Ja het is echt een dictatuur hier. Dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 28 september 2020 10:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is idd het meest schokkende aan dit verhaal
Wilders zei het al
Rechtstaat is failliet en corrupt
Stukje scheef oogquote:Op maandag 28 september 2020 10:46 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Petra tekening is uit!!!
@:wereldgozer
Hoe weet je dan dat het een lijk is en niet iemand die bewusteloos is of hulp nodig heeft?quote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:
En dan nog zoiets, je vind een lijk. Dan blijf je ervan af.
Er zijn anders genoeg onschuldige mensen vastgezet die ook de schijn erg tegen hadden. Dat kan helaas in Nederland.quote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is echt een dictatuur hier. Dat dit kan in Nederland.
Je weet niet of het een lijk isquote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij wilde Nicky voelen in de onderbroek of ie nog leefde denk ikquote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja nog ff.quote:Op maandag 28 september 2020 10:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het een lijk is en niet iemand die bewusteloos is of hulp nodig heeft?
Dat is zo, volgens mij is dat algemeen bekend van het geheugen onder extreme gebeurtenissen. Maar wat dat te maken heeft met deze man weet ik niet. Ik ben benieuwd waarom hij een dood kind overal aanraakt. 21 dna sporen. Dat er zelfs dna op het onderbroekje is gevonden. Ik bedoel: als ik kijk of iemand leeft, dan komt mijn dna niet op zijn onderbroek als de persoon nog een broek aan heeft.quote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Jij dénkt het niet vergeten te zijn en zal vast een plek kunnen aanwijzen, maar vraag is of dat feitelijk klópt.
Ik las ooit een onderzoek naar getuigenverklaringen. Er werd een misdaad begaan (acteurs) en nadien werden getuigenverklaringen afgenomen. Simpele vragen als “wat voor kleur had de trui van de verdachte” leverden al een scala aan zeer diverse antwoorden op. En iedereen geloofde oprecht in zijn antwoord. Het menselijk brein werkt raar, onder druk.
Saskia Gommers.quote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Arme Saskia die met tokkies te maken krijgt.
Of het warm was, weten we niet.quote:Op maandag 28 september 2020 10:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je weet niet of het een lijk is
Het was nog warm dus niets aan te zien of te ruiken
Dan ben je verplicht om te helpen, redden wat je kan
Misschien tijdens het uittrekken van de kleding bij de lijkschouwing etc?quote:Op maandag 28 september 2020 10:58 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)den-toen-ik-hem-vond
O iemand anders heeft het gedaan, die zich nooit gemeld heeft, maar hoe komt het DNA van Jos dan in de onderbroek van Nicky ??
Kan hij niet weten, vanwege stress en angst. Arme manquote:Op maandag 28 september 2020 10:58 schreef michaelmoore het volgende:
O iemand anders heeft het gedaan, die zich nooit gemeld heeft, maar hoe komt het DNA van Jos dan in de onderbroek van Nicky ??
[..]
Hij wilde Nicky voelen in de onderbroek of ie nog leefde denk ik
Van de zenuwen ging de hand in de onderbroek van die dode jongen en kwam er sperma inquote:Op maandag 28 september 2020 10:59 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Dat is zo, volgens mij is dat algemeen bekend van het geheugen onder extreme gebeurtenissen. Maar wat dat te maken heeft met deze man weet ik niet. Ik ben benieuwd waarom hij een dood kind overal aanraakt. 21 dna sporen. Dat er zelfs dna op het onderbroekje is gevonden. Ik bedoel: als ik kijk of iemand leeft, dan komt mijn dna niet op zijn onderbroek als de persoon nog een broek aan heeft.
Heeft hij daar al een verklaring voor gevonden?
O nee, is ook zo: hij is het vergeten vanwege stress. Jammer zeg. Zo kom je geen steek verder.
Als jij een kind ziet liggen dan ga je niet kijken maar neem je gelijk aan dat het een lijk is?quote:
Spermaquote:Op maandag 28 september 2020 11:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Van de zenuwen ging de hand in de onderbroek van die dode jongen en kwam er sperma in
misschien wilde hij voelen of Nicky nog warm was in de onderbroekquote:Op maandag 28 september 2020 11:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als jij een kind ziet liggen dan ga je niet kijken maar neem je gelijk aan dat het een lijk is?
Nouja, laten we het er maar op houden dat zelfs artsen dat niet zonder aanraken kunnen vaststellen
De eerste reactie van bijna iedereen zal zijn voelen of hij nog leeft.quote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit zijn geen spermasporen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Van de zenuwen ging de hand in de onderbroek van die dode jongen en kwam er sperma in
Huidschilfers geen bloed of sperma. Vergeet niet er zijn nog 4 mogelijke verdachten.quote:Op maandag 28 september 2020 10:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij wilde Nicky voelen in de onderbroek of ie nog leefde denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |