Dan komt zijn toekomstige ervaringen met eieren vast goed van pas.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is daar een hele dierentuin. Nog even een FreshFruit kan exotische dierenverzorger op zijn CV zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Laatst weer 3 spinnen erbij,en 2 fretten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is daar een hele dierentuin. Nog even een FreshFruit kan exotische dierenverzorger op zijn CV zetten.
Ik mention nooit iemand ..quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Mention mij maar voortaan als je het weer mocht doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst weer 3 spinnen erbij,en 2 fretten.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mention nooit iemand ..
tortillaZiet er lekker uit. Heb jij zo'n speciale pan daarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik mention nooit iemand ..
tortillaOh lord....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je nog wel normaal op vakantie gaan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst weer 3 spinnen erbij,en 2 fretten.
Is het ook,maar het is haar liefde.Soms moet ik nee zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:32 schreef moemoe het volgende:
[..].
Zo'n beestenboel lijkt me voornamelijk veel qua onderhoud.
tortilla paellaHet deed me inderdaad meer denken aan een rijstgerechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Yep 3 zelfsquote:Op donderdag 30 juli 2020 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Heb jij zo'n speciale pan daarvoor?
Ik ga nooit op vakantie,Soul soms een week met haar zus en aanhang.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je nog wel normaal op vakantie gaan?
Ook liefde kent zo z'n grenzenquote:Op donderdag 30 juli 2020 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het ook,maar het is haar liefde.Soms moet ik nee zeggen.
Ik vond de tortilla iets te donker ..quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het deed me inderdaad meer denken aan een rijstgerecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaakte prima verder
Is meer logica.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond de tortilla iets te donker ..PacmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk dat wij allebei een beetje te duur denken. Maar ik zou zelf niet minder doen. Ook niet voor een 'mid-range' PC. Misschien een beetje meer RAM dan. Dus ROG MoBo waar je ook 32 GB op kan prikken:?quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
16GB is nu nog wel voldoende, klopt. Maar als fresh zijn nieuwe pc gaat gebruiken voor zijn DJ werk, dan is wat extra RAM natuurlijk nooit verkeerd.
300 euro is niet veel, maar ik weet verder niet wat zijn budget is en als een 150 euro kaart ook gewoon werkt.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond de tortilla iets te donker ..Ik stop mijn "tortilla's" altijd vol met paprika, aardappelen, veel uien en knoflook. Dit ziet er redelijk "leeg" uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel liefde hoor,maar ik moet haar soms even afremmen.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt. Verder wel allemaal goede tips.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik denk dat wij allebei een beetje te duur denken.
Dank daarvoor.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Verder wel allemaal goede tips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |