worsten en kipsates op de barbecue hoor. Voordat we dat gesprek weer krijgen.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:02:21 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194340455
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:01 schreef minilot het volgende:
(Ik neem toch aan dat de veggies van Myr verorberen geen eufemisme is? Je weet het nooit bij Fiets :'))
Ik meende een breinverschrompelende opsomming vleesarme vreselijke dingen te hebben zien passeren :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:03:05 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194340470
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er gaan gewoon spareribs, hamburgers, worsten en kipsates op de barbecue hoor. Voordat we dat gesprek weer krijgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik meende een breinverschrompelende opsomming vleesarme vreselijke dingen te hebben zien passeren :D
Ah ok , mijn excuses dan, ik zag in het meelezen tijdens de file iets met veggieballen enzow

Grillze :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194340483
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er gaan gewoon spareribs, hamburgers, worsten en kipsates op de barbecue hoor. Voordat we dat gesprek weer krijgen.
"gesprek"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 16:04:29 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194340493
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:01 schreef minilot het volgende:
(Ik neem toch aan dat de veggies van Myr verorberen geen eufemisme is? Je weet het nooit bij Fiets :'))
Pruim is fruit, geen groente.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194340513
Bikinistress :D

Ik heb denk ik 3x per jaar een bikini aan, dus ik kan er verder niet over meepraten. Heb wel een mooie hoor, maar zou toch ook een jurkje aantrekken als er andere mensen over de vloer kwamen.

Zo, ik kreeg het warm onder mijn dekentje. Was een teken dat m'n lijf het weer een beetje aan begint te kunnen. Nu weer fatsoenlijk aangekleed en wel aan het wachten tot vriend zo klaar is met werken, gaan we een ijsje halen O+
(En cadeaupapier, want zoveel hadden we niet meer om die megaknuffel in te pakken :') )

Verder heeft Mees het vliegen ontdekt, zo leuk O+ Hij/zij weet ook precies wat het voederbakje is, dus er even mee zwaaien en hij/zij komt op je afgevlogen, heel de kamer door. (Ik werd wakker door een pitstop op mijn hoofd, ach ja). Heeft nu een lekker plekje onder vriend zijn monitor gevonden, waar 'ie nu relaxt ligt na eerst een uur luidkeels gekwebbeld te hebben tegen vriend (die blij was met zijn headset :D). Oh, en begint af en toe zachtjes te 'zingen', zoals merels kunnen. O+

(Vriendin van ons heeft aangegeven dat ie zodra 'ie er aan toe is naar haar mag komen. Ze heeft een afgesloten volière en eentje met een klepje naar buiten, kunnen we tegen die tijd even bekijken wat het beste is. Dus dat is superfijn!)
pi_194340528
Oh jezus jullie waren alweer verder.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:01 schreef minilot het volgende:
(Ik neem toch aan dat de veggies van Myr verorberen geen eufemisme is? Je weet het nooit bij Fiets :'))
_O-
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:07:12 #286
221912 minilot
Nancy boy
pi_194340533
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er gaan gewoon spareribs, hamburgers, worsten en kipsates op de barbecue hoor. Voordat we dat gesprek weer krijgen.
Maar misschien niet als het 1974 was :) Macrobiotisch for the win!

Heb je zelf nog dingen gekokkereld voor de bbq straks, Myra? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_194340534
Plonsje gedaan. Het leek me een goed plan een half uur na openingstijd te arriveren. Als er drukte was, dan was die eerste golf vast weg... ik kwam terecht in een wachtrij van een half uur :')
Iedereen hield keurig afstand en aan het water was plek zat. Tot rond een uur of twee een groep luidruchtige jongeren de eigenlijk iets te kleine ruimte naast me innam. Mooi moment om naar huis te gaan.
Buiten stond nog een wachtrij, omdat het strand vol was. Die mensen werden mondjesmaat binnengelaten. Maar iedereen die nu nog aankwam mocht niet aansluiten.

Op FB wat klagers ‘want het is veeeel te druk’. Ik vond het netjes geregeld. Als je op een dag als vandaag meer dan anderhalve meter ruimte verwacht moet je gewoon thuisblijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194340541
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
Bikinistress :D

Ik heb denk ik 3x per jaar een bikini aan, dus ik kan er verder niet over meepraten. Heb wel een mooie hoor, maar zou toch ook een jurkje aantrekken als er andere mensen over de vloer kwamen.

Zo, ik kreeg het warm onder mijn dekentje. Was een teken dat m'n lijf het weer een beetje aan begint te kunnen. Nu weer fatsoenlijk aangekleed en wel aan het wachten tot vriend zo klaar is met werken, gaan we een ijsje halen O+
(En cadeaupapier, want zoveel hadden we niet meer om die megaknuffel in te pakken :') )

Verder heeft Mees het vliegen ontdekt, zo leuk O+ Hij/zij weet ook precies wat het voederbakje is, dus er even mee zwaaien en hij/zij komt op je afgevlogen, heel de kamer door. (Ik werd wakker door een pitstop op mijn hoofd, ach ja). Heeft nu een lekker plekje onder vriend zijn monitor gevonden, waar 'ie nu relaxt ligt na eerst een uur luidkeels gekwebbeld te hebben tegen vriend (die blij was met zijn headset :D). Oh, en begint af en toe zachtjes te 'zingen', zoals merels kunnen. O+

(Vriendin van ons heeft aangegeven dat ie zodra 'ie er aan toe is naar haar mag komen. Ze heeft een afgesloten volière en eentje met een klepje naar buiten, kunnen we tegen die tijd even bekijken wat het beste is. Dus dat is superfijn!)
Goede Mees verhalen, leuk hoe je die ontwikkeling ziet O+
En dat hij een verdergroei plekje heeft *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:09:33 #289
221912 minilot
Nancy boy
pi_194340566
Achgos, die mees! Ergens verrassendish dat babyvogels zichzelf blijkbaar kunnen leren vliegen, dat er dus blijkbaar geen afkijken bij de ouders aan te pas komt. Hm!
Let me see you stripped down to the bone
pi_194340594
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
Bikinistress :D

Ik heb denk ik 3x per jaar een bikini aan, dus ik kan er verder niet over meepraten. Heb wel een mooie hoor, maar zou toch ook een jurkje aantrekken als er andere mensen over de vloer kwamen.

Zo, ik kreeg het warm onder mijn dekentje. Was een teken dat m'n lijf het weer een beetje aan begint te kunnen. Nu weer fatsoenlijk aangekleed en wel aan het wachten tot vriend zo klaar is met werken, gaan we een ijsje halen O+
(En cadeaupapier, want zoveel hadden we niet meer om die megaknuffel in te pakken :') )

Verder heeft Mees het vliegen ontdekt, zo leuk O+ Hij/zij weet ook precies wat het voederbakje is, dus er even mee zwaaien en hij/zij komt op je afgevlogen, heel de kamer door. (Ik werd wakker door een pitstop op mijn hoofd, ach ja). Heeft nu een lekker plekje onder vriend zijn monitor gevonden, waar 'ie nu relaxt ligt na eerst een uur luidkeels gekwebbeld te hebben tegen vriend (die blij was met zijn headset :D). Oh, en begint af en toe zachtjes te 'zingen', zoals merels kunnen. O+

(Vriendin van ons heeft aangegeven dat ie zodra 'ie er aan toe is naar haar mag komen. Ze heeft een afgesloten volière en eentje met een klepje naar buiten, kunnen we tegen die tijd even bekijken wat het beste is. Dus dat is superfijn!)
Voordat Mees gaat verhuizen, kan er nog een filmpje komen van een vliegende en zingende Mees?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194340595
Maar die stranden hè.... de keren dat ik er was plofte iedereen echt pal voor de trappen over de duinen neer, vlakbij de strandtenten. Als je dan 50m verder liep had je zeeën van ruimte.... dan is er toch niks aan de hand*?

Daar kan dan toch wel op gehandhaafd worden?

*Op het reizen met het OV na natuurlijk, als je allemaal op hetzelfde moment gaat. Maar degenen die met de auto komen hebben dat probleem minder, me dunkt?

Reminds me dat we schoonzusje nog even moeten bellen, hoe we het morgen gaan doen. Ik ga niet met 20 man van 13-17uur in een kleine tuin zitten, dat kan echt niet goed gaan. (Zeker niet omdat toch wel een deel meer in het linkerspectrum van die bellcurve valt...zullen we maar zeggen :+ ) Ik wil volgende week nog wel een keer langs mijn oma kunnen gaan. (Ben ik nog niet geweest sinds ze is opgenomen in het verzorgingshuis, dat was bewust)
pi_194340598
Teruggelezen: ik had mijn O+ parasol O+ bij. Al die mensen die in de brandende zo’n liggen bakken, daar snap ik ook niks van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194340614
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voordat Mees gaat verhuizen, kan er nog een filmpje komen van een vliegende en zingende Mees?
+1!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194340618
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:07 schreef minilot het volgende:
Maar misschien niet als het 1974 was :) Macrobiotisch for the win!

Heb je zelf nog dingen gekokkereld voor de bbq straks, Myra? :)
Niets bijzonders, eigenlijk. Ik heb kip, spareribs en courgette gemarineerd, simpele tomatensalade gemaakt en voor de rest komt alles volgens mij zo uit een pakje.
pi_194340638
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede Mees verhalen, leuk hoe je die ontwikkeling ziet O+
En dat hij een verdergroei plekje heeft *O*
Ja, het is echt heel leuk om te zien!

En ik vind het superfijn dat 'ie naar die vriendin kan. Ze runt met haar moeder een 'verantwoorde' zorgboerderij (geen fok, geen slacht, opvangers) vlakbij Breda. Heeft ook zelf laatst eenden en kauwen opgevangen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:09 schreef minilot het volgende:
Achgos, die mees! Ergens verrassendish dat babyvogels zichzelf blijkbaar kunnen leren vliegen, dat er dus blijkbaar geen afkijken bij de ouders aan te pas komt. Hm!
Ja bizar hè? Mees leert zichzelf nu ook pikken naar voedsel; dat is dus nu nog op kale oppervlakten pikken. Maar water drinken kan 'ie al wel zelf uit schaaltjes, dat was eerst ook nog onbekend terrein.

Maar vliegen, veren poetsen... dat zit dus allemaal al ergens opgeslagen in dat koppie!

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voordat Mees gaat verhuizen, kan er nog een filmpje komen van een vliegende en zingende Mees?
Ik zal mijn best doen! Het zingen is nog heel sporadisch, maar dat vliegen zal vast een soort van moeten lukken.
(*gaat huis opruimen :@ * )
pi_194340956
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ellendig hoor jeuk. Hoe gaat het nu met @:AnneX 's jeuk, nieuwe medicatie gekregen?

Hier net een NL alert binnen, ramen en deuren dicht en airco uit was het advies. Flinke brand in Duiven (toch zo'n 10 k verder op), en de rookwolken drijven hier langs.
Die kregen wij onderweg ook :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194341754
De kroketten zijn er *O* wat cat zei...heel veel verpakking
We have far more in common than that which devides us..
pi_194341764
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
De kroketten zijn er *O* wat cat zei...heel veel verpakking
*O*

Ik keek raar op toen ik de doos optilde _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 17:37:40 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194341856
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
De kroketten zijn er *O* wat cat zei...heel veel verpakking
Direct vandaag opeten?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194342087
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Teruggelezen: ik had mijn O+ parasol O+ bij. Al die mensen die in de brandende zo’n liggen bakken, daar snap ik ook niks van.
Me.
Bij me.
pi_194342092
Mees :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')