Tja, laptop is altijd wat minder.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een MSI laptop,die zijn best heeft gedaan.
Dat is echt te voor mij.Dan zou Soul er meer aan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beest, maar wat gaat hij er mee doen?
Houdt zij van gamen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt te voor mij.Dan zou Soul er meer aan hebben.
Ik stel niet veel eisen,snel en een goed beeld,quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, laptop is altijd wat minder.
Ja,ze is een echte.quote:
Maar is het een computer voor jou of soul?quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt te voor mij.Dan zou Soul er meer aan hebben.
Hier ook geen top-end. Laatst (3mnd geleden) wel vernieuwd. Asus ROG STRIX MoBo, AMD Ryzen 5, MSI 1060 3GB (Gaming) (maar zat er al langer in)) en 16GB Corsair RGB RAM).quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een MSI laptop,die zijn best heeft gedaan.
ja ... Soul is meestal weg ..quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar is het een computer voor jou of soul?
Soul heeft vorige week eentje gekocht waar ze heel blij mee is.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar is het een computer voor jou of soul?
Ik heb een ryzen 7 (en laptop met ryzen 5). Prima CPUs.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ook geen top-end. Laatst (3mnd geleden) wel vernieuwd. Asus ROG STRIX MoBo, AMD Ryzen 5, MSI 1060 3GB (Gaming) (maar zat er al langer in)) en 16GB Corsair RGB RAM).
Mijn oude CPU was kapot. En ik wilde geen oudere mobo met oude socket dus dat betekend een compleet nieuw systeem...Gelukkig wel prima videokaart en nog nieuwe SSD enz. Maar koste toch best wel veel geld
Ryzen is soberso goed. Of je nu 3 - 5 of 7hebt. 7 vond ik net wat te duurquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een ryzen 7 (en laptop met ryzen 5). Prima CPUs.
Vergeleken met een intel was het best "goedkoop"quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ryzen is soberso goed. Of je nu 3 - 5 of 7hebt. 7 vond ik net wat te duur(moest nog meer onderdelen kopen (ongewenst)) Maar wel lekker. Heb wel een Overclocked Ryzen 5.
Ik ben echt een leek op dat gebied.Elke verbetering is welkom.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ook geen top-end. Laatst (3mnd geleden) wel vernieuwd. Asus ROG STRIX MoBo, AMD Ryzen 5, MSI 1060 3GB (Gaming) (maar zat er al langer in)) en 16GB Corsair RGB RAM).
Mijn oude CPU was kapot. En ik wilde geen oudere mobo met oude socket dus dat betekend een compleet nieuw systeem...Gelukkig wel prima videokaart en nog nieuwe SSD enz. Maar koste toch best wel veel geld
Even een beetje inlezen, het is geen rocket science.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben echt een leek op dat gebied.Elke verbetering is welkom.
Ik een 24, 25" en 15" (don't askquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Wil nu eigenlijk nog een Curved widescreen. Zit nu met 2 24"montitors. #poor gentlemen.
Neem er een sim-seat bij .. kun je ook nog scheurenquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Wil nu eigenlijk nog een Curved widescreen. Zit nu met 2 24"montitors. #poor gentlemen.
Nou,ik heb je soms met HiDi s`nachts gelezen,dat leek wel geheimtaal.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Even een beetje inlezen, het is geen rocket science.
Nja, die PC die ik opnoem is best wel aan de bovenkant van middelmatig zeg maar. Zo'n systeem kost rond de ¤1200,- (incl. monitors). Weet niet wat je te besteden hebt? En wat je wilt doen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben echt een leek op dat gebied.Elke verbetering is welkom.
Trek je niet te veel aan van nerds zoals onsquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,ik heb je soms met HiDi s`nachts gelezen,dat leek wel geheimtaal.
Piet bouwt ook mega machines voor zware gamers of andere rijke gastenquote:Op donderdag 30 juli 2020 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,ik heb je soms met HiDi s`nachts gelezen,dat leek wel geheimtaal.
Ja ff inlezen en ik ben weer op de hoogte..quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Trek je niet te veel aan van nerds zoals onsEcht, het valt best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |