abonnement Unibet Coolblue
pi_194323868
*G* O+ Welkom in de R&P Relaties SC O+ *G*

pi_194323973
Stormloop.
Tap tap tap
pi_194323993
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Stormloop.
Ik zit gewoon hoor. Niks storm. Laat staan loop.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194323999
Over anderhalve maand pas weer ;(
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:55:52 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194324005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:46 schreef rival het volgende:
Ik heb zojuist aangegeven dat ik hier weg ga. Die zagen ze niet aankomen.

Voel ik me dan toch weer een beetje schuldig over. Zo stom.
niet doen. Je kiest voor jezelf. Zou je werkgever ook doen als het beter voor hun was.
pi_194324009
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

niet doen. Je kiest voor jezelf. Zou je werkgever ook doen als het beter voor hun was.
Dat ja.
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:59:06 #7
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_194324043
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:46 schreef rival het volgende: Ik heb zojuist aangegeven dat ik hier weg ga. Die zagen ze niet aankomen. Voel ik me dan toch weer een beetje schuldig over. Zo stom.
Dan was jouw ontwikkeling en jouw carrière blijkbaar weinig prioriteit voor je huidige werkgever. Anders hadden ze geweten dat je bepaalde ambities hebt.

Al is de vraag ook of jij je wensen en behoeften met regelmaat kenbaar hebt gemaakt.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_194324121
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Al is de vraag ook of jij je wensen en behoeften met regelmaat kenbaar hebt gemaakt.
Dat is ook buiten het werk om goed.
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:11:22 #9
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194324204
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Haha ja vorige week zei vriendin nog 'ja dat zijn de risico's als zzp'er'. Is aan de ene kant ook zo, maar aan de andere kant valt hier niet tegenop te verzekeren en zitten bij veel mensen de inkomsten helemaal op 0. Dat hou je even vol, maar niemand weet hoe lang dit duurt en hoe lang evenementen nog stilliggen, en het is nu ook niet zo makkelijk om dan maar even in loondienst te gaan. Ik heb nog niks te klagen, maar ik kon haar echt van alles in het gezicht gooien op dat moment.
Normaal gesproken hoor je idd wel een buffertje te hebben voor onvoorziene omstandigheden. Dit is echter zo'n uitzonderlijke situatie, daar kan NIEMAND een buffer voor hebben. Niet voor niets dat allerlei bedrijven tenslotte ook staatssteun krijgen nu.

Fijn dat het nog loopt bij jou, ook niet drukker/iets minder druk?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_194324256
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Normaal gesproken hoor je idd wel een buffertje te hebben voor onvoorziene omstandigheden. Dit is echter zo'n uitzonderlijke situatie, daar kan NIEMAND een buffer voor hebben. Niet voor niets dat allerlei bedrijven tenslotte ook staatssteun krijgen nu.

Fijn dat het nog loopt bij jou, ook niet drukker/iets minder druk?
Wel rustiger, en met pieken en dalen, maar m'n belangrijkste opdrachtgever had er van de winter al de brui aan gegeven dus kan niet zeggen of het specifiek door corona komt. Wel krijg ik nu steeds losse opdrachten en geen langlopende projecten meer. Dus afgelopen twee weken zes/zeven dagen in de week gewerkt en nu is het ineens weer rustig. Maar m'n tweede kwartaal was wel weer net iets beter dan het eerste, dus als het zo doorkabbelt gaat het prima. Dus hopen op het beste.
Tap tap tap
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:25:47 #11
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_194324448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wel rustiger, en met pieken en dalen, maar m'n belangrijkste opdrachtgever had er van de winter al de brui aan gegeven dus kan niet zeggen of het specifiek door corona komt. Wel krijg ik nu steeds losse opdrachten en geen langlopende projecten meer. Dus afgelopen twee weken zes/zeven dagen in de week gewerkt en nu is het ineens weer rustig. Maar m'n tweede kwartaal was wel weer net iets beter dan het eerste, dus als het zo doorkabbelt gaat het prima. Dus hopen op het beste.
Hopelijk blijft het in ieder geval genoeg om van rond te komen dan :) en dat je je buffer niet hoeft aan te spreken!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_194324497
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wel rustiger, en met pieken en dalen, maar m'n belangrijkste opdrachtgever had er van de winter al de brui aan gegeven dus kan niet zeggen of het specifiek door corona komt. Wel krijg ik nu steeds losse opdrachten en geen langlopende projecten meer. Dus afgelopen twee weken zes/zeven dagen in de week gewerkt en nu is het ineens weer rustig. Maar m'n tweede kwartaal was wel weer net iets beter dan het eerste, dus als het zo doorkabbelt gaat het prima. Dus hopen op het beste.
Klinkt wel beter dan anderen in ieder geval ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194324570
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Klinkt wel beter dan anderen in ieder geval ^O^
Ja het kan veel slechter.
Tap tap tap
pi_194324578
Even afkloppen.
Tap tap tap
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:33:50 #15
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_194324584
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat is ook buiten het werk om goed.
Hoi, ik wil je. Anaal. :9
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_194324598
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja het kan veel slechter.
Guilty :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:37:42 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194324637
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Guilty :@
Hoe gaat het bij jou nu dan? Je had alweer nieuw werk toch?
pi_194324697
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

niet doen. Je kiest voor jezelf. Zou je werkgever ook doen als het beter voor hun was.
I know. Vandaar de "zo stom".
Ik lig er ook niet van wakker maar ik voel wat ik voel he :D
pi_194324712
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan was jouw ontwikkeling en jouw carrière blijkbaar weinig prioriteit voor je huidige werkgever. Anders hadden ze geweten dat je bepaalde ambities hebt.

Al is de vraag ook of jij je wensen en behoeften met regelmaat kenbaar hebt gemaakt.
Niet met regelmaat maar wel vaak genoeg voor mijn gevoel!
pi_194324724
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoe gaat het bij jou nu dan? Je had alweer nieuw werk toch?
Yes. Maar mijn buffer had al een aardige knauw gekregen afgelopen jaar omdat redenen, emigreren kost geld en dan ook een tijdje zonder werk zitten hakt er in. Ga nu proberen zoveel mogelijk te sparen, even een tijdje op water en brood. Ben ook aan het kijken naar eventuele omscholingsmogelijkheden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:43:26 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194324741
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:41 schreef rival het volgende:

[..]

I know. Vandaar de "zo stom".
Ik lig er ook niet van wakker maar ik voel wat ik voel he :D
Dan is het goed! Ik had ook niet anders verwacht bij jou
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:44:19 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194324753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Yes. Maar mijn buffer had al een aardige knauw gekregen afgelopen jaar omdat redenen, emigreren kost geld en dan ook een tijdje zonder werk zitten hakt er in. Ga nu proberen zoveel mogelijk te sparen, even een tijdje op water en brood. Ben ook aan het kijken naar eventuele omscholingsmogelijkheden.
Ja snap ik dat is allemaal net even lekker achter elkaar.

Ik heb gelukkig momenteel echt niks te klagen. Maar ben me wel bewust dat als het straks echt crisis wordt mijn baan wel onzeker wordt.
pi_194324910
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja snap ik dat is allemaal net even lekker achter elkaar.

Ik heb gelukkig momenteel echt niks te klagen. Maar ben me wel bewust dat als het straks echt crisis wordt mijn baan wel onzeker wordt.
Laten we hopen dat het niet zover komt. Economische cijfers uit de VS zijn bekend gemaakt en die zijn 1929 beurskrachwaardig. Grote kans dat het wereldwijd gevolgen gaat hebben. :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194325224
Nooit meer gelukkig zijn *O*
Tap tap tap
pi_194325239
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Nooit meer gelukkig zijn *O*
:') 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')