Daar is een topic over .. Laat hier je smiling food zien of zo ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag maar wat Dev zegt, dan krijg je de PC die je wil.quote:
Hoe minder hij uitgeeft.... hoe meer er over is voor Friese whiskey op zijn feestjequote:Op donderdag 30 juli 2020 02:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vraag maar wat Dev zegt, dan krijg je de PC die je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jullie tips opgeslagen.En ga morgen in overleg.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vraag maar wat Dev zegt, dan krijg je de PC die je wil.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:42 schreef chufi het volgende:
Deze was beterDie olijf doet het emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat licht eraan, mag ik ook komen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe minder hij uitgeeft.... hoe meer er over is voor Friese whiskey op zijn feestje
quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:42 schreef chufi het volgende:
Deze was beterIk hou niet zo van QuicheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Dit is geen quiche.quote:
Dit is een omelet. Maar quiche is ook lekker, vooral met zelfgemaakte bodem.quote:
Beiden tips zijn dikke PC's. Maar niet echt op rekenkracht gericht, maar meer op 'gaming'. Op rekenen moet je richting Ryzen7 of Intel 7 of 9. (9 als geld geen issue is).quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jullie tips opgeslagen.En ga morgen in overleg.
Doe de garnalen even nog.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:47 schreef chufi het volgende:
Moemoe moet vaker langs komen ... en dr ogen open houden
Lekker slipe Stoor,bedankt en het was gezellig.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Laters mensen!
Slaap ze stoor!quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Laters mensen!
Deze?quote:
Jij ook bedankt! Het was idd gezelligquote:Op donderdag 30 juli 2020 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker slipe Stoor,bedankt en het was gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |